• miyouuss

dermaroller, erfarenhet?

jag har beställt en dermaroller och den kommer förmodligen i morgon 3/3
    storlek 1,0 mm

jag kanske gjorde det förhastat, men jag tycker att det jag läst om den och de resultat folk får är häpnande!
    någon som har erfarenhet? 

och några tipps hur man använder den på rätt sätt för att uppnå bästa resultat? är ivrig på att få hem den:) 

kom ihåg att jag tidigare hade tanke på att göra en buk operation och jag övervägde att detta kanske var bättre! 
    snabba svar tack:) annars vet jag ingenting när jag sitter med den i handen i morgon:) 

• Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?
  • kerstingunnarsson
    agnel skrev 2013-10-18 09:49:26 följande:

Jag vill gärna veta vilken storlek på nålarna du har för att få det lyckade resultatet?

Finns storleksguide på www.e-dermastamp.se, på varje produkt finns det en storleksguide. :D om vilka längder som behandlar specifika områden
  • Singoallaa
    kerstingunnarsson skrev 2014-10-14 23:20:43 följande:

Köpte en e-dermastamp från www.e-dermastamp.se och den fungerar otroligt bra :D

Vad är en e-dermastamp?
  • backaberget

Jag har testat dermarollen och den funkade utmärkt, en insåg jag att hela kroppen behövde läggas in på "verkstad" ;) så köpte den elektroniska dermastampen, och är verkligen super nöjd med resultatet, till och med tog den bort mina åderbråck ;)

• kontiki81

Jag har precis köpt en dermaroller från www.skinroller.se
    Snabb leverans och så men jag hade gärna velat kolla om fler använder dessa samt om vilka krämer som rekommeneras? Skäms

• Jue

Kan man använda dermaroller för att få tillbaka pigment till vita områden på huden, och kan man förminska storleken på gamla ärr? 

• Jue
    hektornektor skrev 2015-11-21 14:23:34 följande:

Man ska ej använda dermaroller!!!!!

Jag köpte en e-dermastamp från www.e-dermastamp.se och jag kan säga att den är tusen gånger bättre än en dermaroller!

Jag behandlade mina bristningar och celluliter med den och efter bara 4 behandlingar så var de nästan helt borta!

Sedan efter 3 behandlingar till så var de helt väck!

jag kan starkt rekommendera denna maskin till alla som har hudproblem!

denna maskin finns på www.e-dermastamp.se

Var de nästan borta vid 4 behandlingar, men helt väck vid 3? ;) 
  • Rickardoooo

Stora erfarenheter från <a href="http://härkanmanskrivaockså.se"></a> och har bara positivt att säga om den. Resultat snabbare än jag trodde.

• Jue

Jag köpte precis min roller, funderar bara på vad jag ska köpa för att hålla den sanerad. Någon som har tips på bakteriedödande, t.ex. spray? Eller vad annars borde man ha?

• Jue

Använde min för första gången idag! Köpte en 0,5mm från Swissclinic och använde den i ansiktet. Rengör den med ett spray från Vitaminvaruhuset (Guardian Pocket Hand Disinfection). Ska bli kul och se om det blir någon skillnad. :) 

• xadtethe52
    Dermaroller - http://lonzes.com/dermarollerse.htm Jag använder min dermaroller med ett vitamin c serum och mina fina linjer syns knappt alls. Vissa klagar att det gör ont att använda, men då tar man i för hårt. Det räcker att rulla den på huden väldigt lätt i nån min!
Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?