• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

ja visst har det det, lagen om alltings maximala jävlighet är den senaste av naturlagarna

• mira

de hade visst 1/2:a reapriset på vissa av reavarorna på lindex här i Ronneby, vet inte om det varit så flera dagar men jag såg det först idag. även babykläder fanns en snurra med 1/2:a reapriset.

• tinaaaaaa

Blekingetösen: det är nog värmen.. är så himla varmt idag, jag kom just hem i från maxi och FK.. Phhuuu!

Elothiel: vilka idioter.. inget roligt att ner med handen för att spola. Kan ni inte maila? visseligen är det väl att bovärden kollar den i morgon ¨på morgonen... Dåligt av hyresvärden! Vad bra att du har en snäll sambo som spolar man är ju extra känslig nu när man är gravid.

Vad hittar ni på ni värmen?

• tinaaaaaa

mira: Va inne där i går och såg det Hoppas på att det är samma sak i karlskrona imorgon. Jag och sambon ska dit nämligen och kolla efter lite bebiskläder

• Elothiel

Mormor: Jo han är en snäll en Bara till att hoppas att de kan fixa den snabbt, känner mig så handikappad utan fungerande toa, men det är väl lyx I-landsproblem

Jag har tur som inte har så varmt på jobbet, skönt med fungerande AC. Ser ut att komma lite moln nu också så jag hoppas på mulet lagom tills jag måste gå ut ur byggnaden

Vad mysigt att handla bebiskläder! Längtar tills jag ska sätta igång och shoppa. Har gått 24 fulla veckor nu så snart dags att beställa vagnen iaf, kan knappt vänta

• Bibabba

Mormor: det var inte ½ rean på Lindex i stan i måndags, men jag kollade inte på Amiralen. Dessutom kan det ju ha ändrats sen dess.
    Jag ska iväg imorrn och tänkte kolla då, så vi kanske ses! Jag ska bl.a till Kullerbyttan och köpa babykläder med ankor på som jag såg en dag när plånboken inte tillät inköp.

• Bibabba

Elothiel: Jag är 22+1 idag, men shoppar för fullt, har man väl börjat kan man inte sluta, för allt är ju såååå sött!!!

• tinaaaaaa

Elothiel: vi skulle med behöva lite AC här hemma. Det bara rinner i från en.. endå har man knappt några kläder på sig.. Grr!
    Vi fick hem vagen gaanska tidigt men det var för min faster behövde platsen där den stod och eftersom vi har en stor graderob/förråd i lgh så kunde den lika gärna står här, sen har man ju prov kört den inne i lägenheten några gånger med

Blekingetösen: jasså, jo vi får hoppas det har ändrats till i morgon då Vi kanske ses..

• Leeanlej

mormor: kolla så att de tar halva reapriset med. Det gjorde de inte på mig. kollade inte förren efter jag kom hem. tyckte att 29 kr inte var ngt att bråka över så jag sket i det.

• Leeanlej

oj. det var till fel person. till mira skulle det vara

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3