• grossess

    BIM Juni

    Fick mens idag, så startar ny tråd. Har ny relation och nu blir andra försöket för att få vårt första gemensamma barn. Har varsitt barn sedan tidigare. Lycka till alla som hänger på i denna tråden! =)

  • Svar på tråden BIM Juni
  • Sofiiakarin
    Lustablong skrev 2019-06-06 20:29:03 följande:

    Ja visst är det på G! imorgon tror jag att det är ännu starkare.


    Tack för du svarar :)
  • Löken370

    Hej!

    Tror jag är på äl+10 eller äl+12 idag, kan jag ta ett test eller är det för tidigt? Har testlagrets graviditets test men vet inte om det är förtidigt?

    Har inte en aning om när jag har BIM :/

  • Gabriela11

    Yup! Kör på. Bumsi bumsiii <3 håller tummarna!


    Sofiiakarin skrev 2019-06-06 19:39:36 följande:

    Tror ni min ägglossning är på g?! Igår var de så himla svagt på ett test. Har molvärk i tjejmagen konstant.. Sorry att jag tjatar haha. Men tycker det är så svårt med ägglossningstest.


  • Lustablong
    Löken370 skrev 2019-06-06 20:42:08 följande:

    Hej!

    Tror jag är på äl+10 eller äl+12 idag, kan jag ta ett test eller är det för tidigt? Har testlagrets graviditets test men vet inte om det är förtidigt?

    Har inte en aning om när jag har BIM :/


    Jag tror det är förtidigt tyvärr. Jag gjorde och fick helt blankt. Men det är ju så olika, vissa plussar tidigt och vissa långt efter BIM
  • Löken370
    Lustablong skrev 2019-06-06 20:53:54 följande:

    Jag tror det är förtidigt tyvärr. Jag gjorde och fick helt blankt. Men det är ju så olika, vissa plussar tidigt och vissa långt efter BIM


    Åh! Har så dåligt tålamod vill bara testa nu! Få väll försöka hålla mig så gått det går :/
  • Sofiiakarin
    Löken370 skrev 2019-06-06 20:42:08 följande:

    Hej!

    Tror jag är på äl+10 eller äl+12 idag, kan jag ta ett test eller är det för tidigt? Har testlagrets graviditets test men vet inte om det är förtidigt?

    Har inte en aning om när jag har BIM :/


    Försök o vänta lite istället! :)
  • Issa90

    Hoppar in i denna tråd????

    Jag hade bim idag men har senaste veckan känt att brösten svidigt och ilat lite så började misstänka att en bebis kanske gror i magen. Jag testade med ett äl-test (digital clearblue sånt som visar fyra mest fertil dagarna) och den gav en glad gubbe och två tydliga streck! Herregud tänkte jag undra om de betyder plus. Så idag tog jag ditialt test 2-3 veckor gravid! Så himla sjukt! Vi som liksom inte ens börjat vår babymakingmode, men tydligen lyckades vi pricka in rätt dag ändå i måndagen! Helt underbart! Håll i dig nu bebis!

    Nu förhoppningsvis gror syskonet till sig stort i magen!

    Det verkar dock bli nära storebrors födelsedag (+5 dagar) så nästa år blir vi förhoppningsvis ett februaribarn till rikare ????

  • VictoriaBerggren
    Löken370 skrev 2019-06-06 20:42:08 följande:

    Hej!

    Tror jag är på äl+10 eller äl+12 idag, kan jag ta ett test eller är det för tidigt? Har testlagrets graviditets test men vet inte om det är förtidigt?

    Har inte en aning om när jag har BIM :/


    Testa på!! Jag plussade tydligt på ÄL+8 förra graviditeten
  • Lustablong
    Issa90 skrev 2019-06-06 21:50:29 följande:

    Hoppar in i denna tråd????

    Jag hade bim idag men har senaste veckan känt att brösten svidigt och ilat lite så började misstänka att en bebis kanske gror i magen. Jag testade med ett äl-test (digital clearblue sånt som visar fyra mest fertil dagarna) och den gav en glad gubbe och två tydliga streck! Herregud tänkte jag undra om de betyder plus. Så idag tog jag ditialt test 2-3 veckor gravid! Så himla sjukt! Vi som liksom inte ens börjat vår babymakingmode, men tydligen lyckades vi pricka in rätt dag ändå i måndagen! Helt underbart! Håll i dig nu bebis!

    Nu förhoppningsvis gror syskonet till sig stort i magen!

    Det verkar dock bli nära storebrors födelsedag (+5 dagar) så nästa år blir vi förhoppningsvis ett februaribarn till rikare ????


    Stort grattis!! ????
Svar på tråden BIM Juni