• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • Tate

Mira - skicka hit ding unge med flugsmällaren så kan våra spindlar hålla henne sysselatt...

• Annione

Stumpan: Jysk har för 39:90, det var de billigaste jag hittade när jag letade. Fanns i en massa färger. Sen har Coop, kommer inte ihåg vad de kostar för de var tillfälligt slut när jag var där.

Skönt med detta väder idag tycker jag. Känns som ett bra "surarväder" är ju lite sur för att bebben inte kommer och det känns så fånigt att sura när solen skiner

• Tate

Ylle - mer duschväder än badväder idag tycker jag. Men vi badar inte annars heller, jag skar av mig halva fingret häromdagen, och det går inte många dagar utan att sonen skaffar sig nya skrubbsår på knäna.

Dessutom är jag lat och tycker att det är bekvämare att sitta i en solstol med magen i vädret och fötterna i badpoolen samtidigt som jag någorlunda glatt och pedagogiskt uppmuntrar ungen till att "hälla vatten på mammas ben"

• Ylle

forsränningsväder i stan. fixa en flotte så kan vi åka längs gatan här...

• zillah

härligt med regnet För första gången på länge svettas jag inte och det är så skönt!!!! Inte behöver jag heller ge mig ut än på några timmar

• mira

var förresten 1/2 priset på alla reakläder på lindex igår. fanns en del på barnavdelningen. vuxenavdelningen var samma gamla vanliga som varit ett bra tag nu kändes det som.

nån som vet om Lindex i Ronneby har slutat med mammakläder?

• Annione

mira: japp R-by har slutat med mammakläder, för liten butik för att ha det i sortiment

• Annione

Lite snabb där. Skulle ju skriva att de hade fyllt på med bebiskläderna i reasnurran igår. Köpte inget dock. Köpte två nattlinnen till mig. Kan ju vara skönt att ha några fräscha när man troligen inte hinner/orkar klä på sig mer

• mira

hm... och inte i stan i karlskrona. hur är det med amiralen? tycker det är synd att de ska minska sortimentet, det verkar ju gå bra för dem annars här i ronneby. var ett lyft när de startade här - för innan hade vi ju ingen större klädaffär. nu finns både dressman och lindex.

• Elothiel

På amiralen har de mammakläder, jag har även hittat lite mammabyxor på Kappahl i Kronan

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3