BF Augusti 2026 🤰🏼????????
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Tog ett test imorse, då mensen var 4 dagar sen....
Och det var positivt!
Bf beräknas vara ungefär 18/8-2026
Det är mitt 3e, och min särbos 2a.
Blir en riktig sladdis. Min äldsta fyller 20 i mars, min andra fyllde precis 14. Och särbons fyllde nyss 13 😅
Är lite i chock fortfarande, då jag är 44, särbon är 39. Men det blir vårt lilla mirakel.
Så mysigt att läsa om andra som är gravida. Jag går in i ny vecka imorgon, vecka 6 (blir 5+0 imorgon). Längtar redan efter att pyret i magen ska ha vuxit på sig och jag får träffa honom/henne. Nu är det 28dagar kvar till mitt ultraljud, längtar så!
Tog ett test imorse, då mensen var 4 dagar sen....
Och det var positivt!
Bf beräknas vara ungefär 18/8-2026
Det är mitt 3e, och min särbos 2a.
Blir en riktig sladdis. Min äldsta fyller 20 i mars, min andra fyllde precis 14. Och särbons fyllde nyss 13 😅
Är lite i chock fortfarande, då jag är 44, särbon är 39. Men det blir vårt lilla mirakel.
Jag plussade 1/12 efter lite mer än 1 år av försök! Har BF enligt appar 5/8 🤪 berättade för mitt barn idag som tjatat länge om syskon.
Så mysigt att läsa om andra som är gravida. Jag går in i ny vecka imorgon, vecka 6 (blir 5+0 imorgon). Längtar redan efter att pyret i magen ska ha vuxit på sig och jag får träffa honom/henne. Nu är det 28dagar kvar till mitt ultraljud, längtar så!
Grattis! Mysigt! vad mysigt med ulj tid!
Längtar så efter det ☺️
Jag plussade 1/12 efter lite mer än 1 år av försök! Har BF enligt appar 5/8 🤪 berättade för mitt barn idag som tjatat länge om syskon.
Jag hoppar in i tråden! Plussade idag på bim+1 ❤️ vilken julklapp hörrni
Jag hoppar in i tråden! Plussade idag på bim+1 ❤️ vilken julklapp hörrni
Jag skulle vilja berätta för alla jag träffar, VI HAR ETT SYSKON i magen, wohoooo! Men jag ska vänta lite till.
Jag skulle vilja berätta för alla jag träffar, VI HAR ETT SYSKON i magen, wohoooo! Men jag ska vänta lite till.
Hur mår ni då? Känner ni av något? Illamåendet, ömma bröst eller något sådant?
Själv så känns brösten bara allmänt tung, mina bh passar knappt längre? lite öm än. Tidigare var dom så himla ömma.
Hoppar in här då jag blev oplanerat gravid, tanken var väll att vi skulle börja försöka efter sommaren men har precis plussat trots skydd. Så många blandade känslor just nu. Kommer skilja 18 år mellan äldsta och denna lilla Sladdis.
Bf runt 29/8 men det kan ju säkert ändras. Har haft väldigt ont där ägget fäst sedan det fäste men nu börjar det vända. Annars mår jag som vanligt men kissar ofta och lite tröttare.
hittade ingen BF lista? Hade varit kul så man kan följas 😊