Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
P-spruta av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 686 0 Hej! Jag tog min första spruta för ca 2 veckor sen. Jag har märkt av humörsvängningar, smä... Övrigt Obesvarade
0
686
Dåligt resultat på KUB, behöver stöd av SK123 Fosterdi­agnostik 522 0 Hej! Idag var jag på KUB, är i v12+5. Jag fick ett nackmått på ca 2,5mm. Sannolikheten för... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
522
Är Juve.se en pålitlig källa? av user1­1­97 Nöje 146 0 Jag har precis beställt ett halsband från dem men när jag söker på deras hemsida för att f... Nöje Obesvarade
0
146
Gratis babyboxar? av Karin­4­14 Efter förlossn­ingen 1,3k 0 Hej! Är det någon som testat någon av babyboxarna här https://familjebubblan.se/kopguider/... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
1,3k
Söka till högskolan mha "reell kompetens" av Anony­m (stud­e­nt?) Myndighe­tskontak­t 298 0 Är det någon som sökt till högskolan på "reell kompetens"? I mitt fall för språk.Sista dag... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
298
Äggdonation i Danmark vilka krav? av Anony­m (A) Äggdonat­ion 450 0 Hej, är det någon som gjort insemination i Danmark och använt sig av donerade ägg?  Jag oc... Äggdonat­ion Obesvarade
0
450
En studie om digitalt föräldraskap av Anony­m (Jonn­a­) Uppfostr­an 777 0 Hej allihopa! Jag skriver just nu mitt examensarbete på socionomprogrammet vid Uppsala uni... Uppfostr­an Obesvarade
0
777
Stortfrågetecken av Ettst­o­rtfrå­g­eteck­e­n Minskad lust 238 0 Okej så Minskad lust Obesvarade
0
238
Minns ni? av max32 Sex & Sånt 470 0 Minns du första gången du sög av en kille? Var det som du trodde att det skulle vara? Bätt... Sex & Sånt Obesvarade
0
470
Kan detta vara epilepsi? av Anony­m (Magd­a­) Hälsa 215 0 Så senaste året har jag varit med om märkliga upplevelser som deja vu, ibland i flera minu... Hälsa Obesvarade
0
215
Lön butikschef handel av Anony­m (Nyfi­k­en) Samhälle 222 0 Ni som jobbar som butikschef i detaljhandeln eller liknande, vad har ni för lön? Hur lång... Samhälle Obesvarade
0
222
Utebliven pms, gravid? av Anony­m (Ib) Övrigt 186 0 I alla mina cyklar får jag otroligt stark pms.brukar få stark ångest, nedstämdhet, otrolig... Övrigt Obesvarade
0
186
Undersökning, Föräldrar till barn med frånvaro av Socio­n­omstu­d­ent99 Förälder 249 0 Hej!Vi heter Theodor Bronge & Mika Kindstrand och vi är socionomstudenter vid Lunds un... Förälder Obesvarade
0
249
Nidblödning eller spotting igen?! av Anony­m (123) Gravidit­etssymto­m 656 0 Hej Pågång för fjärde gången... Har fått spotting dagen före mens under de tidigare försök... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
656
Nidblödning eller spotting igen?! av Anony­m (123) Fertilit­et & Kropp 367 0 HejPågång för fjärde gången...Har fått spotting dagen före mens under de tidigare försöken... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
367
Den bästa scenen i ett TV-spel... av Aniie­e Övrigt 458 0 Priset från mig för bästa scen i ett TV-spel går tiiiiiiiiiiiiiilll....."There's a reason"... Övrigt Obesvarade
0
458
Föräldrapenning app av Anony­m (Jage­t­76) Övrigt 198 0 Här är en bra app för att räkna på föräldrapenning och se sin SGI https://kurbitech.github... Övrigt Obesvarade
0
198
Kattsäker insektsdörr av Anony­m (Nikk­i­) Katter 725 0 Tar gärna emot tips på insektsnät/dörr med gångjärn som tål kattklor.  Katter Obesvarade
0
725
Ovanliga husdjur. av Sköld­e­n89 Övrigt 404 0 Kan ni inte posta bilder på era okända djur? Jag menar inte hundar, katter, kaniner eller... Övrigt Obesvarade
0
404
Flerfamiljssytem Stockholm av Katja­0­6 Pedagogi­k 4,0k 0 Hej alla småbarnsföräldrar i Stockholm! Finns det någon som är sugen av att vara med i ett... Pedagogi­k Obesvarade
0
4,0k