• Nicciz

    BIM juli 2019

    Startar en tråd för juli. All lycka

    BIM lista

    4/7

  • Svar på tråden BIM juli 2019
  • Mima93
    hippogriff skrev 2019-07-29 20:24:38 följande:

    Jag har bim imorgon enligt appen men har inga känningar på att mensen är på g....brukar ha det 2-3 dagar innan. Kan vara att den kommer senare men jag hoppas!! Grattis ni som fått plus!


    Åh jag har också BIM imorgon! Brukar alltid få lite rosa på pappret när jag torkar mig (ursäkta infon) dagarna innan mens, men än har inget kommit. Är livrädd varje gång jag kissar (vilket i mitt fall är ofta, haha!). Jag ska be och hålla tummarna för oss båda, käre gode gud låt oss vara gravida nu!
  • Kattunge15

    Hej, har precis börjat försöka så vet inte när jag ska ha min mens.

    Nu när jag var på toa kom en stor geleliknande flytning (?), svagt ljusrosa men nästan genomskinlig. Aldrig fått tidigare?! Vad kan detta vara? Hur kan en nidblödning se ut?

  • Dashess

    BIM idag. Tog ett test, visade negativt. Jag inbillar mig ett svagt rosa streck. Men så stoppade jag ner testet i påsen och testet går sönder precis där det ?positiva? strecket ska vara. Gah!

    Jag har sparat de föregående testen. Tog upp det näst senaste och anar ett svagt svagt svagt rosa streck. Visst ska man inte tolka dessa gamla test?

    Är set någon som plussat först efter BIM?

    Jag har haft molande mensvärk och ömma bröst i över en vecka nu, vilket jag inte brukar ha. Men ni vet precis. Man övertolkar vartenda litet symptom.

  • Dashess


    Nu får jag ju ge mig. Är det detta ni kallar spökstreck? Är det det strecket som skulle varit rosa om det varit positivt?
  • Tessi1

    Jag börjar bli orolig nu . Min mens är 5 dagar sen och jag får bara negativa test :( vad ska man göra?

  • Anonym (Tidigt)
    Tessi1 skrev 2019-07-30 18:10:14 följande:

    Jag börjar bli orolig nu . Min mens är 5 dagar sen och jag får bara negativa test :( vad ska man göra?


    Otroligt frustrerande men i nuläget kan du inte göra något mer än att antingen invänta mens eller om du är låghormonare och får sent positivt gravtest. Vänta två-tre dagar och ta ett nytt test om inte mensen kommit.
  • Tessi1
    Anonym (Tidigt) skrev 2019-07-30 19:00:14 följande:

    Otroligt frustrerande men i nuläget kan du inte göra något mer än att antingen invänta mens eller om du är låghormonare och får sent positivt gravtest. Vänta två-tre dagar och ta ett nytt test om inte mensen kommit.


    Verkligen. Och man kan ju psyka sin egen kropp när man tänker på mensen hela tiden också. Att den inte dyker upp för det. Tack <3 såklart hoppas jag ju på ett plus men känns osäkert med inga symptom.
  • Anonym (Tidigt)
    Tessi1 skrev 2019-07-30 19:23:04 följande:

    Verkligen. Och man kan ju psyka sin egen kropp när man tänker på mensen hela tiden också. Att den inte dyker upp för det. Tack <3 såklart hoppas jag ju på ett plus men känns osäkert med inga symptom.


    Jag förstår precis hur du tänker och känner men hoppet är inte ute förrän mensen kommer, så än finns det hopp!!
Svar på tråden BIM juli 2019