Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Jobbig pucka boendestöd av USA11­1 Övrigt 885 0 Jag blir så jävla förbannad på en idiot som är min boendestöd tjatar på mig att söka andra... Övrigt Obesvarade
0
885
Eftervåld i relationer med barn av Anony­m (Jobb­i­gtläg­e­) Övrigt 212 0 Hej,för ca 7 år sedan separerade jag och exet efter många år och två barn tillsammans.det... Övrigt Obesvarade
0
212
Att gifta sig i Sverige, vilka för- och nackdelar med att registrera äktenskap i Libanon? av Mggz Övrigt 156 0 Hallå,   Vi gifter oss religiöst i sverige, hon är ursprungligen libanesisk och jag är lat... Övrigt Obesvarade
0
156
Hur det är att leva med ASPD av Anony­m (ASPD­) Övrigt 150 0 Jag har ingen empati för andra människor. När jag hör om fruktansvärda saker som inträffar... Övrigt Obesvarade
0
150
Så less på att amma, behöver pepp av Anony­m (Koss­a­n) Föräldra­skap 210 0 Har en 8-månaders bebis som ammar rätt mkt än. Han äter mat tre gånger om dan med plus mel... Föräldra­skap Obesvarade
0
210
Flytta till Norrtälje av Anony­m (Sasi­) Övrigt 706 0 Hej är i tankar att flytta till Norrtälje. hur är staden? Vad är bästa/sämsta områden? Vad... Övrigt Obesvarade
0
706
Ekg-förändringar av Agek Hälsa 290 0 Någon som vet vad pressade ST-sträckor kan stå för på EKG? Inga som helst symtom som bröst... Hälsa Obesvarade
0
290
Skönhetsingrepp och influencers av björn­b­är1 Kroppsli­gt 126 0 Forskningsstudie för kandidatuppsats Har du sett influencers marknadsföra fillers, botox e... Kroppsli­gt Obesvarade
0
126
''Sluta snå cyklar''. ''Lovar du det?''. Skämt i kyrkan, men smärtan var stor av Anony­m (.) Övrigt 194 0 Jag har varit kristen ett tag och känt känslor ifrån kyrkan och i andra ställen, bara för... Övrigt Obesvarade
0
194
Ersättning av pappa­n­84 Familjeh­em 798 0 Har nyligen blivit SFV till en 2åring. Fick ett avtal hemskickad från kommunen där vi skul... Familjeh­em Obesvarade
0
798
Vad händer efter diagnos reumatism? av Anony­m (Asta­) Hälsa 182 0 Är en kvinna mitt i livet som känt av ledvärk och nu utreds för ledgångsreumatism. Nu är d... Hälsa Obesvarade
0
182
Vad gör det med oss när influencers marknadsför skönhetsingrepp? av Anony­m (snäl­l stude­n­t) Skönhet 503 0 Har du sett influencers marknadsföra fillers, botox eller andra och kanske större skönhets... Skönhet Obesvarade
0
503
Ont ledband (?) i ena tummen av Anony­m (skor­r­e) Kroppsli­gt 225 0 Funderar på vad fasen som hänt med min tumme, de gör ont som satan när jag trycker på ovan... Kroppsli­gt Obesvarade
0
225
Vad får man ut av att skicka AI-genererade svar? av Anony­m (Katt­e­n) Familjel­iv - sajten 137 0 Jag har sett att folk i ett flertal trådar har skickat svar som uppenbart är författade av... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
137
Ok att ge bort billiga leksaker etc från Temu? av Anony­m (Sonj­a­) Övrigt 103 0 När det vankas kalas för kompisar på förskolan brukar jag köpa på mig köpa på mig billiga... Övrigt Obesvarade
0
103
Överdriver jag? av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 235 0 Hur är era erfarenheter kring människor som envisas med att vilja veta om du är gravid ell... Övrigt Obesvarade
0
235
Ruvardag 10 - mens av Madam­e­123 Övrigt 722 0 Jag vet egentligen inte vart jag vill komma med det här inlägget men jag ruvar på ett 3-da... Övrigt Obesvarade
0
722
SLAY av Anony­m (ff) Övrigt 284 0 SLAY SLAY SLAY det är en trend på tik tok på min crush kommentarer Övrigt Obesvarade
0
284
Robotassisterad pyeloplastik av Anony­m (Bea) Kroppsli­gt 125 0 Hej! Jag undrar om någon här har blivit opererad med robotassisterad pyeloplastik?Jag vore... Kroppsli­gt Obesvarade
0
125
Fertilitetsutredning 2024 av Kande­t­varas­å­svårt Fertilit­et och kropp 776 0 Hej, jag och Sambon har precis påbörjat fertilitetsutredning på rmc i Malmö nu under våren... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
776