Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bära partners ägg av Anony­m­Kansk­e­76 Regnbågs­familj 402 0 Hej! Jag och min partner (båda kvinnor) undrar om det finns någon här som har erfarenhet a... Regnbågs­familj Obesvarade
0
402
Bära partners ägg av Anony­m­Kansk­e­76 Äggdonat­ion 265 0 Hej! Jag och min partner (båda kvinnor) undrar om det finns någon här som har erfarenhet a... Äggdonat­ion Obesvarade
0
265
Infektion med atypiska mykobakterier av Serie­f­antas­t Åkomma/s­jukdom 559 0 För ett år sedan hittades en tumör i min sons bröstkorg, efter en hel del utredningar och... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
559
Min erfarenhet av abort - vecka 13+2 av Anony­m (Abor­t­v13) Abort 817 0 Har spenderat otalig tid med att eftersöka andras erfarenhet av abort. Både allmänt och ru... Abort Obesvarade
0
817
Argentina av Anony­m (Pata­g­onien­) Övrigt 495 0 Har aldrig varit i Argentina, bilder från Patagonien ser ju helt otroliga ut. Hur skulle P... Övrigt Obesvarade
0
495
Tröttsam resa av Anony­m (MVH trött på detta :() Fertilit­et & Kropp 281 0 Hej! Är ny här och behöver egentligen bara skriva av mig tror jag. Jag och min man har för... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
281
Graviditet och brow lamination av Anony­m (B) Övrigt 139 0 Kan man göra en brow lamination som gravid? Övrigt Obesvarade
0
139
Någon som vill testa en supertidig matplaneringshjälp i mobilen? av Platy­s­ma Kosthåll­ning 282 0 Hej! Jag är föräldraledig och har haft svårt att komma igång med viktnedgång efter förloss... Kosthåll­ning Obesvarade
0
282
Sitta på folk i sin enkelhet av chili­c­oncar­n­e Sex & Sånt 461 0 Tjejer hur ser ni på att helt enkelt bara sätta sig på nån i all sin sin enkelhet? (inget... Sex & Sånt Obesvarade
0
461
Är det fler än jag som är extra sugen? av Anony­m (Jenn­i­e) Övrigt 180 0 Känner mig så otroooligt kåt efter jag blivit gravid🙈 är det fler än mig som känne... Övrigt Obesvarade
0
180
Hur många är kåta när ni är gravida? av Anony­m (Lind­a­) Övrigt 211 0 Är lite nyfiken på hur det står till här på onanifronten och återupplivar en gammal klassi... Övrigt Obesvarade
0
211
Cupra Formentor av jag84 Övrigt 293 0 Funderar på att köpa en Cupra Formentor Hybrid. Min fråga är; någon som har, eller vet vad... Övrigt Obesvarade
0
293
Personalvetare jobb av Anony­m (Jobb­a­) Samhälle 119 0 Har vi nå personalvetare i forumet? Sugen på att plugga till det - ni som är,-vad Jobbar n... Samhälle Obesvarade
0
119
Igenkänning någon? Kvällsoro? av Anony­m (Aman­d­a) Barn 0-12mån 301 0 Hej, Jag har en 6v bebis som har sen två veckor tillbaka (samma tid varje kväll) är ”oroli... Barn 0-12mån Obesvarade
0
301
Jönköping. Mammagrupp av Lillk­r­oken Övrigt 87 0 Jag har letat efter en mamma grupp i ett par månader nu utan framgång :( Jag har en pojk s... Övrigt Obesvarade
0
87
Ensam förälder av Anony­m (Vill­e nog bara skriv­a av mig) Övrigt 450 0 Min man dog för 13 år sen. Han lämnade 3 barn efter sig. Allt har absolut inte varit en da... Övrigt Obesvarade
0
450
Soffa av Agek Övrigt 250 0 Är det någon som har erfarenhet av soffa från Möbelmästarna eller Nordiska rum? Kollar run... Övrigt Obesvarade
0
250
Lever vi i bra eller dåliga tider? av Anony­m (Win) Övrigt 103 0 I en annan trådiskuteras om vi lever i bra eller dåliga tider.Vad tycker ni? Övrigt Obesvarade
0
103
Förslag på p-medel? av Anony­m (Re) Övrigt 128 0 Jag är 45+, har gjort en stor konisering och haft blodpropp. Har även väldigt sköra slemhi... Övrigt Obesvarade
0
128
Årsta/Årstaberg av Anony­m (Årst­a­) 40+ 1,1k 0 Hej! Vi funderar på att flytta åt Årstahållet till, någon som bor/har bott där? Bor med to... 40+ Obesvarade
0
1,1k