• lenaerik86

Augustibebis 2016

Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?

• Svar på tråden Augustibebis 2016
  • lengon
    Skjortan skrev 2016-01-09 17:25:00 följande:
    Hur skickar jag mail till dig? Klickar jag på ditt namn står det att presentationen är privat
    ? Den ska inte vara privat :O
  • Skjortan
    lengon skrev 2016-01-09 18:06:43 följande:
    ? Den ska inte vara privat :O
    Testade nu igen och det gick inte. Men är det gruppen som heter "Augustibebisarnas hemliga grupp"? Då kan jag ju gå med den vägen =)
  • lengon
    Skjortan skrev 2016-01-09 18:15:58 följande:
    Testade nu igen och det gick inte. Men är det gruppen som heter "Augustibebisarnas hemliga grupp"? Då kan jag ju gå med den vägen =)
    Nej den heter inte så. Det verkar isf som om det har dykt upp en ny grupp? Detta är till originalgruppen och den har inte det namnet. Men oavsett så kan du inte hitta nån av dem via länkarna eftersom de är hemliga. Du måste bli inbjuden tyvärr! :/
  • Skjortan
    lengon skrev 2016-01-09 18:23:38 följande:
    Nej den heter inte så. Det verkar isf som om det har dykt upp en ny grupp? Detta är till originalgruppen och den har inte det namnet. Men oavsett så kan du inte hitta nån av dem via länkarna eftersom de är hemliga. Du måste bli inbjuden tyvärr! :/
    Aha, då verkar det inte fungera =(
  • Yennie88
    Skjortan skrev 2016-01-09 19:39:31 följande:

Aha, då verkar det inte fungera =(

Min presentation ska inte vara privat. Prova Skicka din mail till mig så kan jag bjuda in.
  • lalle86
    lengon skrev 2016-01-09 17:10:04 följande:

Nej det kommer inte synas. Vi andra där inne vill också hålla det hemligt! :) Skicka ett email till mig eller skriv ut det här så bjuder jag in!

Håll koll på att inte inbjudningen hamnar i papperskorgen.

nailsbynackrup@gmail.com

:)
  • Trolleri

Hej! 

Jag vill bara göra lite reklam för en annan facebook-grupp. En grupp för oss som väntar nummer tre sommaren 2016. Känner du dig träffad så välkommen att skicka mig ett pm med din mailadress så lägger jag till dig.  

• emmsen

Hej!
    Ser att här har det vart lite tyst ett tag meen hoppas ändå ni ser detta Flört.
    Skulle vilja bli inbjuden på facebook både på augustibebisars hemliga grupp och sommar bebisar tredje barnet. Har en flicka på 6 år och en på 2,5 år.
    [email protected]
    Förra veckan var vi och kollade på de lilla knytet vid vultraljud, nu känns de så mycket mer verkligt! Tror även jag känt rörelser eller bubbel som jag minns med mina andra två flickor. Ingen spark utan mer som små bubblor som kittlar.
    V 13 nu (12+4).
    Hade gött alla!

/Emma

• SS_2
    emmsen skrev 2016-02-22 17:04:33 följande:

Hej!
    Ser att här har det vart lite tyst ett tag meen hoppas ändå ni ser detta Flört.
    Skulle vilja bli inbjuden på facebook både på augustibebisars hemliga grupp och sommar bebisar tredje barnet. Har en flicka på 6 år och en på 2,5 år.
    [email protected]
    Förra veckan var vi och kollade på de lilla knytet vid vultraljud, nu känns de så mycket mer verkligt! Tror även jag känt rörelser eller bubbel som jag minns med mina andra två flickor. Ingen spark utan mer som små bubblor som kittlar.
    V 13 nu (12+4).
    Hade gött alla!

/Emma

Hej har skrivit till admin i gruppen nu du kommer säkert få en inbjudan snart :)
  • SS_2

Skicka mail till mej här på familjeliv, med namn så kan jag lägga till er på Facebook behöver vara vänner i 5 min dock!
    jag har nå gel när jag ska bjuda in med mailen. /ss

Svar på tråden Augustibebis 2016