• smurfen84

Jäkla rullator

Blir så himla förbannad när man inte kommer med bussen för att det står en rullator i vägen asså e det inte till för barnvagnar. Ush det e riktigt irreterande. Dom med rullator borde få färdtjänst eller en egen liten buss som plockar upp dom det har jag sett på en annan ort att dom har.
    Dom borde tillvärka rullators som man kan fälla ihop.
    Ush vad irreterande.

• Svar på tråden Jäkla rullator
  • smurfpinglan

öh varför ska vi skjuta alla över 65 för?

• smurfen84

ush va hemskt sagt eller hur

• smurfpinglan

kanske bäst att avsluta med *ironi* för man vet aldrig

• smurfen84

nä precis men i alla fall ha det bra allesammans sorry att jag gjort vissa upprörda love peace and understanding

• såsen

De finns rullatorer som man fäller ihop

Och alla som har rullatorer har inte rätt till färdtjänst

• olivettan

Att du har en dålig dag, tycker jag inte ger dig rätten att ilska upp dig över att en person med rullator också vill åka buss!!
    Jag har inte läst alla inlägg, då skulle jag väl explodera....

• Kanelflicka

Snacka om att vara egocentrerad...Här kommer JAG med MIN barnvagn, flytta på er alla pensionärer. Er tid är förbi. Här kommer JAG och MIN vagn...

• smurfen84

Jag kanske ska meddela att jag gick av bussen oxå utan att vara ilsk

• smurfpinglan

ehm kanske vore trevligt om folk kunde läsa TS senaste inöägg att hon helt enkelt blev jävligt irriterad men det är över nu!?
    Sist blev jag oxå väldigt irriterad över en kärring som rent utsagt klipte till mig i min gravida mage med armbågen bara för att lyckas komma före mej i kön, men jag var väl också väldigt egoistisk som svor åt henne?

Svar på tråden Jäkla rullator