• Ok1020

    BIM maj

    Har nu fått mens igen och startar därför den här tråden. Blir vårt 9e försök.

    BIM

    5/5 ok1020

  • Svar på tråden BIM maj
  • Butembobaby

    ÄL +5 idag. Har mått illa och känt mig andfådd och varm. är väldigt redo att denna cykel ska ta slut. eftersom ägglossningen kom typ 3 veckor sent denna månad så känns det som en evig väntan på BIM...

  • Butembobaby

    ÄL +5 idag. Har mått illa och känt mig andfådd och varm. är väldigt redo att denna cykel ska ta slut. eftersom ägglossningen kom typ 3 veckor sent denna månad så känns det som en evig väntan på BIM...

  • Tjoppa12
    Evi82 skrev 2019-05-11 18:59:52 följande:

    Ja jag hade innan bim


    Spännande, hoppas det blir samma för mig då. Har inga känningar förutom märkliga smärtor i magen ibland, och just flytningarna !
  • Halindzor

    Hej allihopa, hoppas ni har en bra kväll.

    Nu ikväll när jag kom hem hade jag vita klumpar, blött i trosan som flytningar.

    Har flytningar endast innan ÄL och vid ÄL, nu är det 5 dagar kvar till bim.

    Har aldrig varit med om personligen att jag fått såna klumpar vita?? Någon som vet att det kan vara ett positiv tecken?

    Vill ej ta test än, och man vill ej ha förväntningar.. men något känns speciellt denna gången, molande värk i flera dagar, halsbränna varje dag, och nu detta

    Menmen... ni vet ju hur kroppen funkar :')

  • Evi82
    Tjoppa12 skrev 2019-05-11 20:46:23 följande:

    Spännande, hoppas det blir samma för mig då. Har inga känningar förutom märkliga smärtor i magen ibland, och just flytningarna !


    När har du bim?
  • Evi82
    Halindzor skrev 2019-05-12 01:04:04 följande:

    Om 5 dagar :))


    Spännande :) har du testat än?
  • Halindzor

    Nej, jag tänkte göra det nu till morgonen sedan :) men är rädd för bli besviken dock, om det nu skulle vara för tidigt för test såklart :))

Svar på tråden BIM maj