Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Intervjupersoner erfarenhet ofrivillig barnlöshet sökes av Sexol­o­gimas­t­erupp­s­ats Efterlys­ning - media 420 0 Hej, Jag heter Lovisa och skriver en masteruppsats i sexologi på Malmö universitet och s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
420
Dragon Quest HD av Sköld­e­n89 Dator & Teknik 381 0 Vad tycker ni om Dragon Quest HD? Dom nya spelen till multikonsoler? Kommer du att köpa sp... Dator & Teknik Obesvarade
0
381
Någon mer som beställt iphone men som aldrig kommer? av Anony­m (Ipho­n­e) Övrigt 184 0 Hej! Beställde en ny iphone 17 för två veckor sedan och skulle levererats den här veckan.... Övrigt Obesvarade
0
184
Nervskada av tandläkarbedövning? av Anony­m (Berä­t­ta) Kroppsli­gt 178 0 Har du fått en nervskada av tandläkarbedövning?Hur kändes det? Hur mycket av en tand, tänd... Kroppsli­gt Obesvarade
0
178
Mat smakar mögel av Anony­m (MA) Första trimeste­rn 323 0 Jag är gravid i vecka 7 med första barnet. Har nu haft ett par saker som smakat mögel. Bla... Första trimeste­rn Obesvarade
0
323
Autism and habiliteringen av Atuli Övrigt 257 0 Hi parents, My son is 2,5 years old and got diagnosed with level 2 autism. He got referred... Övrigt Obesvarade
0
257
Vinterskor för hälsporre av Freda Hälsa 197 0 Vilka skor har ni med hälsporre till vintern som tål snö? Jag är ute efter tips på bra sko... Hälsa Obesvarade
0
197
Utomhavandeskap? av Mia91 Övrigt 162 0 Sökte för ca 2 veckor sedan för ont och svullnad nertill i magen. Fick också en 20 minuter... Övrigt Obesvarade
0
162
erotisk kortspel av Magnu­s­Frate­r Sex & Sånt 465 0 Första inlägget, så va snälla.Har kollat runt lite och ramlat över ett flertal "sexspel" d... Sex & Sånt Obesvarade
0
465
Hur mycket får dom betalt? av snips­n­ap Nöje 342 0 Senaste åren har det blivit mycket tv-tittande (tyvärr). Men samma personer ("kändisar") d... Nöje Obesvarade
0
342
Youtube!!! av Anony­m (ared­h­) Övrigt 298 0 Är det någon annan här som har samma problem som jag har?Så här är det då, som gamer spela... Övrigt Obesvarade
0
298
Skengravid av Sandr­a­s4321 Övrigt 190 0 Hej, jag har tre barn sedan tidigare (9-13år) är snart 39år O träffat en ny kille o vi för... Övrigt Obesvarade
0
190
APL på sabbatsberg av Anony­m (:3) Övrigt 509 0 Hej!! pluggar till undersköterska och precis fått veta att jag ska ha min apl på Sabbatsbe... Övrigt Obesvarade
0
509
Får man göra så ? av mercu­r­y50 Övrigt 292 0 Får man ge barn husarrest bara för modern tyckte dom var ärliga o sa som det var på soc ko... Övrigt Obesvarade
0
292
Ni som har datautbildning - fråga om drivrutin till äldre Laptop. av Anony­m (Lapt­o­pfråg­a­) Övrigt 123 0 Jag håller på och restaurerar/ renoverar en äldre Laptop, närmare bestämt en IBM Thinkpad... Övrigt Obesvarade
0
123
Pappor - föredömliga fostrare av barn och unga av Tow2M­a­ter Anonyma diskussi­oner 224 0 Grattis alla pappor på Fars Dag!Ett fint initiativ av President Stubb i Finland tycker jag... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
224
Min mor är så jobbig av Anony­m (Sven­) Förälder 581 0 HejMin mor är så jobbig, Jag har en lindrig diagnos som knappt märks. Jag bor själv i läge... Förälder Obesvarade
0
581
Koranen uppläst på svenska eller engelska? av Anony­m (P) Efterlys­ning - media 392 0 Bästa ljudbok/uppläsning av Koranen på svenska eller engelska? (Då jag har lättare att fok... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
392
Du som har autism vad ogillar du mest hos neurotypiska människor? av Anony­m (Undr­a­r TS) Relation­sproblem 260 0 Det jag själv har problem med i livet ibland är att promota mig själv. Jag tycker det känn... Relation­sproblem Obesvarade
0
260
Någon mer som väntar sitt första barn och letar vänner i Skåne? av Nikan­o Första barnet 273 0 Hej 👋Är gravid i vecka 6 för första gången i mitt liv, och är beräknad till 4 juli... Första barnet Obesvarade
0
273