Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
us oil&gas vd köper en tesla av Anony­m (Tess­-­lör) Samhälle 96 0 https://www.foxbusiness.com/technology/us-oil-gas-association-president-ready-buy-tesla-sh... Samhälle Obesvarade
0
96
VÄNNER NORRKÖPING av Fredr­i­k123f Övrigt 191 0 Hej jag och sambon är nyinflyttade till Norrköping och bor i Eneby åt hållet närmast Haga,... Övrigt Obesvarade
0
191
Ductus / PDA av Anony­m (TS) Barn 0-12mån 376 0 Fick veta idag efter ultraljudsundersökning av hjärtat att min dotter (2 månader gammal) t... Barn 0-12mån Obesvarade
0
376
Ungdergigen i äktenskapet av Betjä­n­ten Sex & Sånt 231 0 Jag är en undergiven man som gärna ser min fru i en dominant roll, både i vardagen och i v... Sex & Sånt Obesvarade
0
231
Ont i magen på höger sida, gravid av Anony­m (Anon­y­m) Andra trimeste­rn 548 0 Gravid vecka.15Jag blir så himla orolig att något är fel. Jag har så sjukt ont på högra si... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
548
Svettutslag under bröst av Carin­a­90 Hälsa 210 0 Hej, jag har av naturen väldigt stora bröst och på sommaren är det ett rent hvete pga svet... Hälsa Obesvarade
0
210
Starta bolag (med kompis) av Anony­m (Tc) Juridik 248 0 Hej!För ett år sedan började jag lite smått arbeta på en idé som jag i många år gått runt... Juridik Obesvarade
0
248
Ensam bland okända av Winds­o­r N Psykolog­i 457 0 Till dig som ofta ensam vistas bland människor du inte känner (på tåg, restauranger, affär... Psykolog­i Obesvarade
0
457
Söker deltagare till studie om upplevelser av Psyko­l­ogstu­d­ent87 Övrigt 420 0 Hej! Jag genomför en studie om hur upplevelser påverkar livstillfredsställelse och söker d... Övrigt Obesvarade
0
420
IVF 40+ Hur många försök? av Anony­m (Hopp­a­s) 40+ 455 0 Som rubriken lyder, ni som gjort IVF och år lite äldre, hur många försök (stimuleringar/äg... 40+ Obesvarade
0
455
Göra en film till Studenten av Rajja Tonåring 403 0 Försöker hitta inspiration till att göra en film att visa på studenmottagningen men hittar... Tonåring Obesvarade
0
403
Graviditet & Scs ryggmärgsstimulering av Anony­m (Anon­y­m just nu) Övrigt 151 0 Hej! Jag har nyligen fått en scs ryggmärgstimulering inopererad & fick reda på att jag... Övrigt Obesvarade
0
151
HJÄLP! av Anony­m (Suee­e­) Ofrivill­ig barnlösh­et 596 0 Hej allihopa!jag är på min testdag efter min IVf och Stickan visar detta (bifogar bild)nu... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
596
Nytt boende Jönköping av Vasil­i­sat Övrigt 275 0 Hej allesammans ! Det har råkat bli så att jag behöver flytta pga mitt jobb. Ganska ohållb... Övrigt Obesvarade
0
275
Ödet och slumpen i relationer? av Anony­m (Efte­r regn komme­r sol) Relation­er 337 0 Har funderat över hur mycket slumpen som styr våra liv och hur något som känns som tragik... Relation­er Obesvarade
0
337
Pågående abort! av Anony­m (Ab) Abort 512 0 Hej! stoppade upp 4 cytotec vid 16 idag, tog då även smärtstillande jag fick med mig. kort... Abort Obesvarade
0
512
Symptom efter ET och innan graviditetstest? av Anony­m (ABC) Provrörs­befr. / IVF 189 0 Hej!Jag har sedan 2 veckor tillbaka gjort min allra första embryoåterföring. Jag skall gör... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
189
Erbjudande om playstation vid bredbandstecknande av Agdaa Dator & Teknik 247 0 Tele2 hade erbjudande om detta men hann ta slut nu när vi tänkte nappa på det erbjudandet... Dator & Teknik Obesvarade
0
247
Sökes: deltagare till studie om upplevelser av Psyko­l­ogstu­d­ent87 Övrigt 373 0 Hej! Jag genomför en studie om hur upplevelser påverkar livstillfredsställelse och söker d... Övrigt Obesvarade
0
373
Vad ska man ha för Dhea-värde för att lättare bli gravid vid 45 år? av Maura Fertilit­et & Kropp 178 0 Jag är 45 år (fyllde för en månad sen) och kollade precis mitt Dhea-värde som låg på 3,6.... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
178