Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gravid i förklimakteriet? av Anony­m (Tant­) Gravidit­et 646 0 Skulle vilja höra av er som blivit gravida i förklimakteriet. Blev det en fullgången gravi... Gravidit­et Obesvarade
0
646
Familjer sökes i Malmö/Lund/Helsingborg till forskningsstudie om barns sömn och belysning av Anony­m (Dan) Förälder 322 0 Hej alla föräldrar! 👋 Vi på Lunds Tekniska Högskola (LTH) söker familjer i Malmö,... Förälder Obesvarade
0
322
Den trygga föräldern - guidade meditationer av Marti­n Särna Hälsa 243 0 Hej! Admin får bomma om det är bryter mot någon policy. Jag vill bara sprida en ny kanal/p... Hälsa Obesvarade
0
243
ITP 2 åring av Gabby­7­6 Åkomma/s­jukdom 778 0 Mitt barnbarn som är 2 år har låga trombocytvärden som ligger på mellan 15-25 varje vecka... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
778
Well, Claude (ai) is no fun =P av Aniie­e Övrigt 143 0 För att lossa på skrivkrampen som drabbar mig då och då så brukar jag vända mig till AI. I... Övrigt Obesvarade
0
143
Äggdonation och psykosocial utredning Örebro av Melio­r­a Äggdonat­ion 183 0 Hej!     Jag undrar om någon har erfarenhet av psykosocial utredning inför ägg i Örebro?  ... Äggdonat­ion Obesvarade
0
183
Två färger möts i trappan av Sashi­m­i Övrigt 248 0 Vi planerar att måla väggar i gråbeige på plan 1 och väggar i grågrönt på plan 2. Finns de... Övrigt Obesvarade
0
248
Fönsterbräda till svarta fönster? av Sashi­m­i Övrigt 218 0 Vi bygger ett kataloghus och har valt svarta fönster, gråbeige väggfärg och nu är frågan a... Övrigt Obesvarade
0
218
Gravid efter prednisolon? av Julto­m­ten Behandli­ngar 620 0 Någon som fått prednisolon (kortison) mot överaktivt immunförsvar och sedan blivit gravid? Behandli­ngar Obesvarade
0
620
Nervös för NIPT (40+) av Anony­m (Stre­s­sad) Fosterdi­agnostik 860 0 Imorgon ska vi göra NIPT-test och första ultraljudet och idag började jag bli så jäkla ner... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
860
Ni som är lesbiska, föredrar ni andra lesbiska eller går bi-kvinnor bra? av Anony­m (Anon­y­m) Sex & Sånt 348 0 Ni som är lesbiska, föredrar ni helst andra lesbiska eller går bisexuella kvinnor också br... Sex & Sånt Obesvarade
0
348
Fynd i tidig graviditet av miles­s­j Ultralju­d 359 0 Hej!Har missat min mens denna månad så tänkte ta en graviditetstest... Fick världens svaga... Ultralju­d Obesvarade
0
359
Provtagning efter missfall av Anony­m (lilj­e­konva­l­j) Fertilit­et & Kropp 152 0 HejVilka hormonprover kan vara bra att ta vid upprepade missfall? Hört att man bör kolla s... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
152
Amning , mens som kommer tillbaks sen försvinner? av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 99 0 Fick barn för 6,5 månader sen, hon är väl i princip helammad fortfarande fast har börjat s... Kroppsli­gt Obesvarade
0
99
Hemorrojder av Anony­m (Puss­i­s) Sex & Sånt 298 0 Åh mitt långa inlägg försvann så tar korta varianten.Hur äckligt tycker ni män att hemorro... Sex & Sånt Obesvarade
0
298
Syskonförsök Reproduktionscentrum Uppsala av Chaos­M­om95 Provrörs­befr. / IVF 182 0 Är det någon aom vet hur lång tid det kan ta att få en tid till syskonförsök?Vi har ett ba... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
182
Atopisk eksem? av Anony­m (Ts.) Hälsa 187 0 Har börjat misstänka att jag har atopisk eksem. Får väldigt sällan besvären så jag har int... Hälsa Obesvarade
0
187
min stil som rektor av Anony­m (Rekt­o­r) Samhälle 160 0 Min stil – min identitet, mitt uttryck Av Madeleine J. Svensson Stil är för mig mycket mer... Samhälle Obesvarade
0
160
Tandläkare rotfyllning röntgen av Anony­m (Tand­i­s) Kroppsli­gt 179 0 Någon som jobbar med tänder. min vanliga tandläkare hittade inte rötterna på min kindtand... Kroppsli­gt Obesvarade
0
179
Nidblödning eller inte? av AnkN Barnläng­tan 229 0 Kan man få en nidblödning 11 dagar innan bim? Fick blod på pappret när jag torkade mig men... Barnläng­tan Obesvarade
0
229