88or med barn?
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
Några 88or med barn? Jag fick en dotter den 19 April -07 s¨hon blir snart 10månader! Jag är ensamstående. Skulle vara skoj att prata med jömgamla
är inte 88 utan en 89a me den dotter på 6 månder
Jo anna: Vad skönt=). Ne det blir inte så stor skillnad på 2kvm, men barnrummet är mindre än vad det är här, lite sådär men man får ändå plats, här är sigges rum ganska stort faktiskt=). Haft en bra helg?
Mysgumman: Välkommen hit=). Då är våra nästan lika gamla då=). Min är 5½mån. Vart bor du?
Jag är 88a (nyss fyllda 20år) och har en dotter på 6 månader.
Bor i Uppsala. Kika in vettja!
www.sofiapauline.blogg.se
Jag är 88 :)
Får dock inte bebis förrän dec, men ändå :)
är 88 med en son på 5 månader
nu har min lilla donna fyllt 1r (19april) åhh och snart går hon! massa son händer nu!
Katharina S: Ooh stor flicka nu då=) Grattis till henne:). Fick hon ngt kul då?
Hoppasdet: Hejhej. min är 5½mån så dom är nästan lika gamla. Vart bor du?
Okej vad skönt=). Jodå den har varit ganska lugn men skön=). Var med orolig att jag inte skulle höra honom men det gjorde jag=). Nu låter inte heller Sigge varje g¨ång han vaknar så ibland går ag in dit om jag kanske ska hänga upp tvätt eller vika ner, o då ligger han där o filurar för sig själv nöjd o go=)
Jo anna skrev 2008-04-28 20:18:56 följande:
10000volt: Hejhej. vad många det är som har i ungeför samma ålder här=). Allt går bra för er? =)
Halka: Grattis=) Då är du inte så långt gången än då. Spännande?
Halka: Grattis då har du massa att njuta av nu under tiden=). Så mysigt att vara gravid, dock tyckte jag att det var tungt o jobbigt i slutet=).
Jag är en 88:a, fick min dotter 051130 Ensamstående.