Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Igenkänning någon? Kvällsoro? av Anony­m (Aman­d­a) Barn 0-12mån 301 0 Hej, Jag har en 6v bebis som har sen två veckor tillbaka (samma tid varje kväll) är ”oroli... Barn 0-12mån Obesvarade
0
301
Jönköping. Mammagrupp av Lillk­r­oken Övrigt 87 0 Jag har letat efter en mamma grupp i ett par månader nu utan framgång :( Jag har en pojk s... Övrigt Obesvarade
0
87
Ensam förälder av Anony­m (Vill­e nog bara skriv­a av mig) Övrigt 450 0 Min man dog för 13 år sen. Han lämnade 3 barn efter sig. Allt har absolut inte varit en da... Övrigt Obesvarade
0
450
Soffa av Agek Övrigt 250 0 Är det någon som har erfarenhet av soffa från Möbelmästarna eller Nordiska rum? Kollar run... Övrigt Obesvarade
0
250
Lever vi i bra eller dåliga tider? av Anony­m (Win) Övrigt 103 0 I en annan trådiskuteras om vi lever i bra eller dåliga tider.Vad tycker ni? Övrigt Obesvarade
0
103
Förslag på p-medel? av Anony­m (Re) Övrigt 130 0 Jag är 45+, har gjort en stor konisering och haft blodpropp. Har även väldigt sköra slemhi... Övrigt Obesvarade
0
130
Årsta/Årstaberg av Anony­m (Årst­a­) 40+ 1,1k 0 Hej! Vi funderar på att flytta åt Årstahållet till, någon som bor/har bott där? Bor med to... 40+ Obesvarade
0
1,1k
Jotunheimen för nybörjare? av Anony­m (Jess­i­ca) Övrigt 114 0 Hej! Har ni några tips på fina dagsturer på 5-10 km för nybörjare? Med fina utsikter :) El... Övrigt Obesvarade
0
114
Nidblödning eller spotting? av elvir­a­maria Gravidit­etssymto­m 561 0 Hejsan! 🥰Jag och min sambo har haft samlag runt äl + på äl om jag haft ägglossning... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
561
Har någon gjort koloskopi gravid? av Anony­m (Rädd­) Övrigt 254 0 Hej! Jag tog ett test idag och enligt kalendern är jag gravid i 5+0. Nu till min fråga. Ja... Övrigt Obesvarade
0
254
Snälla hjälp oss! av Fjun8­1 Ofrivill­ig barnlösh­et 384 0 Jag och min sambo har nu under tre år försökt att bli gravida utan någon direkt framgång b... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
384
Swingersklubb i Göteborg av Mittn­a­mn117­7 Sex & Sånt 426 0 Hejvi är ett par på 40år som tänkte besöka en swingersklub gärna runt Göteborg vilken ska... Sex & Sånt Obesvarade
0
426
Glutenintolerans/mjölkallergi av Sofie­a­nna1 Barn 1-2 år 578 0 Intresserad av att höra hur era barn var/mådde innan diagnos, då jag starkt tror att vår s... Barn 1-2 år Obesvarade
0
578
Intuniv av Anony­m (Mamm­a­n) Barn 6-12 år 896 0 Vår son har ADHD med autistiska drag, fått concerta 36 men märkte rätt snabbt att han blev... Barn 6-12 år Obesvarade
0
896
Gå upp i vikt av Escitalopram? av Anony­m (Fund­e­rsam) Hälsa 209 0 Hej! Jag har en fundering som säkert flera av er kan svara på. Jag har precis börjat med E... Hälsa Obesvarade
0
209
Deltid, föräldrapenning av Anony­m (Delt­i­d) Ekonomi 441 0 Hej!    Jag jobbar i dagsläget deltid och den procent som jag är föräldraledig tar jag ut... Ekonomi Obesvarade
0
441
Två misslyckade FET - endometrios av Anony­m (Desp­e­rat1!­) Provrörs­befr. / IVF 212 0 Hej!  Jag har haft två återföringar av blastocyster som nu misslyckats. Vi går egentligen... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
212
Tvillingar av Anony­m (Anon­y­m) Första trimeste­rn 1,5k 0 Hej! Jag är gravid i första trimestern och på ett ultraljud i vecka 7+5 visade det sig att... Första trimeste­rn Obesvarade
0
1,5k
Nackspalt 3,5mm av genov­a­mii Fosterdi­agnostik 373 0 Jag kan inte tänka på någonting annat än ultraljudet igår, där hon säger att allting ser b... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
373
Förhöjd nackspalt ? av genov­a­mii Ultralju­d 455 0 Var på ultraljud idag, och hon sa att bsrnets nackspalt var förhöjd och låg på 3,5 mm, och... Ultralju­d Obesvarade
0
455