Augustibebis 2016
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Hej! Hittar ingen tråd för augusti, så nu startar jag en! Jag är gravid i v 4+0 och bf är 1/8 och plussade för 5 dagar sedan och det blir mitt andra barn. Någon mer som har planerat bf i augusti?
Jag vill vara med i Facebook gruppen :)
Mejl: emma921231@hotmail.com
Aha, då verkar det inte fungera =(
Nej det kommer inte synas. Vi andra där inne vill också hålla det hemligt! :) Skicka ett email till mig eller skriv ut det här så bjuder jag in!
Håll koll på att inte inbjudningen hamnar i papperskorgen.
Jag hänger oxå gärna på via fb. Solros@hotmail.com
Heej! Jag vill också gärna vara med i Facebook gruppen Bf augusti 2016!!
Min mail Amanda.krona@hotmail.com
Hej!
Vill också vara med i Facebook gruppen:)
Min mail: matilda_matilda_@hotmail.com
Hej!
Jag vill bara göra lite reklam för en annan facebook-grupp. En grupp för oss som väntar nummer tre sommaren 2016. Känner du dig träffad så välkommen att skicka mig ett pm med din mailadress så lägger jag till dig.
Hej!
Ser att här har det vart lite tyst ett tag meen hoppas ändå ni ser detta .
Skulle vilja bli inbjuden på facebook både på augustibebisars hemliga grupp och sommar bebisar tredje barnet. Har en flicka på 6 år och en på 2,5 år.
[email protected]
Förra veckan var vi och kollade på de lilla knytet vid vultraljud, nu känns de så mycket mer verkligt! Tror även jag känt rörelser eller bubbel som jag minns med mina andra två flickor. Ingen spark utan mer som små bubblor som kittlar.
V 13 nu (12+4).
Hade gött alla!
/Emma
Hej!
Ser att här har det vart lite tyst ett tag meen hoppas ändå ni ser detta .
Skulle vilja bli inbjuden på facebook både på augustibebisars hemliga grupp och sommar bebisar tredje barnet. Har en flicka på 6 år och en på 2,5 år.
[email protected]
Förra veckan var vi och kollade på de lilla knytet vid vultraljud, nu känns de så mycket mer verkligt! Tror även jag känt rörelser eller bubbel som jag minns med mina andra två flickor. Ingen spark utan mer som små bubblor som kittlar.
V 13 nu (12+4).
Hade gött alla!
/Emma
Skulle också vilja vara med i fb gruppen!
min mail: linda_strandlund@hotmail.com
Skicka mail till mej här på familjeliv, med namn så kan jag lägga till er på Facebook behöver vara vänner i 5 min dock!
jag har nå gel när jag ska bjuda in med mailen. /ss