BF Augusti 2026 🤰🏼????????
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Jag kan knappt tro att det är sant!
Idag kom äntligen de efterlängtade plusset 🙏🏻
Beräknad 2/8-26!! Hoppas så att det lilla pyret ska stanna kvar ♥️
Andra barnet här! Första född oktober 2024, hade ett missfall nu i september (i veckan 9) då vi blev oplanerat gravida (dock glatt överraskade). Plussade nu på första försöket sedan missfallet, på ÄL+10 med tidigt graviditetstest. Första barnet tog över ett år att få ett plus och vi skulle just påbörja IVF (väntade på mensen för att påbörja hormonbehandling) då jag har lagt AMH så jättekul med eventuellt syskon! Utifrån senaste mens beräknas denna bebis dyka upp 23/8 om allt går som det ska <3

Grattis! Åh men va?! Båda missfall i september och båda BF 23/8?! Wow vilket sammanträffande!
Så kul att se såna där bilder med tester där strecket blir allt tydligare. Kanske borde ha gjort sådana snarare än CB? (mina sådana har alltid bara visat starka streck/plus, inget som ökar?)
Asså jag har börjat få såna värkar i magen de senaste.. jag ska bara vara i v 7+5 idag. Men de verkligen sticker till och när jag reser mig hugger de till som om jag sträcker mig 😬 kommer inte ihåg graviditeten eller förlossningen typ från första 6 år sedan (förlossningen pga det va traumatiskt)
Jag känner mycket oro, är jag överhuvudtaget gravid längre? Eller kommer jag att komma till mitt VUL om två veckor och så säger de att utvecklingen verkar ha stannat av för några veckor sedan. Så svårt att våga glädja?
Hej!
Hoppar också in här. 😊
Har ett barn sedan tidigare (född 2023) och fick tyvärr ett MA i augusti/september där graviditeten avstannat i vecka 8 (7+4 ungefär) men som upptäcktes veckan innan KUB. Det var rätt tungt, särskilt med tanke på tidsaspekten då jag är över 35.
Har alltid haft oregelbunden mens men efter missfallsbehandlingen då vi skulle vänta en riktig mens innan vi försökte igen så har den betett sig jättekonstigt och inte bara varit kort mellan utan också typ mer än halverats i längd. Jag tog ett CB vanligt test den 18/12 efter att ha haft ett välbekant svagt till måttligt illamående i ca en veckas tid. Plusset dök upp i ?realtid?, så att säga, och starkt! Funderar på att köpa ett CB digitalt.
Enligt Preglife-appen är det BF 23/8 om detta lilla pyre är friskt och stannar kvar, men tror att jag behöver boka in tid för viabilitet/datumbestämnings-UL eftersom de två menser som hunnit vara har följt ett helt nytt mönster och är osäker på om den senaste ens räknas ordentligt.
Har fått tid till BMM först den 16/1 då jag, peppar peppar ta i trä, kommer vara i 8+4.
Är så orolig för ytterligare ett missfall/MA eller andra avvikelser?.
Asså jag har börjat få såna värkar i magen de senaste.. jag ska bara vara i v 7+5 idag. Men de verkligen sticker till och när jag reser mig hugger de till som om jag sträcker mig 😬 kommer inte ihåg graviditeten eller förlossningen typ från första 6 år sedan (förlossningen pga det va traumatiskt)
BIM+2 idag, plussade på bim. ÄL+16 och känner mig bara orolig pga ett mf tidigare. Idag tycker jag inte alls jag känner mig gravid längre, brösten känns inte svullna längre eller ömma, tempen har droppat lite (borde kanske sluta tempa), känner mig inte uppblåst längre. Är det någon annan som har erfarenhet av att symptomen kommer och går?
först tycker man det är en lång väntan till BIM, och nu vill man bara att tiden ska swisha till v12 i alla fall 😂
Började blöda i måndags kväll. Hade rejäla sammandragningar (utsn smärta) och lite rosa flytningar söndag kväll...
Åkte till gynakuten på måndagen. Och på kvällen började jag få smärtsamma kramper och blöda...
Så blir ingen augustibebis för oss 😭
Började blöda i måndags kväll. Hade rejäla sammandragningar (utsn smärta) och lite rosa flytningar söndag kväll...
Åkte till gynakuten på måndagen. Och på kvällen började jag få smärtsamma kramper och blöda...
BIM+2 idag, plussade på bim. ÄL+16 och känner mig bara orolig pga ett mf tidigare. Idag tycker jag inte alls jag känner mig gravid längre, brösten känns inte svullna längre eller ömma, tempen har droppat lite (borde kanske sluta tempa), känner mig inte uppblåst längre. Är det någon annan som har erfarenhet av att symptomen kommer och går?
först tycker man det är en lång väntan till BIM, och nu vill man bara att tiden ska swisha till v12 i alla fall 😂
Så otroligt tråkigt o jobbigt 💔 började precis som
du blöda i måndags, haft kramp nu dagarna efter och fortsatt blödning, så med 99% blir det ingen augustibebis för oss heller 😢