• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Bibabba

Tate: Snygga kläder kan väl inte vara onödiga? Hur ska man annars kunna känna sig fin när kilona kommer smygande, man går som en anka, svettas hela tiden och har stripigt hår?
    Kan inte påstå att alla dessa punkter passar på mig, men jag shoppar gladeligen ändå. Har köpt 2/3 av mina mammakläder på rea så jag har inte så värst dåligt sambete.
    Blir lite avis på 3 för 2 rean i Lund, i Linköping där jag handlade på POP hade de bara "vanlig" rea.

Annione: Om du inte kikar in här snart tror jag att du är på BB. Håller alla tummar i världen för det!

Stumpan: smart att ladda med semester innan flytten.

• Annione

Tänkte det var bäst att skriva det snabbt
    Ska sätta möbeltassar på spjälsängen nu, sen ska jag lura med mig sambon på en cykeltur till Mairo. Å sen hoppas jag att bebben tröttnat på att vara trångbodd!!!

• Tate

Blekingetösen - Äh, klart att de är onödiga! vi ska bara vara mjölkkossor framöver!

Hm, undrar varför jag ens går upp ur sängen? Kan man inte bara beställa hemleverans av matvaror och gå klädd i täcke hela dagen?

• Tate

Blekingetösen - Äh, klart att de är onödiga! vi ska bara vara mjölkkossor framöver!

Hm, undrar varför jag ens går upp ur sängen? Kan man inte bara beställa hemleverans av matvaror och gå klädd i täcke hela dagen?

• Bibabba

Tate: håller inte med, man måste ju få plats i sina kläder
    Borde det inte finnas någon internetshop som levererar mat? Gå klädd i täcke? Jag vägrar ha täcke på mig när jag sover pga värmen och skulle inte komma på tanken att ha det på dan!

Annione: vad besviken jag blir! men en cykeltur kanske kan få fart på den?

• Annione

blekingetösen: Du besviken? Jo då är vi två
    Har fått lite fart på sambon nu så strax är det Mairo. Och jag hoppas verkligen på att cykelturen gör nytta!

• Bibabba

Annione: va??? är du besviken på att din bebis inte kommit ut ännu??? det går jag inte med på! Besvikelsen får du lämna åt oss andra

• Bibabba

Annione: Tackar! Jag har hittat min skämtsamma sida idag, måste ju göra nåt kul för att hålla humöret uppe när jag är strandsatt hemma i värmen.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3