• närtvåblirtre

Flera unga gravida? :)

Har just plussat, den 25/6. Är i vecka 6. (5+4).
    Vi är huuur lyckliga som helst. :D
    Har bf enligt fl den 22/2-2010. Vilket är två dagar före min 20års dag :) Kanske får världens bästa födelsedags present? :)

Kanske ska tillägga att jag är 19år och killen är 21år. :)

Vore roligt att prata med någon i ungefär samma ålder, eller folk som fått barn i tidig ålder och kanske har lite tips? :)

• Svar på tråden Flera unga gravida? :)
  • Fatima89

hejsan, nu hitta jag hit igen,, har lite fullt upp. vi funderar på att flytte men det är llite osäkert änn, får se vad som händer liksom, hur går det för er och magarna/bebisarna, här går det bra jag tror bebisen har haft hicka ;) och magen den växer

• EmmaLilje

här mår man fint oxå :) känner lite fosterrörelse från båda trror jag :)

• Tubens familjer

hej för att svara på om det finns fler unga föräldrar så...
    ni är varmt välkomna till tuben, ungdomens hus i farsta!!!
    där har vi öppet för unga föräldrar och barn varje måndag kl 12-16!
    massor av aktiviteter nu under hösten!
    titta in och ta en fika!
    ylva och carro

• Fatima89

Kan oxå tipsa om ett ställe för unga mammor,
    på GUTS (GUnnareds Tjejer är Suveräna) i blås stället
    Angered, Göteborg. varmt välkommna, kontakta eva,
    (för mer kontakt info skriv i min GB)

• Fatima89

du får prata med komunen, eller starta en egen grupp så kan ni bestämma var träff hemma hos varandra,, det funkar ju oxå :D

• jackieeeeee

jag är 24 har en dotter på 6år och väntar en liten är i vecka 18+4 bf den 14/2

• Fatima89

hejsan, ville bara skriva en kort notis, har ju varit från varande ett tag.
    den 17/0 kl 17:48 föddes Shads lille bror Yad, han födes i v26 och vägde 890g och var 35,5cm lång, det blev ett akut snitt då vattnet gått och plutten låg åt fel håll. både jag och plutten mår bra, han blev av med resperatorn idag och har nu bara CPAP, och imån skall jag få ha honnom på bröstet förförsta gången... kommer nog inte hinna in här så ofta nu då jag fortfarande är inskriven på spec-BB, och sedan blir det ju dagliga resor till plutten,,,,

• närtvåblirtre

Jag har varit på ultraljud i torsdags, allt såg så himla bra ut och den rörde på sig :)

I går fick jag förvärkar och var tvungen att åka in på akuten för jag orkade inte med dom.. Men livmodern var inte påverkad och de var bra med lilla bebisen.
    Jag har varit stressad och orolig över min farmor, som dog i fredagskväll. Så det är nog därför de har blivit som de har.
    Har fortfarande lite ont, är öm liksom. Men det går åt de bättre iallafall.

Svar på tråden Flera unga gravida? :)