• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • Ahoo
    Mariaelvira1990 skrev 2016-08-30 23:25:05 följande:

Mammatillnoah jag är gärna med i Facebook gruppen :)

Ha ni blivit inbjudna ännu? Jag ha inte det.. :/
  • corran
    Ahoo skrev 2016-08-31 17:16:03 följande:

Ha ni blivit inbjudna ännu? Jag ha inte det.. :/

Nä inte det. Hoppas snart :)
  • corran
    jyns00 skrev 2016-08-27 07:45:41 följande:

varför går man ner om man inte kräker en massa? Jag går bara ner och jag äter som vanligt, någon mer?

Du förbränner kanske mer iom bebis? Enda jag kan tänka som är logiskt :)
  • corran
    jyns00 skrev 2016-08-20 09:06:22 följande:

Idag går jag in i vecka 12+0 då behöver man väl inte ta folsyra tabletter mer?

De säger ju att det första 13 veckorna är viktigast.

Men jag äter hela graviditeten då bebis hjärta fortsätter att utvecklas genom hela graviditeten :)

Skadar inte att fortsätta äta iaf om man vill det.
  • Ahoo
    corran skrev 2016-09-01 07:55:58 följande:

Gå med i fb gruppen nu mammor så vi får ihop ett gäng :)

Ha frågat flera gånger om att få gå med och skickat meddelande men ingen bjuder in?
  • noreamaria
    Mammatillnoah skrev 2016-08-27 23:12:21 följande:

Hej ni som inkommit nu så vill jag bara meddela att alla fb grupper var tyvärr fulla och de ville inte ta in nya medlemmar. Nu har jag startat ytterligare en fb grupp så ni som vill komma med är välkomna ???? den är hemlig så skicka medelande till mig såjag kan lägga till er

Jag är jättegärna med i er FB-grupp, har skickat PM till dig! :)
  • jyns00

Igår kväll och ikväll kände jag bebisen när jag höll handen på magen :D

• Mamma_ Anna

Jag kan också tänka mig vara med på fb gruppen. Hur skickar man PM om man inte vet namnet till den man ska skicka till?

• statist
    Hej alla blivande föräldrar! 

Vi skriver till er från ett filmbolag som heter Nordisk Film. Vi är just nu i full gång med förberedelserna inför inspelningen av långfilmen om unga Astrid Lindgren, och letar nu efter den minsta pusselbiten till filmen, nämligen en nyfödd bebis!

Inspelningsdagen är den 20 april och inspelningen sker i Göteborg. Vi ser gärna att bebisen är någon vecka gammal vid inspelning. Viktigt är att bebisen är av skandinaviskt ursprung.

Är ni intresserade att ha med er bebis i filmen?  
    Maila information om er bebis - födelsedatum, vikt och längd vid senaste mätning, samt en bild till:
    [email protected]

Hör gärna av er om ni har några frågor!

Vänliga hälsningar, 
    Linnéa, statistcasting Nordisk film
Svar på tråden Bf mars/april 2017