BF Augusti 2026 🤰🏼????????
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Jag förstår inte riktigt hur orolig man borde vara för de här rosa flytningarna och stänkblödningarna såhär i början. Jag har har små blödningar till och från i flera veckor men BM säger att det inte är något att oroa sig över så jag antar att det är normalt. När jag loggar i min hälsoapp däremot säger den varje gång att det är allvarligt och at nästa steg är att kontakta sjukvården.
I övrigt håller illamåendet och tröttheten i sig för mig, det verkar vara värst på kvällarna, kräktes första gången i går kväll.
Allt såg bra ut på ultraljudet idag och fanns ett litet "hjärta" som pickade där 🥹 så glad och tacksam! ❤️
Allt såg bra ut på ultraljudet idag och fanns ett litet "hjärta" som pickade där 🥹 så glad och tacksam! ❤️
Det såg bra ut på mitt ultraljud, vilken lättnad! Vi tänkte berätta för våra familjer efter svar på NIPT dvs om 2-3v. Förra gånger fick jag svar på NIPT redan efter 3 dagar men är ju inte säkert det går lika snabbt denna gång.
Vad mycke som händer. Har inte hunnit åka till barnmorskan enn på grunn av julen och kände ingen vilja att åka innan. Har typ psykiskt inte fått inn det på riktit. Har varit illamående sen vecka 6 och var förskyld en vecka innan dess så har inte mått så bra. Men inte spytt nåt, bara null intresse för mat och goda julsaker. Är typ deppig bara. Jag är egentlen jättetaggad, men känner meg neför. Kommer nog endras när jag får se babyn på ultraljud om allt är bra☺️. Med dom andra barnen blev jag illamående typ vid 9 veckor och det var pang stärkt efter en natt, nu kom det 3 veckor tidigare om inte lite mer och svagt konstant🤪. Så nu vet jag i alla fall hur olika det kan vara. Har haft ett missfall men det var i vecka 4 timmar efter jag tog testet, tror jag bara vendtar på att jag skall få det igen så vil inte bli taggad enn.