• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • tinaaaaaa

Annione: hoppas den lyssnar på veras bebis då

• Tate

Kan någons bebbe sedan ringa min och förklara att det är mycket lättare att ta sig ut med huvudet först?

Ah, varför vänder hon sig inte? När vände sig era?

• Annione

min vände sig rätt tidigt. 6:e månaden typ. Vi har funderat på hur kul det kan vara att stå på huvudet i tre-fyra månader...

• tinaaaaaa

Tate: jag vet inte men rätt tidigt tycker jag, när jag var i vecka 30 kände Bm och sa att den låg med huvud neråt men har kännst som om den har legat med huvudetneråt nästan hela tiden. Vill inte din bebbe vända sig?

• Annione

åh ska bara tillägga att min bebbe nog inte riktigt har förstått vart den sak ta sig ut ändå för den försöker genom naveln och strax ovanför varje dag! Sambon tror att jag har skyltat fel därinne, men jag har förklarat att det är minsann bara han och dr som gjorde vul som har haft möjlighet att skylta om så försök inte skylla på mig!

• Bibabba

Gomoroorn. Mormor: HP=havandeskapspenning, som jag fått pga tunga lyft o obekväma arb.ställningar på jobbet.
    Tate: på tal om äckelflugor så hittade jag en på mkt oväntat ställe i lördags Gissa var???? Gav mig värsta städrycket kan jag säga!
    NI kan ha gissningstävling idag när jag är borta, så får ni svaret i kväll när jag kommer hem OK?

• tinaaaaaa

Blekingetösen´: aha, gissningslek... hmm står stilla..

• Tate

Blekingetösen. Jag tänker inte gissa, då anmäler någon bara mitt inlägg...

• Bibabba

äh, ni kommer inte kunna gissa ändå, så jag kan likja gärna berätta att den var i KYLSKÅPET!!!!!!!!

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3