Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gratis kod/lovkurser! av Chewi­e­s Dator & Teknik 410 0 Hej alla vårdnadshavare! Jag vill tipsa er om en fantastisk möjlighet för era barn! Det ha... Dator & Teknik Obesvarade
0
410
Hur mycket äter era 3 månaders? av Tiger­n­23 Flaskmat­ning 753 0 Hej! Min son är tre månader idag. Han äter ca 50-130ml (högst) var 2-3h. Det känns väldigt... Flaskmat­ning Obesvarade
0
753
Tonårs son av Parsd­o­tter Relation­sproblem 155 0 Jag skulle behöva råd. Jag har ingen aning om hur jag ska hantera den här situationen och... Relation­sproblem Obesvarade
0
155
Strattera ADHD av fru nyfik­e­n Övrigt 703 0 Hej. Finns det några med positiva erfarenhet av Strattera? När märkte ni effekt o hur stor... Övrigt Obesvarade
0
703
Ingen stegring hcg BIM +7 av TheC1­2­3 Provrörs­befr. / IVF 104 0 Hej! hur gick det för TS och dig Nube? Försöker ska skapa liv i tråden igen.. Är idag i v... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
104
Nt proBNP hjärtat av Anony­m (Förv­i­rrad) Allmän debatt 92 0 Vad är högt värde? under 125 normalt och 300 akut. andningsproblem och knarr från lungorna... Allmän debatt Obesvarade
0
92
Religiös SEKT som inte tillåter MÖHIPPA? av Anony­m (-) Allmän debatt 110 0 Är det någon som vet vilken religiös sekt som INTE tillåter den blivande bruden att ha möh... Allmän debatt Obesvarade
0
110
Positivt test? av Anony­m (Anon­y­m signa­t­ur) Gravidit­et 254 0 jag vet att jag är otålig då jag är på bim-1 men vad tror ni? Kan detta vara positivt? Har... Gravidit­et Obesvarade
0
254
När kan jag ta graviditetstest? av Anony­m (Undr­a­r) Barnläng­tan 194 0 Jag hade sex den 14:e feb utan skydd. Enligt tester var det ägglossning då. Vet inte när s... Barnläng­tan Obesvarade
0
194
Preventivmedel via Doktor.se av Anony­m (Dokt­o­r.se) Kroppsli­gt 82 0 Kan man skaffa nytt preventivmedel via Doktor.se? Eller är det bara rådgivning? Har inte r... Kroppsli­gt Obesvarade
0
82
Examensarbete av Bill Bloms­t­er Barns utveckli­ng 369 0 Mitt namn är Bill Blomster och jag studerar mitt sista år på utbildningen industridesign p... Barns utveckli­ng Obesvarade
0
369
Examensarbete av Bill Bloms­t­er Barn 6-12 år 357 0 Mitt namn är Bill Blomster och jag studerar mitt sista år på utbildningen industridesign p... Barn 6-12 år Obesvarade
0
357
Riga AvaClinic Skam??? av Baby Talk Familjel­iv - sajten 231 0 Finns mån par har varit hos Ava Clinik i Riga för IVF eller / och med ägg donation??var dä... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
231
Fettsugning BH-valkarna? av IdaFr­i­da Skönhet 1,2k 0 Hej,Är det någon som har erfarenhet av att fettsuga övre ryggen, de sk BH-valkarna?Jag är... Skönhet Obesvarade
0
1,2k
Sjukpenning i särskilda fall av Anony­m (T) Allmän debatt 146 0 Finns det någon som vet om det går att pausa sjukpenning i särskilda fall för att testa at... Allmän debatt Obesvarade
0
146
Kan min son ha svårt att äta pga nappen? av Tiger­n­23 Flaskmat­ning 637 0 Hej! Min son har ätit ersättning sedan 1 veckas ålder. Nu har han haft matsvårigheter sena... Flaskmat­ning Obesvarade
0
637
40% av Sveriges vuxna befolkning har riskbruk av alkohol av Anony­m (Tråd­s­kapar­e­n) Allmän debatt 91 0 Är ni förvånade över att 40% av Sveriges vuxna befolkning har ett riskbruk? har du problem... Allmän debatt Obesvarade
0
91
40% av Sveriges vuxna befolkning har riskbruk av alkohol av Anony­m (Tråd­s­kapar­e­n) Allmän debatt 67 0 Är ni förvånade över att 40% av Sveriges vuxna befolkning har ett riskbruk? har du problem... Allmän debatt Obesvarade
0
67
40% av Sveriges vuxna befolkning har riskbruk av alkohol av Anony­m (Tråd­s­kapar­e­n) Allmän debatt 93 0 Är ni förvånade över att 40% av Sveriges vuxna befolkning har ett riskbruk? har du problem... Allmän debatt Obesvarade
0
93
Förstorade halsmandlar trots operation av Helda­1­234 Åkomma/s­jukdom 495 0 Hej! I augusti opererades dottern pga förstorade halsmandlar. Problemen med svårt att sväl... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
495