• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tate

MormorVädervax -jodå, min bebbe la sig så fint tillrätta i vecka 29 sisådär. Sen kom hon på att andra hållet vore kanske skojigare, så i vecka 32 la hon sig med rumpan neråt istället. Och vägrar röra sig en millimeyter. Eller nåja, hon sprakar gärna på blåsan och stångar mina revben...

Vill inte göra vare sig vändningsförsök eller kejsarsnitt!

• tinaaaaaa

Tate: men det är ju ett tag till så vi håller tummen att den vill vända sig rätt.

• Bibabba

Tate: kan du inte komma på nån barnvisa som handlar om att vända sig???

• Jordgubben06

Min bebis har oxå legat med huvudet neråt ett ganska bra tag och det är jag evigt tacksam för.
    Annione: Din bebis är verkligen envis,och det med att den inte riktigt vet vart den ska ta sig ut gäller nog för min bebis oxå för naveln är ständigt utsatt.
    Det är ju meningen att min bebis ska anlända på torsdag så vi får väl se om den är lika envis som din Annione!

• mira

jag tror nog att det är Anniones baby som är så kompis med Jordgubbens att den väntar in den. så ni ska kunna ligga på bb samtidigt.

godmorgon förresten.

• tinaaaaaa

mira: ja så kan det vara, den vill komma samma dag som Jordgubbensbebis

• Leeanlej

hur är det egentligen..jag är arbetslös..då får jag automatiskt lägsta beloppet va? Eller räknar de på det jag tjänade senast? 16500 i 1.5 månader?

• tinaaaaaa

Ja du har inte hunnit jobba upp FP, så det blir minsta. Så sa dom till oss i alla fall, och vi har endå jobbat till och från.

• tinaaaaaa

Här regnar det inte alls.. vi skulle behöva ett riktigt åskväder.. men kanske börjar ser svart ut på himlen en bit bort.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3