• LisanCF

Stockholmsbebisar Juni 2016

Då jag missade allt vad grupper å dylikt är vid min förra och första graviditet så tänkte jag vara lite klokare denna gång:) Startar en nu och hoppas på att få med mig lite andra mammor eller blivande mammor i närområdet Stockholm!

Jag plussade i söndags och har idag 4+6 så BF borde bli 16 juni om det går vägen!

• Svar på tråden Stockholmsbebisar Juni 2016
  • En del av oss

[quote=75981579][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-09 18:53:48 följande:[/quote-nick]

Ja då är det inte konstigt du är orolig nu. .livet är bra orättvist ibland :/

[/

Ja det är inte kul, tar en dag i taget och har läkarkontakt och läkemedel nu till v.12+0 och hitintills verkar allt följa plan, men oron finns närvarande hela tiden.

Nästa vecka på fredag har jag gått längst hittills så hoppas hoppas hoppas.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • Mamacitaa
    En del av oss skrev 2015-11-09 19:12:27 följande:

[quote=75981579][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-09 18:53:48 följande:[/quote-nick]

[/

Ja det är inte kul, tar en dag i taget och har läkarkontakt och läkemedel nu till v.12+0 och hitintills verkar allt följa plan, men oron finns närvarande hela tiden.

Skönt att du får stöd o så. Håller tummarna att det ska gå vägen för dig denna gång :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • En del av oss

[quote=75981713][quote-nick]Mamacitaa skrev 2015-11-09 19:14:44 följande:[/quote-nick]

Skönt att du får stöd o så. Håller tummarna att det ska gå vägen för dig denna gång :)

[/

Tack jo det hoppas vi också!

• mallar
    En del av oss skrev 2015-11-09 19:12:27 följande:

[/

Håller tummarna för att allt går vägen denna gång. Fy så jobbigt det måste vara för dig.
  • En del av oss

Ja det är inte så kul och jag vill njut men vågar inte för jag är så rädd att förlora även detta barn.

• Stassa

Vi ska ut med jobbet idag (vilket jag inte vet hur jag ska orka), så jag satte på mig lite parfym i morse. Och nu sitter jag på jobbet och mår illa av min egen parfymlukt. *suck*

• AthenaA

Går in i vecka 10 i dag och det här illamåendet tar död på mig. Längtar tills den 23 é när vi äntligen ska träffa barnmorskan och bestämma tid för KUB testet så jagv får se att allt är bra med det lilla ynglet. Känns som jag hamnat i nån "graviddimma" där det handlar om att hålla sig vaken, reglera och hantera illamåendet och huvudvärk som kommer och går. Har inte umgåtts med någon på evigheter.....

• MissLH

Hej!
    Längesen jag skrev något här, har hållit mig lite från att läsa eller tänka för mycket på graviditeten eftersom jag varit så rädd för missfall (Hade ett MA i februari).
    Men nu har veckorna tickat på och i måndags fick vi komma på ett tidigt UL med tanke på vår historia och gissa om vår förvåning när det visade TVÅ små foster med tickande hjärtan!! 
    Chockade men å så glada! 

• Dance dance dance
    MissLH skrev 2015-11-20 08:19:50 följande:

Hej!
    Längesen jag skrev något här, har hållit mig lite från att läsa eller tänka för mycket på graviditeten eftersom jag varit så rädd för missfall (Hade ett MA i februari).
    Men nu har veckorna tickat på och i måndags fick vi komma på ett tidigt UL med tanke på vår historia och gissa om vår förvåning när det visade TVÅ små foster med tickande hjärtan!! 
    Chockade men å så glada! 

Vad roligt, grattis! Kan tänka mig att det är chockartat att få se två små :)
  • Stassa
    MissLH skrev 2015-11-20 08:19:50 följande:

Hej!
    Chockade men å så glada! 

Grattis! Vad underbart!
  • En del av oss

Grattis!

Gjorde ett tidigt VUL igår, 13.6 mm och hjärtat slår. Så lättad!

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
Svar på tråden Stockholmsbebisar Juni 2016