Anonym (Sven) skrev 2014-12-23 09:11:19 följande:
Du blandar hej vilt och du fortsätter helt oblygt att medvetet ljuga om mig som person.
Har du belägg för att jag skulle ha gjort personangrepp? Visa det i så fall!
Annars är det ju ytterligare ett exempel på en medveten lögn från din sida.
(Att du upplever min argumentation med dig som otrevlig, det är helt i sin ordning och din upplevelse om detta har jag alls inget emot!).
Läs igen vad jag skrev.
Jag har absolut inte fnittrat åt något tafsande!
Du fortsätter ju återigen att medvetet ljuga om mig som person!
Jag har fnittrat lite om hur vi ska välja vilka politiker vi ska diskutera,
det borde väl ändå vara en ganska stor skillnad t o m för dig nihka, eller?
Förtydligande för dig:
- tafsa på bröst
- diskutera politiker
Det är nog väldigt tydligt, åtminstone för alla andra , att det är en väsentlig skillnad.
Återigen en medveten lögn från dig:
som du påstått att du ämnar göra
Jag har ingenstans sagt att jag har bestämt mig för att rösta på SD och jag har ingenstans kallat mig för SDare.
Däremot har jag klart deklarerat att jag röstar på M.
Om du själv uppträdde som du begär att andra ska uppträda, om du själv skulle vilja verka trovärdig, så skulle du nog vara lite varsammare med sanningen och med dina ordval.
Du har valt att göra tvärtemot och trots att du fått chansen att rätta dig själv elelr att göra annorlunda så har du i stället valt att fortsätta medvetet ljuga om mig som person.
Jag tycker att det säger mer om dig än om mig, nihka.
Och jag bryr mig inte. Jag har valt att ännu inte skicka in någon anmälan.
Men du och dina medlöpare verkar ju gilla att skicka in anmälningar..? Hoppas du eller de trivs med det

Nu är det dags för mig att förklara några grundläggande begrepp och saker för dig.
1. Vad du röstar på är inte din person. Och du får ändra dig fram och tillbaka. Jag skiter faktiskt i vilket.
2. Jag skiter i vilken detalj du påstår dig fnittra åt. När någon tar upp en politiker som tafsar på okända kvinnors bröst bemöter man det seriöst. Typ, det gör väl fler och fnitter ingår inte i seriöst. Och jag är inte intresserad av fler bokstavskombinationsliknande kvasidiskussioner om någon mer ovidkommande detalj.
3. Jag har inga medlöpare. Däremot finns det fler än jag som tycker SD är ett parti med unkna värderingar, men om du gillar SD står det dig fritt att ge uttryck för det.
4. Jepp. Nya personangrepp anmäls och blockas bort av FL precis som de tidigare. Du är inte den första som jag behöver påpeka för att "nihka" inte är ämnet för denna eller någon annan tråd i det politiska forumet. Om du tycker du får för många inlägg bortplockade föreslår jag att du lägger om tonen och håller dig till sakdiskussionen.
Den här tråden tar upp den påstådda "mobbingen" mot SD och SDare. Nu kanske det är så att när SD-politiker exempelvis tafsar på okända kvinnors bröst så får de inse att folk reagerar negativt och att negativa responser på opassande uppträdande inte är någon mobbing.