• Anonym

Svälja sperman, eller?

Jag och min kille brukar utöva oralsex ofta för det tycker vi är underbart.
    Ibland får han komma i min mun och även om jag inte alltid uppskattar smaken så värst så kan det ändå vara en häftig känsla tycker jag. Frågan är hur gör ni andra? Avbryter ni strax före utlösningen eller låter honom komma i munnen? Och i så fall: Vad gör ni av det? Spottar ut eller (huvvaligen) sväljer? Det är ju förstås upp till var och en, jag vet. Men ibland får jag en känsla av att vi tjejer "förväntas" svälja för att vara en "duktig" älskarinna eller att åtminstone snacket mellan killar är så....
    Vad känner ni inför detta?

• Svar på tråden Svälja sperman, eller?
  • Anonym (Hin Håle)

Förväntas och förväntas, kan känna att även män har förväntningar på sig rent sexuellt men att vissa män kanske är bättre på att säga nej när de inte vill.

Vill du inte så gör det inte, sex ska vara njutbart för er båda. 

Majoriteten av tjejer jag träffat har svalt satsen eller tagit den i ansiktet regelbundet, jag har dock alltid varit noga med att påpeka att de aldrig under några som helst omständigheter ska göra det om de inte vill. 

• Anonym (ståndaktig)

Min fru låter mig komma i munnen, men spottar ut. Hade lite blandad erfarenhet innan. Det hjälps inte att det är väldigt sexigt när dom sväljer. Svårt att förklara varför, men det handlar väl om känslan att hon tar emot dig helt och hållet. På liknande sätt är det väldigt sexigt om hon masserar in satsen i brösten, när jag kommer där. 

• Anonym (Spermalover)

Jag älskar sperma. Över brösten, i ansiktet, i munnen. Sväljer och slickar girigt i mig så fort jag får chansen.
    Jag har deltagit i många gangbangs och blowbangs för att få njuta av detta.

• Balkongsong89

När det gäller sex så bör man nog aldrig förvänta sig något alls. Oavsett om det är suga, slicka, svälja sperma, fontänorgasm i ansiktet osv osv. Det är upp till var och en att avgöra om det är tändande eller något man vill göra för den andra. 
    Det är fullt förståeligt att det finns de som vill göra sånt för den andra och ta emot sånt av den andra. Finns de som bara vill ta emot och inte ge och tvärtom. Finns inget fel smaken är delad och det viktigaste är att allt sexuellt är frivilligt och utan press eller krav att göra sånt som man inte tycker om. 

Däremot förstår jag inte varför man ska gå så hårt åt folk för att de tycker om sånt. Man är inte incel och manschauvinistiskt svin bara för att ens preferens är att den andra uppskattar ens kroppsvätska och vill göra något som får en att känna att man får något extra av den andra som är sällsyntare än de vanligare alternativen. 

Precis som att en tjej som gillar att rida ansikte, få sprutorgasm på den andra, bli slickad med diverse kroppsvätskor och smaker inte är ett feministiskt monster som vill förnedra alla män i samhället. 

Låt folk gilla vad de vill och uttrycka de när frågan kommer utan att direkt angripa hela deras karaktär. Det adderar bara negativitet och toxic känsla över hela forumet om man håller på så. 

• jontebula
    Anonym (Spermalover) skrev 2025-06-16 17:34:06 följande:

Jag älskar sperma. Över brösten, i ansiktet, i munnen. Sväljer och slickar girigt i mig så fort jag får chansen.

Din mamma måste vara stolt.
  • Anonym (Happy ending)
    jontebula skrev 2025-06-16 20:24:44 följande:
    Gäller väl att hitta en snubbe som vill ha en sperma-hink som flickvän.
  • Anonym (Nix)
    jontebula skrev 2025-06-16 20:24:44 följande:
    Man hoppas inte.
  • Anonym (Yes)
    Anonym (Puking) skrev 2025-06-12 16:05:52 följande:

Galet osexigt och vidrigt med porrskadade incels som tror att ett sunt sexliv måste se ut som i senaste p-rullen Kräks

Det är nog mer för att det är oerhört mycket skönare att komma i munnen än utanför. Om hon sväljer spelar ingen roll för mig.
  • Anonym (Man)

inland vill min sambo att jag kommer i hennes mun. jag brukar förvarna henne att jag snart kommer och så fortsätter hon tills jag exploderar. Dock har hon bara svalt vid något tillfälle, annars spottar hon ut det även om hon inte är någon spottare egentligen. Jag brukar fråga henne om hon skulle spotta om hon sög av mig i bilen eller till och med om hon skulle suga av någon annan kille - aldrig svarade hon då! 😂

