• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Stumpan82

God morgon tjejer!

Inga bebisar har anlänt ser jag, Kanske jag får komma hem och skrämma ut dom

Igår var vi till Nynäshamn och käkade räkor och glass det var riktigt gott.Men det tog på ryggen att vandra runt där nere..känns idag..

Idag ska vi åka ut till Fjäderholmarna(en ö i skärdgården), men innan det så har jag skickat iväg sambon på bejers för att köpa lite lister och saker till våran sniglar skötbord som vi ska bygga om. Så jag har egnat morgonen åt att skruva ihop det och igår och förrgår så oljade jag in det...

Jag längtar faktiskt hem till våran lägenhet och våra saker och bara få slappa och inte bara åka runt och vandra

• vera79

Hej då tjejer! Snart åker vi in till förlossningen. Nästa gång jag skriver här är jag mamma
    Ha det bra!

• Jordgubben06

Lycka till Vera!

Ja det är skönt med lite regn kanske det kan bli lite bättre väder sen när det regnat färdigt!

• eio

Lycka till vera!!!!!!

Är ganska så avis ska jag säga. Igår förde min lillbebbe ett sånt liv därinne så jag ville bara ta och plocka ut den med en gång.

Ska till bm idag, rapporterar senare!

• Tate

Lycka till Vera! Fast nu är dte väl för sent för dig att läsa dte kan jag tänka...

• tinaaaaaa

vera: lycka till.. men du är väl redan i karlskrona vid detta lagret.

Har har det regnar nu *jippie* jag har kunnat aova en stund men är lika trött endå.

Stumpan82; jo borta bra men hemma bäst! Vad skönt det måste bli att flytta, jag är med sugen på att flytta men ingen ork eller lust så vi har inte änns satt upp oss på en lista ännu. Fresten, har ni bredbad? Vad är det för något i sådant fall?

• Jordgubben06

Annione: Vad du är pessimistisk det är väl inget fel på er båda!
    Jag tror nog att det blir en tjej för din del killar brukar inte vara så envisa som din bebis!

• tinaaaaaa

håller med jordgubben lite, tror nog med på en tjej för tjejer är envisare än killar.

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3