• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • evaeng

är det ngn som har eller använder bärsjal??
    är himla nyfiken på det!! då lillkillen vill ju buren hela tiden!
    ngt tips på var man hittar bra såna? eller ngn som säljer här kanske??

• Bibabba

evaeng: Jag har för mig att jag sett bärsjalar på små hjärtan, men har ingen aning om huruvida de är bra. Lägg upp en ny tråd under övrigt, så får du kansske några tips.

• zillah

stumpan82: Jag och min man skall på infon i karlskrona i kväll.

• Jordgubben06

Godmorgon alla trevliga blekinge bor!!

I dag blir det nog fint väder så det blir att handla nu på fm och sen ner till ekenäs en runda premiär för i år.
    Tänkte ligga där och gotta mig en stund så länge jag orkar,få se om det finns mer magar där som är lite bleka som min!!

Ha en bra dag alla.

• tinaaaaaa

Godmorgon=)

Har ont i min rygg idag... ajajaj.. vet iunte alls vad jag har gjort, kanske är foglossning eller något sådant.

Jordgubben06 : åå vad mysigt, jag vill med.. bara ligga och jäsa i solen, men jag måste jobba..

• eio

Godmorgon!!

Jordgubben - Det lät skönt, en annan är på jobbet!

mormor - Mår rätt bra. Har precis pratat med bm, det är nämligen så att jag upptäckte när jag vägde mig igår att jag gått ner lite i vikt istället för upp. Inte så bra. BM sa till mig att det var jättebra att jag höll koll och att nu måste jag se till att äta fetare och onyttigare mat. Många mellanmål bestående av glass, risifrutti och annat sånt. Så nu kan jag svulla med gott samvete

• tinaaaaaa

eio: låter ju jätte bra att få äta massor mumsiga saker med gott samvete=) Hoppas att du går upp som du ska.

• Stumpan82

Zillah okej,

Mormor: Här blir det att ta det lugnt ska gå och fika med Fönebönan

eio Det är ju inte illa att få äta mycket glass nu när det är så himla varmt

Igår lekte vi faktiskt med bebisen i magen den sparkade ut en fot och vi tryckte lätt på foten på magen och så fick vi hårda kickar tillbaka

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3