• Redan47

    Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

    Ett samtalsrum för oss som äntligen plussat genom olika donationsprogram i Europa o Sverige. Riskgraviditet i en del av landets landsting. Hur bemöts vi? Vi stöttar varandra att ta ansvar för vår hälsa. 
    Många av oss är både 40+ och 45+, där ålder är en riskfaktor. Och hur puffar vi vår självkänsla kring vårt val att skaffa barn och hanterar omgivningens reaktioner. 
    Här finns utrymme att ventilera oro och tankar kring graviditeten, blödningar, immun, blodtryck, mediciner, relationer , och allt mellan himmel o jord.

    När vi inte har någon annan att prata med som finns detta rum att sitta i en stund och dela eller bara vara. 

    Vi gjorde det! Här är tråden där resan fortsätter mot målet...Baby

  • Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
  • Milla2016

    Tack för pepp!

    Jag hade mer Femanest hemma som varit i förpackningen så jag bytte ut tabletterna. UL 6 nov för slemhinnekoll o FET om ca 17 dagar...iiih...

    Kram!

  • skade

    Länge sen man var in - vi är sen två veckor hemma från neonatalavdelningen med vår lille klimp. Efter drygt två månader av sondmatning och ett evigt pumpande så funkar amningen nu rätt bra och killen väger nu 3,6 kilo (att jämföra med knappt 1,4 när han föddes). Stort grattis till er som fått era efterlängtade små, det är särsklt roligt att det gått bra för dig Redan, som fått kämpa så länge.

  • Rosen 76

    Liten försiktig uppdatering...
    Första VUL idag och ett litet 10 mm embryo med tickande hjärta sitter kvar ?? Vecka 7 (6+6)

  • Rosen 76
    Rosen 76 skrev 2015-10-29 13:26:44 följande:

    Liten försiktig uppdatering...
    Första VUL idag och ett litet 10 mm embryo med tickande hjärta sitter kvar ?? Vecka 7 (6+6)


    ?? Skulle vara ett hjärta <3
  • Redan47
    skade skrev 2015-10-29 09:18:38 följande:

    Länge sen man var in - vi är sen två veckor hemma från neonatalavdelningen med vår lille klimp. Efter drygt två månader av sondmatning och ett evigt pumpande så funkar amningen nu rätt bra och killen väger nu 3,6 kilo (att jämföra med knappt 1,4 när han föddes). Stort grattis till er som fått era efterlängtade små, det är särsklt roligt att det gått bra för dig Redan, som fått kämpa så länge.


    Tack sksde för din uppdatering. Särskilt här på neo mina tankar varit hos dig och undrat så hur det gått för er. Vilken lättnad att höra ni är hemma välbehållna! Tack
  • Jag är bara jag

    Inskrivning. Ny b.m, men det går väl an. Bra hb. Bra blodtryck. P.g.a att jag är tre "specialare" blir det ett extrabesök innan UL,annars gör man ju inget före v.20 tidigast. Bokat UL och läkarbesök på specen. till 21/12-v.19+1. Måtte jag komma ända dit!!

  • weeme

    Skade, så skönt att allt gått bra! Härlig viktökning.

    Milla, så var det för mig med, MF, ÄL efter två veckor, sedan mens som en klocka... Knepigt! Lycka till nu då.

  • weeme
    Rosen 76 skrev 2015-10-29 13:26:44 följande:

    Liten försiktig uppdatering...
    Första VUL idag och ett litet 10 mm embryo med tickande hjärta sitter kvar ?? Vecka 7 (6+6)


    Skönt att få se det där Hjärta.
  • TyckOmMig

    Redan hur går det för dig/er?

    Tänker på er alla fina här och förstår att ni har fullt upp.

    Önskar er en fin All Helgona helg.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus