• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • mira

när slutade du med p-piller? för en del tror jag det tar lång tid innan kroppen blir som vanligt igen när man slutar med dem.

är du inte gammal nog att ringa och prata med mvc? eftersom det gäller att du vill bli med barn och inte tvärtom så känns det mer logiskt än ungdomsmottagningen.

• Tristanya

jag slutade med p-piller den 9 april!.. fick en blödning (i två dagar= kortare än vad jag normalt har) efter fem dagar.. sedan gick det 40 dagar (från den två dagars mensen till min första ordentliga mens).. o nu är det 70 dagar sedan den mensen..
    kroppen borde ha börjat fungera som den borde, eftersom jag haft en ordentlig mens efter p-pillerstoppet!.. men man vet ju aldrig!

jag är 19, fyller 20 om ca 1,5 månad!..vart finns mvc här omkring då?

• mira

i ronneby ligger mvc där gamla läkarstationen låg innan - långt ner på kungsgatan (egentligen rosengatan 15) - nästan vid ån.

hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=&UCSB%3aTextBoxWhere=rosengatan+15%2c+ronneby&StreetNumberId=101761064

• mira

fast antagligen kommer de väl säga att det kan dröja ett tag innan kroppen är på gång igen efter p-pillerstopp. tyvärr är man ju så otålig. har man väl bestämt sig vill man ju bli gravid på en gång.

• Tristanya

oki.. tack!
    jo det är nog så att dom kommer säga att kroppen håller på o "ställer om sig".. men tycker det tagit såå lång tid. hört någonstans om att det finns några tabletter? som man kan äta för att få igång mensen..

men tack igen!

• tinaaaaaa

Har inte varit här inne på någon dag, har bara jobbar, tur att jag inte jobbar förens till nästa helg....

eio: Vad skönt med sjukskrivning på ett sätt..

• Jordgubben06

Ska åka och bada nu!
    måste svalka ner mig efter bak o middagslagning det blev fläskpannkaka i dag gott!!

• Bibabba

Jordgubben: bada åt mig med!

mormor: hur mkt har du kvar att jobba innan BF?
    Jag kommer ha HP, med möjlighet att få jobba deltid om jag orkar, så jag är lite orolig över att det kommer bli trist att va hemma så länge innan bebisen kommer.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3