• Svar på tråden BIM juli 2020
  • Anonym (Syskon längtan)

    Någon som vet om man kan bli mera bakfull om man är gravid? Är på äl+11 o tog ett glas vitt vin under kvällen. Endast 1 glas. Blev inte berusad o kände inte av något. Gick o la mig vid midnatt o vakna sen 2 timmar senare och mår så illa. Halsbränna och mår helt enkelt illa. Förstår ingenting o kan inte somna om pga detta.

  • Entusiastisk
    Anonym (Syskon längtan) skrev 2020-07-04 02:59:49 följande:

    Någon som vet om man kan bli mera bakfull om man är gravid? Är på äl+11 o tog ett glas vitt vin under kvällen. Endast 1 glas. Blev inte berusad o kände inte av något. Gick o la mig vid midnatt o vakna sen 2 timmar senare och mår så illa. Halsbränna och mår helt enkelt illa. Förstår ingenting o kan inte somna om pga detta.


    Tänker kanske inte det är att bli bakfull utan att ett ev hcg skulle kunna trigga ett illamående!?
  • Anonym (Syskon längtan)
    Entusiastisk skrev 2020-07-04 03:13:32 följande:

    Tänker kanske inte det är att bli bakfull utan att ett ev hcg skulle kunna trigga ett illamående!?


    Ja kanske! Mår bra idag. Men i natt mådde jag så illa. Efter ett glas vin känns de helt absurt att må så dåligt. :O varit inställd på mens då vi är på försök 20 och så fort jag fått min mens ska jag ta sista blodprovet inför vårt läkarbesök för att få hjälp! Så känns inte som att jag skulle va gravid. Men de vore så underbart och så jag mådde när jag vaknade i natt efter endast ett glas vin vet jag inte va jag ska tro
  • hartassen

    !!!

    Jag är på BIM-4 idag, och lovade mig själv att inte testa förrän tidigast på BIM, men jag har nu haft mensvärk i 4 dagar och jag kunde bara inte hålla mig... Testade idag och fick ett svagt streck tror jag, eller skulle det kunna vara ett spökstreck? Det är RFSU:s test, och det står att man egentligen tidigast kan testa på BIM...

  • Msofie
    hartassen skrev 2020-07-04 10:31:51 följande:

    !!!

    Jag är på BIM-4 idag, och lovade mig själv att inte testa förrän tidigast på BIM, men jag har nu haft mensvärk i 4 dagar och jag kunde bara inte hålla mig... Testade idag och fick ett svagt streck tror jag, eller skulle det kunna vara ett spökstreck? Det är RFSU:s test, och det står att man egentligen tidigast kan testa på BIM...


    Tycker mig ändå se ett ganska stadigt streck :) Prova med digitalt imorgon? Blir alltid tydligast så!
  • hartassen
    Msofie skrev 2020-07-04 10:52:42 följande:

    Tycker mig ändå se ett ganska stadigt streck :) Prova med digitalt imorgon? Blir alltid tydligast så!


    Vad skönt att höra! Jag svävar som på moln nu men vågar ändå inte hoppas på för mycket... Jag har en bunt tester kvar hemma så jag ska testa om 2 dagar igen och hoppas på ett tydligare streck då! Men jag känner mig starkt hoppfull :D :D
  • lingonrisig
    hartassen skrev 2020-07-04 10:31:51 följande:

    !!!

    Jag är på BIM-4 idag, och lovade mig själv att inte testa förrän tidigast på BIM, men jag har nu haft mensvärk i 4 dagar och jag kunde bara inte hålla mig... Testade idag och fick ett svagt streck tror jag, eller skulle det kunna vara ett spökstreck? Det är RFSU:s test, och det står att man egentligen tidigast kan testa på BIM...


    Jag tycker att det ser positivt ut! Vågar mig på ett grattis! :)
  • Trio2021

    Meeen, första gången jag kör med äl stickor, visst måste det ha varit positivt igår? Skulle ta ett imorse för att se om det banar neråt, men de hade tagit slut!

  • Amidina
    Trio2021 skrev 2020-07-04 12:34:31 följande:

    Meeen, första gången jag kör med äl stickor, visst måste det ha varit positivt igår? Skulle ta ett imorse för att se om det banar neråt, men de hade tagit slut!


    Båda från igår är positiva! Ligg på! ;D
    35 år, inga barn, kämpat i 3 år, endo och myom. Nördig gällande kvinnlig fertilitet, fråga mig gärna så hjälper jag alltid!
Svar på tråden BIM juli 2020