• Anonym (Happy ending)
    Anonym (Man) skrev 2025-06-16 22:17:02 följande:

inland vill min sambo att jag kommer i hennes mun. jag brukar förvarna henne att jag snart kommer och så fortsätter hon tills jag exploderar. Dock har hon bara svalt vid något tillfälle, annars spottar hon ut det även om hon inte är någon spottare egentligen. Jag brukar fråga henne om hon skulle spotta om hon sög av mig i bilen eller till och med om hon skulle suga av någon annan kille - aldrig svarade hon då! 😂

?
  • Anonym (Stark hand)

Oerhört intressant frågeställning detta och en fråga som jag med pekfingret i luften tänker mig, kan ge många kvinnor och män huvudbry vad gäller sexuell interaktion. Ja flera av mina egna kvinnor har sexuellt haft en roll där de varit den duktiga flickan baserat på egen vilja skall understrykas.

Sen har vi det faktum att både konsistens och variabler i smak kan väcka motstånd hos vissa kvinnor att svälja sperman om man ens accepterar att ta den i munnen i ett initialt skede. 

Spottande som kan vara sexigt i vissa avseenden är då det kommer till att rusa iväg och spotta ut mannens säd aningen avtändande för oss män. Det kan upplevas som att något vi levererar är behäftat med något motbjudande, osmakligt. 

Med det sagt, finns det också fog för det sistnämnda då allt vi konsumerar som dryck, mat och kryddor starkt kan påverka spermasmaken. 

Det kanske borde skrivas en tråd om hur vi män kan få sperman att smaka gott, lite kortfattat dricka mycket vatten, undvika starka kryddor, viss mat och tänker då speciellt på tex sparris som kanske är det livsmedel som allra mest får vår sperma att snabbt få en negativ smak. På den andra sidan nätmelon som gör smaken mild och behaglig. 

• Anonym (Lisa)
    Anonym (Spermalover) skrev 2025-06-16 17:34:06 följande:

Då är jag iaf inte ensam om det!Tungan ute
    Älskar att suga och sväljer gärna! Spermakladd är så sexigt! Har varit med om en gang bang och det var fantastiskt. Ser fram emot nästa gång.
    Kalla mig porrskadad eller vad som helst.... Jag gillar den typen av sex. Ska man inte få ha den typen av sex för att det inte är tillräckligt PK då?
  • Anonym (Mio)

Har vi nybäddat, rent och fint så vill jag inte direkt få massa kladd i sängen
    så då får komma i min mun. Praktiskt helt enkelt. 

• Anonym (Man)
    Anonym (Mio) skrev 2025-06-18 08:39:53 följande:

Har vi nybäddat, rent och fint så vill jag inte direkt få massa kladd i sängen
    så då får komma i min mun. Praktiskt helt enkelt. 

Duktig flicka!

(förlåt, jag bara måste 😅)

• Anonym (Maya87)

Håller helt med Mio :)! Praktiskt helt enkelt!

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Lisa) skrev 2025-06-18 07:12:09 följande:
    Då är jag iaf inte ensam om det!Tungan ute
    Älskar att suga och sväljer gärna! Spermakladd är så sexigt! Har varit med om en gang bang och det var fantastiskt. Ser fram emot nästa gång.
    Kalla mig porrskadad eller vad som helst.... Jag gillar den typen av sex. Ska man inte få ha den typen av sex för att det inte är tillräckligt PK då?
    Då ska du gillar den typen av sex. Ingen annan än du har med ditt sexliv att göra. Vill du knulla 5 samtidigt så gör det. Slänger det är på samtycke. Så kör hårt. Njut av livet haha
  • Anonym (m)

Tänder inte på sperma eller längtar efter att få den eller något sånt. Det jag tänder och njuter av är att mannen njuter. Oralsex är något jag har velat enbart med vissa män och kan då svälja om det blir att han kommer då, ibland går det helt ok ibland är det lite otrevligt, men det går ner. Smaken är väl ingen favorit. Men tycker ändå att det känns mycket värre att spotta ut den för det är direkt osexigt, så det alternativet undviker jag.

Svar på tråden Svälja sperman, eller?