• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

ja och om man har sår och man fick "rodnad kring ett sår och därefter feber". tror nog man reagerar om det börjar se mysko ut. tror nog det är gamla och med svagt immunförsvar som är mest utsatta. fast kommer ju hålla ögonen på min lilla - hon badar massor nu ju... kan ju inte sluta bada både i östersjön och sjön...

• Annione

Nu ska jag ta en dusch sen lägga mig och läsa och hoppas på att något drar igång inatt
    Godnatt på er!

• lönnemåla

Hej alla!
    Nu har jag "bara" 28 grader varmt i köket. Skönt att det sjunker på kvällskvisten. Just nu håller jag på med att packa för vår minisemester på Öland. Vi åker i morgon och ska bla besöka Lådbilslandet. Som ni skriver här lär jag väl ha en hel del att läsa på söndag när jag kommer hem!

Ha det bra i värmen!

Annione: Vi får väl se om din bebis har kommit innan söndag!

• zillah

God morgon flickor - ännu en varm dag
    Jag var med om något lite halvläskigt natten till igår. Att jag snarkar som värsta sågverket det vet jag, men min man hävdar bestämt att jag under natten var ute i köket och gjorde någonting, antagligen åt, och jag har inget som helst minne av detta. Jag har tydligen varit uppe och ätit i sömnen. Inte underligt att vågen skenar iväg

• tinaaaaaa

Godmorgon

Blekingetösen: jasså jo va varmt.. men det gick bra. Fast den blev lite torr i mitten men alla andrsa tyckte den va jätte god (sa dom) Hahah jo om man kanske skulle ta frysdisken nästa gång man är på maxi

zillah: oj då äta i sömnan, fast är man hungrig så är man

Inatt har jag varit så fruktansvärt värm, knappt sovit något och upp och ut på ballkongen flera gånger.. endå har vi öppet i alla rummen + ballkongdörren.. men vilken dimma det var här i morse vid sex tiden, såg nästan läskigt ut.

• tinaaaaaa

lönnemåla: Vad roligt att åka till öland
    Jag ska jobba ihelgen Grr!

• zillah

ingen som orkar annat än att pusta och stånka i denna värme. Nu har jag snart 26 grader där jag sitter och än är det några timmar kvar tills man får gå hem igen. Inte för att det är svalare hemma precis

• Leeanlej

jag är inne. Tror jag ska göra kejsarsnitt ifall jag får
    OT

• Bibabba

go midda!
    Kollar in lite precis före lunch, men som Mormor påpeka: här var det dött. Någon bebis som tittat ut under natten???

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3