Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Symtom som försvunnit av Anony­m (Orol­i­g) Oro för missfall 173 0 hej. befinner mig utomlands och har svårt att få tag på läkare just nu, så jag kollar här... Oro för missfall Obesvarade
0
173
Utbetalning av Anony­m (C) Övrigt 128 0 CSN flyttar fram datum för utbetalning varje dag trots att jag lämnat in en studieförsäkra... Övrigt Obesvarade
0
128
Hjälp barnet vägrar kissa nattetid av Anony­m (TRÖT­T­) Föräldra­skap 124 0 Har en ettåring som nu senaste veckan vägrar kissa på natten. Barnet vaknar alltid vid ,23... Föräldra­skap Obesvarade
0
124
Ångest när man gjort slut? Ångrat sig? av Anony­m (Anno­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 322 0 Jag har varit tillsammans med min kille länge. I 11 år. Vi är runt 30 och planerade för ba... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
322
Hur hanterar jag att han är mer kär än vad jag är? av Anony­m (Z) Relation­sproblem 128 0 Har dejtat en kille i några månader och vi har varit intima och så vidare, men jag tror at... Relation­sproblem Obesvarade
0
128
P-piller av Anony­m (Melv­i­na13) Sex & Sånt 171 0 Hej,Jag började med p-piller (Amorest 28) för första gången nu i slutet på mars och allt f... Sex & Sånt Obesvarade
0
171
Hur är det att bo i Mjölby? av Anony­m (Mjöl­b­y?) Övrigt 244 0 Som rubriken säger, hur är det att bo i Mjölby? Jag tänker samhällsservice, förskola/skola... Övrigt Obesvarade
0
244
Ni som separerade där andra föräldern är problematisk, se hit! av Anony­m (Leds­e­n) Relation­sproblem 167 0 Hej!  jag sliter mitt hår pga av att barnens pappa inte tar sitt ansvar. Jag älskar mina b... Relation­sproblem Obesvarade
0
167
Skapa login på bemaningsföretag? av Anony­m (.) Övrigt 82 0 Alla verkar få jobb via bemaningsföretag. Jag har hört så mycket gott. Men jag vill inte s... Övrigt Obesvarade
0
82
Snygg, medioker eller ful? av Anony­m (Vad tror ni) Kroppsli­gt 229 0 Seriös fråga.  Hur vet man om man ser väldigt bra ut och är vacker, eller om man bara är m... Kroppsli­gt Obesvarade
0
229
Någon med erfarenhet av djup dvt och lungemboli? av Stell­a­94 Grav. komplika­tioner 469 0 Hej!Jag fick en massiv propp i benet och lungemboli efter kejsarsnitt. Tar inohepp varje d... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
469
P-Stav och biverkningar av Anony­m (Fund­e­rsam) Hälsa 173 0 36 år och lite funderingar kring P-Stav. Blivit erbjuden P-Stav av barnmorska då risk för... Hälsa Obesvarade
0
173
Yrsel/Illamående/Orkeslös/Kallsvettig av Papas­i­to Hälsa 161 0 Hej,För exakt två månader sedan blev jag (vad jag antar) magsjuk då jag spydde cirka 5 gån... Hälsa Obesvarade
0
161
Jag hatar moderna matförpackningar av Anony­m (morr­) Övrigt 159 0 Vid det här laget önskar jag att vi fortfarnade handlade över disk och allt var inslaget i... Övrigt Obesvarade
0
159
Två fd partyglada numera tråkmammor vill åka på resa av Lilal­i­la123­4 Resor: Resor 662 0 Hej!  Någon som har bra tips på resemål inom Europa?  Vi är två mammor med två respektive... Resor: Resor Obesvarade
0
662
Min vuxna bror är extremt arg på familjen, beter sig konstigt. Några råd? av Anony­m (mb) Relation­sproblem 217 0 Min bror har under sommaren blivit allt mer arg och fått rejäla utbrott riktat främst mot... Relation­sproblem Obesvarade
0
217
Hur förlåter jag mig själv efter otrohet mot min sambo? av Anony­m (Man (28)) Otrohet 288 0 hej, jag och min sambo hade varit tillsammans i 3 år och förlovade oss efter 1 år.  har ha... Otrohet Obesvarade
0
288
Escitalopram accord - gravid andra trimestern av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 136 0 Glömde kryssa i att man kan svara anonymt på förra tråden.Nu har jag ridit ut trimester 1... Övrigt Obesvarade
0
136
Escitalopram Accord - gravid andra trimestern av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 99 0 Nu har jag ridit ut trimester 1 utan antidepressiva, men jag orkar inte en dag till. Någon... Övrigt Obesvarade
0
99
Jobbig period med 4 månaders av Rödlu­v­an93 Barn 0-12mån 243 0 Hej,Fler där ute som har en väldigt jobbig period med sin 4 månaders just nu? Känner mig s... Barn 0-12mån Obesvarade
0
243