Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fertilwomen plus tabletter av Anony­m (Suni­i­ii) Ofrivill­ig barnlösh­et 263 0 Hej Allihopa!jag och min man har varit ofrivillig barnlösa sedan 6 år tillbaka nu. Vi har... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
263
KUB -cystor av Malll­i­n Fosterdi­agnostik 612 0 Hej alla. Idag v 12+4 gjorde vi kub och allt såg bra ut tills han hittade två cystor i nac... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
612
Vagel eller chalazion? av Anony­m (Vage­l­s) Hälsa 149 0 Sen två månader tillbaka har jag en liten bula på ögonlocket, som antingen är en vagel på... Hälsa Obesvarade
0
149
Söker fotbollssupportrar till studie av Anony­m (Psyk­o­logis­t­udent­) Övrigt 94 0 Hej!Vi är två psykologistudenter på Högskolan Kristianstad som söker deltagare till en und... Övrigt Obesvarade
0
94
Bugaboo donkey mono eller fox av Nagel­s­axen Barnvagn­ar 1,1k 0 Jag är gravid och funderar på vagn. Har haft en fox tidigare som jag varit nöjd med men nu... Barnvagn­ar Obesvarade
0
1,1k
Never happent av Anony­m (Du vet) Sorg 187 0 Finns du där? Sorg Obesvarade
0
187
Äggplock privat- insättning landsting? av Carro­2­032 Behandli­ngar 213 0 Hej,Jag och min sambo har ett misslyckat ivf i bagaget. jag blev gravid men missfall i v15... Behandli­ngar Obesvarade
0
213
Fråga av Anony­m (Mio) Hälsa 148 0 Hej !Någon med hypothyeros som tar ashwagandakapslar ? Läst att det inte ska vara en bra k... Hälsa Obesvarade
0
148
Högre normal temp efter missfall, slår ägglossning ändå igenom? av Anony­m (Sara­) Missfall 756 0 Hade ett tidigt missfall strax efter BIM förra månaden, tempen hade då legat på 37,8 sedan... Missfall Obesvarade
0
756
Gallskrikande bebis em/kväll. Vad som funkade för oss! av Anna8­5­55 Barn 0-12mån 539 0 Om detta kan hjälpa någon i samma sits blir jag väldigt glad: plockade bort sempers magdro... Barn 0-12mån Obesvarade
0
539
Blir inte gravid av Anony­m (Anon­y­m) Ofrivill­ig barnlösh­et 329 0 Jag är 34 år och har försökt få ett till barn sedan november förra året. Jag slutade med p... Ofrivill­ig barnlösh­et Obesvarade
0
329
Blir inte gravid av Anony­m (Anon­y­m) Oförklar­lig barnlösh­et 1,1k 0 Jag är 34 år och har försökt få ett till barn sedan november förra året. Jag slutade med p... Oförklar­lig barnlösh­et Obesvarade
0
1,1k
Förskola Västerås öst av kevvg Skola 573 0 Bra förskolor öster om Västerås? Runt Öster Mälarstrand. Har kollat på följande skolor men... Skola Obesvarade
0
573
Har känslor för killkompis, vad ska jag göra? av Anony­m (....­) Sex & Sånt 236 0 Jag ingår i en kompisgrupp på 2 killar och min bästa vän som är i samma ålder som mig (19... Sex & Sånt Obesvarade
0
236
Konstiga test efter missfall av Hanna­S­venss­o­n Gravidit­etssymto­m 201 0 Fick missfall för nästan fyra veckor sedan.  Graviditetstesten fortsatte vara ganska stark... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
201
Någon med GAD som blivit hjälpt av Setralin? av tugid­a­q Psykolog­i 370 0 Som rubriken lyder. Någon här som har GAD och behandlats med setralin och det har fungerat... Psykolog­i Obesvarade
0
370
Journatt övertidskval av Anony­m (Kval­ö­verti­d­) Övrigt 133 0 Hej! Jobbar 100% inom kommunal verksamhet imorgon behöver jag gå ut extra och jobba journa... Övrigt Obesvarade
0
133
Resa som funkar med foglossning av Anony­m (Fogl­o­ssnin­g­) Resor: Resor 611 0 Hej!Jag har nyss plussat. Vi brukar åka på en sommarresa med nöjesfält eller liknande men... Resor: Resor Obesvarade
0
611
Kan man få lyckad graviditet efter två missfall i rad av Saman­t­a245 Oro för missfall 527 0 Jag fick två missfall på rad. Känner mig besviken och misslyckad.  Hur många av er haft tv... Oro för missfall Obesvarade
0
527
nub teorin! 12+5 av Anony­m (Mamm­a­123) Ultralju­d 192 0 Någon som vill gissa på vad min lilla bebis är för nån?Vi ska inte ta reda på kön så enbar... Ultralju­d Obesvarade
0
192