BF Augusti 2026 🤰🏼????????
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Hoppar in här!
Plussade för några dagar sedan och tror jag är äl+14. Har två barn sen innan och har tyvärr haft ett missfall i vecka 8 och 3 stycken kemiska graviditeter. Före och mellan barnen. Detta är det tredje och sambon har längtat något enormt efter en till, men jag har inte berättat för honom ännu.
Hur ska man berätta? Vill inte säga det när barnen är med för då vet ALLA om det så snart vi ses och barnen är ju nästan alltid med 
Hoppar in här!
Plussade för några dagar sedan och tror jag är äl+14. Har två barn sen innan och har tyvärr haft ett missfall i vecka 8 och 3 stycken kemiska graviditeter. Före och mellan barnen. Detta är det tredje och sambon har längtat något enormt efter en till, men jag har inte berättat för honom ännu.
Hur ska man berätta? Vill inte säga det när barnen är med för då vet ALLA om det så snart vi ses och barnen är ju nästan alltid med 
Tog ett Testlagrettest nu 15 dagar efter ägglossning (BIM för mig) och det är väldigt starkt? Använde testlagret med andra barnet också och då var det såhär starkt först 21-22 dagar efter ägglossning.
Hur har era test sett ut vid BIM?

Igår var jag på ett viabilitesultraljud! Hade ett MA i höstas där fostret slutat växa i v 5+4 men trodde att jag var i v9.. så varit lite känsligt inför det här men det fanns en liten liten räka där inne med ett hjärtslag så nu känns det som en lättnad. Även om allt kan ske såklart så känns det bättre än förra gången! 7+0 idag och mår fortfarande illa, tröttheten är helt sinnes, plus att de är 0 sol ute så blir man ju inte direkt piggare. Hade kunnat sova jämt! 😅 Hoppas det här vänder om några veckor! ????🏼

Tog ett Testlagrettest nu 15 dagar efter ägglossning (BIM för mig) och det är väldigt starkt? Använde testlagret med andra barnet också och då var det såhär starkt först 21-22 dagar efter ägglossning.
Hur har era test sett ut vid BIM?
Igår var jag på ett viabilitesultraljud! Hade ett MA i höstas där fostret slutat växa i v 5+4 men trodde att jag var i v9.. så varit lite känsligt inför det här men det fanns en liten liten räka där inne med ett hjärtslag så nu känns det som en lättnad. Även om allt kan ske såklart så känns det bättre än förra gången! 7+0 idag och mår fortfarande illa, tröttheten är helt sinnes, plus att de är 0 sol ute så blir man ju inte direkt piggare. Hade kunnat sova jämt! 😅 Hoppas det här vänder om några veckor! ????🏼
Hej!
Hoppar också in här. 😊
Har ett barn sedan tidigare (född 2023) och fick tyvärr ett MA i augusti/september där graviditeten avstannat i vecka 8 (7+4 ungefär) men som upptäcktes veckan innan KUB. Det var rätt tungt, särskilt med tanke på tidsaspekten då jag är över 35.
Har alltid haft oregelbunden mens men efter missfallsbehandlingen då vi skulle vänta en riktig mens innan vi försökte igen så har den betett sig jättekonstigt och inte bara varit kort mellan utan också typ mer än halverats i längd. Jag tog ett CB vanligt test den 18/12 efter att ha haft ett välbekant svagt till måttligt illamående i ca en veckas tid. Plusset dök upp i ?realtid?, så att säga, och starkt! Funderar på att köpa ett CB digitalt.
Enligt Preglife-appen är det BF 23/8 om detta lilla pyre är friskt och stannar kvar, men tror att jag behöver boka in tid för viabilitet/datumbestämnings-UL eftersom de två menser som hunnit vara har följt ett helt nytt mönster och är osäker på om den senaste ens räknas ordentligt.
Har fått tid till BMM först den 16/1 då jag, peppar peppar ta i trä, kommer vara i 8+4.
Är så orolig för ytterligare ett missfall/MA eller andra avvikelser?.
Andra barnet här! Första född oktober 2024, hade ett missfall nu i september (i veckan 9) då vi blev oplanerat gravida (dock glatt överraskade). Plussade nu på första försöket sedan missfallet, på ÄL+10 med tidigt graviditetstest. Första barnet tog över ett år att få ett plus och vi skulle just påbörja IVF (väntade på mensen för att påbörja hormonbehandling) då jag har lagt AMH så jättekul med eventuellt syskon! Utifrån senaste mens beräknas denna bebis dyka upp 23/8 om allt går som det ska <3