• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

jag hade nästan ändrat mig om ikea förresten - trots att vi precis har varit på ikea i Älmhult redan, jag och sambon alltså (så egentligen har jag inget ärende där mer än att det hade varit en ursäkt att rymma hemifrån lite och få titta i lugn och ro). fast kikade på mitt busskort - det går ut den 1 augusti. kostar 90 kr tur och retur utan det och tänkte låtit bilen vara hemma med sambon och lillan, så jag får nog hoppa över ändå.

• Bibabba

Mira: såg kort från fikaträffen i någons album för ett tag sen, hade för mig att du med mina mått mätt klassificeras som smal.
    Hoppas du inte tog illa upp Jag skulle personligen kalla folk för inställsamma dioter om de skulle få för sig att kalla mig smal.

• mira

tja, det är ju iofs trevligt om någon tycker man är smal trots att man har ett bmi en bra bit över 30 så jag kanske bara ska ta åt mig då.

• vera79

Någon som kan rekommendera restaurang i Karlskrona med uteservering? Gärna där de har pizza.

• Bibabba

Trodde inte att du hade BMI över 30! Jag brukar inte kolla så noga, visste ju inte vilka folk var förrän vi satt ner. Var nog för upptagen med att tycka att jag själv var tjock, fast ändå glad att se att det inte var 17 toksmala med fina magar och så jag.
    Synd med IKEA, the more the merryer eller hur man nu stavar....
    Hade Kalmar legat åt andra hållet hade vi självklart hämtat dig.

• mira

restaurang pizzeria montmartre på ronnebygatan/drottninggatan, kanske inte lyxigaste maten men den är helt okej, uteservering och pizzeria. dyrt och gott är ju annars michelangelo och la bodega - men de är inte inte pizzerior.

• Bibabba

Vera: Montmartre har uteservering o god pizza, men uteserveringen ligger vid en väg där det kör en del bilar.
    Nivå, vid torget har trevlig uteservering, men tror inte de har pizza.

• vera79

Nivå är en favorit, men som sagt de har inte pizza! Blir nog Nivå imorgonkväll tror jag, sista-kvällen-innan-bebisankomst

• eio

Jag tycker montmartre är toppen bra. Jättegoda pizzor!!

Skulle också vilja åka in någon kväll och äta på restaurang, skulle vara jättemysigt....får se om jag kan övertala maken till det.

• Tristanya

någon som kan hjälpa mig?
    jag o sambon håller på med bäbisverkstan och nu sitter jag o väntar på min mens som aldrig tycks vilja dyka upp!
    är inne på dag 70 idag, sedan förra mensens första dag!

tänkte det var dax att ringa till någon som kan hjälpa mig, tex. ungdomsmottagningen eller något annat ställe!
    någon som vet vart det är bäst att jag ringer? o när dom har telefontid etc.. vill få igång mensen o så, så man kan börja pricka in äl o allt
    testade negativt senast på dag 48..

hoppas någon kan ge mig något klokt råd!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3