Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bröstcancer av Anony­m (Ti) Övrigt 141 0 Erfarenhet av bröstcancer och axillmetastaser som vill dela med sig? Övrigt Obesvarade
0
141
Fråga om livmoderhalsen av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 103 0 Jag är gravid i vecka 15+0 och ska få förebyggande cerklage (band runt livmoderhalsen för... Kroppsli­gt Obesvarade
0
103
Finns någon som misstänks att bebis har autism eller någon liknade i spädbarnstiden men det var inte till slutet?! av Anony­m (Mmmm­) Barn 0-12mån 331 0 Hej!   Finns någon som misstänks att bebis har autism eller någon liknade i spädbarnstiden... Barn 0-12mån Obesvarade
0
331
Negativ upplevelse av förlossning av Anony­m (S) Gravidit­et 323 0 Jag vaknade tidigt på morgonen av värkar i vecka 39+0.    Mitt första barn,  jag var 21 år... Gravidit­et Obesvarade
0
323
Drifttekniker vatten och avlopp? av Anony­m (VA) Övrigt 50 0 Vad tror in om att utbilda sig till drifttekniker inom vatten och avlopp?är det lätt eller... Övrigt Obesvarade
0
50
Ramzi teorin - stämde det? av Anony­m (Hopp­a­s) Ultralju­d 176 0 alltså att man kan se på tidigt ultraljud i vecka 6-8 beroende på vilken sida fostret är a... Ultralju­d Obesvarade
0
176
Ändra heltidsmåttet NU! av Anony­m (Anon­y­m) Familjer­ätt 425 0 Trodde jag läste fel när det stod till 2035!Vi är så många som går på knäna för & få i... Familjer­ätt Obesvarade
0
425
Är det här mellanblödning och varför? av Anony­m (Ovan­l­igt för mig) Kroppsli­gt 103 0 Jag fick mensen för 10-12 dagar sen, i mitt tycke någon dag för tidigt men den var helt so... Kroppsli­gt Obesvarade
0
103
Han sms:ar mindre. Bör jag vara orolig? av Anony­m (Anni­) Relation­sproblem 198 0 Varit ihop i 2 månader, dejtat totalt 6. Han har nästan aldrig sms:at ofta, han stil har v... Relation­sproblem Obesvarade
0
198
Gurkmejaextrakt i zinktillskott av Ella7­8­9 Oro för missfall 123 0 Hej!Testade positivt för 3 dagar sedan och det är väldigt tidigt, vi hade börjat försöka b... Oro för missfall Obesvarade
0
123
Vänta på ägglossning eller mens? av rosbu­s­ken Övrigt 207 0 Mensen har inte kommit efter uttag av p-stav (neg på gravtest 11+BIM, ska testa imorn igen... Övrigt Obesvarade
0
207
TENS gravid - farligt? av Anony­m (Orol­i­g bliva­n­de mamma­) Tredje trimeste­rn 405 0 Hej. Jag testar att starta en tråd igen om TENS. Jag vill veta vad som skulle kunna hända... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
405
Pms? av Anony­m (Anon­y­m18) Gravidit­etssymto­m 303 0 Hej alla! Det är så att jag för första gången fått en bekräftad äl med NC , har aldrig kun... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
303
Svagt positivt test imorse, negativt på em… ovitrelle som spökar? av Prett­y­TiedU­p Provrörs­befr. / IVF 167 0 Hej!Jag fick svagt positivt på graviditetstestet imorse. Det är 11 dagar sedan ovitrellen.... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
167
Hjälp en student, 30 sekunder frågor om familjeliv av Psyko­l­ogist­u­dent1­2­39 Övrigt 319 0 Hej!Jag pluggar psykologi och skulle vilja Ställa ett par snabba frågor till ett par perso... Övrigt Obesvarade
0
319
Triggerpunkter nacke/hals av Anony­m (Ida) Hälsa 262 0 Jag har spänningshuvudvärk och ostadighetsyrsel från nacke/hals.Fler mer detta som kan ge... Hälsa Obesvarade
0
262
Fruktansvärt rädd för sent missfall av Anony­m (Jag) Missfall 535 0 Jag har försvagad livmoderhals på grund av tidigare konisering .. ska försöka ta det kort... Missfall Obesvarade
0
535
Vilka konstgjorda blommor ska jag köpa? av Anony­m (blom­m­an) Övrigt 149 0 Jag funderar på att köpa några konstgjorda blommor. Typ snittblommor till en bukett.Det är... Övrigt Obesvarade
0
149
Mötesplatsen Hjälp! av Anony­m (??) Övrigt 133 0 HejNär jag gör ett sök på mötesplatsen så kommer det ju upp en rad personer.De som är onli... Övrigt Obesvarade
0
133
Drama på arbetsplatsen! Det är som en sandlåda. av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 257 0 Det är mycket drama på min arbetsplats och det känns som att det aldrig tar slut, det komm... Övrigt Obesvarade
0
257