• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Leeanlej: oki men är alltid bästa att kolla en då

• mira

leeanlej: jo jag kollade så de verkligen halvade priset. skulle stört mig på 29 kr för mkt - är det rea så är det.

• Leeanlej

jag är sugen på att köpa en sparkdräkt med grodor på (har ej hittat ngn ännu).. och så ska jag köpa en med spöket laban på inne på Sparven i karlshamn

• Bibabba

Ett tips mot värmen: Lägg en flaska mineralvatten i frysen o glöm bort den över natten, är skitgott nu!
    Eller min nya idé: Åka till jobbet och ta hem fläkten som står på mitt skrivbord. Ingen lär ju sakna den eftersom jag o min rumskompis är på semester

• tinaaaaaa

Jo håller med mira, är det halva rea priset så är det de även om det bara gäller 10kr. Står det på en skylt så ska det vara så.

• Tate

Åh, vill också ha en fläkt. Och vatten - vårt kranvatten är gult idag så det tänker jag minsann inte dricka!

Stackars mig - det är nog bäst att jag gör en milkshake istället...

• tinaaaaaa

Blekingetösen: vilka bra idéer du har men tror inte dom blir så glada om jag snor hem fläckten som står i kassan på karlssons, här så hätt att sitta där nere.

• tinaaaaaa

Tate: mm vad gott. Har du något bra recept på milkshake?

• Leeanlej

gult kranvatten låter intressant.

29 var priset på plagget så det skulle varit ca 15 kr för det. men eftersom jag har 5 km in till stan så blir det en mil fram o tillbaka. ska se ifall jag hittar kvittot i så fall går jag in på lindex idag.

• Tate

mormorvädervax - Mycket glass, lite shake

Eller frysta bär (hallon och blåbär), banan och mjölk. Samt vaniljglass efter behag.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3