Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kondylom av Anony­m (S) Kroppsli­gt 246 0 känns så jobbigt men jag har fått kondylom. känner mig så galet ledsen och har världens ot... Kroppsli­gt Obesvarade
0
246
Gissa könet? av Anony­m (Csma­m­ma) Ultralju­d 428 0 Hej! Är gravid med nummer 2 i vecka 13+1 idag. Ultraljudet togs i vecka 12+6 dvs 2 dagar s... Ultralju­d Obesvarade
0
428
Timmervargen av Anony­m (Anon­y­m) Anonyma diskussi­oner 275 0 TjaFinns du på Familjeliv? Har sökt dig ett tag Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
275
SOS stipendiet Global Grant av Anony­m (Kurt­i­) Ekonomi 156 0 Hej. Nån som fått eller har nån info? Ekonomi Obesvarade
0
156
Svårt att få jobb som förskollärare? av Anony­m (Anna­) Samhälle 273 0 Hej!Bor i Stockholm, läser till förskollärare och är (förhoppningsvis) färdigutbildad till... Samhälle Obesvarade
0
273
Hur vill du (hetero) tjej att det ska vara? av Anony­m (Yes-­b­ox) Sex & Sånt 583 0 Om du ska ha sex, vill du då "bli knullad" av killen, vill du "knulla" killen eller kommer... Sex & Sånt Obesvarade
0
583
Det ser ut som att 2026 års inkokmstökning kommer landa på 95 kr/månad av Anony­m (pros­p­ekt) Övrigt 243 0 Före skatt. Så ser prognosen ut för garantisjukersättningen. 0,7% eller ca 1/3 av inflatio... Övrigt Obesvarade
0
243
Bilförsäkrine av Anony­m (Undr­a­n) Övrigt 147 0 Hej!Funderar på att skaffa en tilläggsförsäkring,Har bilen helförsäkrad,men det ingår ej h... Övrigt Obesvarade
0
147
Hur länge ska vi blunda för att ungdomar och till och med barn radikaliseras? av Tyra myra Politik 208 0 Varför är det så tyst om radikaliseringen av våra ungdomar?  Nu menar jag alla former av r... Politik Obesvarade
0
208
Förlossning Lund eller Malmö? av SaraA­u­gusti Övrigt 170 0 Hej, Jag undrar vad ni har för erfarenheter av att föda i antingen Lund eller Malmö? Jag ä... Övrigt Obesvarade
0
170
Graviditetspenning - Begränsning av antal ord på Försäkringskassan?! av Sandr­a­221 Arbetsli­vet 1,3k 0 Hej! Ska skicka in en ansökan gällande graviditetspenning. Jag har först skrivit text i et... Arbetsli­vet Obesvarade
0
1,3k
Äggstock av Anony­m (Ö) Gravidit­et 242 0 HejJag är gravid fär första gången och det typ sticker till, gör lite ont i min högra äggs... Gravidit­et Obesvarade
0
242
Ni med psoriasis av Lessf­e­ar Hälsa 241 0 Jag undrar , ni med psoriasis i hårbotten, hur behandlar ni det ?Jag har psoriasis i typ h... Hälsa Obesvarade
0
241
Vecka 14 vad tror ni? av Anony­m (Jojo­h­i) Ultralju­d 143 0 Ultralju­d Obesvarade
0
143
Några lugnande meningar av juliz­a­lia Grav. komplika­tioner 450 0 Jag vill mest bara skriva till alla rädda som googlar överallt och söker svar i all panik,... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
450
Hur många ämnen rekommenderar ni att man studerar på komvux i taget? av Anony­m (Ts) Övrigt 285 0 Hej! Jag har en del frågor kring komvux.  Jag tänker studera upp mina gymnasiebetyg på kom... Övrigt Obesvarade
0
285
Fått tillbaka gravid symtom efter missfall av Anony­m (Förv­i­rrad) Gravidit­etssymto­m 402 0 Hej! När jag var gravid fick jag en massa mörka hårstrån på magen som en raggarsträng men... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
402
Magnesium till små barn? av Anony­m (Desp­e­rat mamma­) Kost/Mat­vanor 2,5k 0 Mitt barn är strax över 1,5 år och sover så dåligt (och har gjort sedan start). vi har tes... Kost/Mat­vanor Obesvarade
0
2,5k
Precis fått reda av Anony­m (G) Gravidit­et 380 0 Hej allaJag har precis fått reda på att jag är gravid.Har vi några mer här inne som är 31-... Gravidit­et Obesvarade
0
380
Hormonspiral av Anony­m (Hele­n­a) Övrigt 1,3k 0 Hej,Jag satte in en hormonspiral för 2 månader sedan. Har sedan dess haft 3 attacker av il... Övrigt Obesvarade
0
1,3k