BF Augusti 2026 🤰🏼????????
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
BF lista
Gravid igen efter fyra missfall av olika slag På 1 år. Första ett MA i vecka 12. Andra MA i v 8 gjorde då ett Privat ultraljud pga oro. tredje gången blev det ett kemiskt missfall, tre dagar efter beräknad mens. fjärde gången fick jag missfall v 6+4. Nu gravid igen idag v 7+0 med beräknad enligt app 19/8-26. På lördag ska vi på tidigt vul kl 10.30
Idag har jag mått så bra att nu blir jag nervös om jag mår så bra för att det är något med embryot/fostret. Att man aldrig kan vara nöjd utan alltid något att oroa sig för!
BF lista
Vaknade och hade fått en större rosa blödning nu. Troligen missfall på g 😞
Vecka 6+5 idag så fortfarande väldigt tidigt och inte orealistiskt.
Vaknade och hade fått en större rosa blödning nu. Troligen missfall på g 😞
Jag förstår inte riktigt hur orolig man borde vara för de här rosa flytningarna och stänkblödningarna såhär i början. Jag har har små blödningar till och från i flera veckor men BM säger att det inte är något att oroa sig över så jag antar att det är normalt. När jag loggar i min hälsoapp däremot säger den varje gång att det är allvarligt och at nästa steg är att kontakta sjukvården.
I övrigt håller illamåendet och tröttheten i sig för mig, det verkar vara värst på kvällarna, kräktes första gången i går kväll.