• tinaaaaaa

Bebis i Blekinge 3

Såg att den gamla bebis i blekinge var slut, hittade ingen annan. Så jag Tog mig äran och göra en ny.

Här är vi blekingebor som är gravida har barn eller bara vill prata.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:31:
    --------->NY Blekingetråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:24:48:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11454659.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-08-11 10:30:06:
    och listan finns här: www.familjeliv.se/Forum-3-28/m11455199.html

• Svar på tråden Bebis i Blekinge 3
  • lönnemåla

Stumpan: Då kanske vi ses i Ullared, jag åker på tisdag och stannar till onsdag. Ska bli jättekul.

I helgen är det Landsbygdens dag i Sälleryd med massor av aktiviteter. Jag kommer att stå där och sälja ut mitt lager av plast. Har varit TupperWare säljare, kommer att ha kraftigt sänkta priser........

• vikkis

Är det någon som vet vart man kan köpa band och spets i Ronneby? Jag tänkte försöka mig på att sy en dopklänning? Finns det någon syaffär i Ronneby?

• mira

Har du kollat fd stickshopen? Vet inte om hon har men hon verkar ju ha lite mer än bara stickat numera.

• vikkis

Stumpan
    Vi åkte vägen förbi Kristianstad och sen upp till halmstad och sen falkenberg och sen Ullared. Det gick finfint. Men det spöregnade så det var lite jobbigt att köra. Tog tre timmar att köra.Ska du bara vara över dagen eller stannar ni kvar en natt?

• mira

det är den på gågatan, mittemot annorlunden, inte så långt från roypro (nån nagelstudio emellan).

• vikkis

Undrar om maxi ronneby har band eller spets... ingen som ska dit i dag

• Stumpan82

Vikkis vi ska bara åka över dagen, åker så tidigt på morgonen ska bara lämna smabon på jobbet vid sju tiden...

Jag tror att stickshopen inne i Ronneby har spets och band tyckte mig se det när jag köpte barn där i torsdags

• vikkis

Men då ska jag nog ta mig dit snarast. Har dom tyger där eller bara garn? Det finns ingen tygaffär i ronneby väl?

• Stumpan82

lönnemåla okej, spara lite åt mig då om du ska in på tisdag Läste i en tråd att alla nya varor inkommer på onsdagar

Svar på tråden Bebis i Blekinge 3