• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • vera79

Marknad i Tingsryd oxå, med en jäkla massa stånd längs med gatorna. Visste inte att det rymdes så mycket marknad i lilla Tingsryd Köpte iaf en hel del, till skillnad från Tosia och Östersjö där jag i princip bara handlade lite gottis. "Fynden" blev: 2 st kjolar, en Hot & smoky bbq-sås (jättegod, provsmakade), 1 par 3/4delsbyxor, panelgardiner (som om jag inte redan hade nog..), och 1 solskydd till framrutan på bilen. Plus en citronlakritsrem till maken

• vera79

Hårgummiband oxå, som jag kan köpa hur mycket som helst men aldrig hittar när de behövs

• Jordgubben06

Mampa:Det är Maria magdalena marknad i Åhus parken,den är både tis o ons brukar vara en bra marknad att gå på.
    Det stod en annons i tidningen i dag o i lördags ang tider.
    Det kan vara värt ett besök,ta med bad kläder det finns en bra badstrand i Åhus oxå så lillan kan bada!

• Elothiel

Hej alla!

Hoppas allt är bra med er och era magar

Själv var jag hos bm igår, allt såg bra ut. Mitt HB hade dock sjunkit från 140 till 115, så bara till att börja knapra järntabletter och hoppas på att bli lite piggare
    Bebisens hjärtljud ligger kvar på 150 (kanske kan det vara en liten tjej? )

Ha det bra i sommarvärmen! Kramar!

• tinaaaaaa

Godmorgon...

oj vad ni har skrivit
    Jag mår illa som vanligt på morgonen nu igen usch..

Vad ska ni hitta på för skoj idag?

• Jordgubben06

Hej!
    Godmorgon alla! Här är det lugnt! Men varmt är det, men det har väl alla!Ska till K-na en runda idag!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3