Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ont när jag knöt skorna - farligt? av Anony­m ((noj­j­ig..)­) Andra trimeste­rn 777 0 Hej!Väntar första barnet och är i vecka 19+5.Jag har börjat få en del mage och börjar känn... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
777
Järnavlagringar av Anony­m (B) Övrigt 124 0 Om jag glömmer kvar lite vatten i en vit porslinskopp så blir det brungul missfärgning i b... Övrigt Obesvarade
0
124
Fler som har eller har haft cerklage? av Anony­m (TS) Gravidit­et 277 0 För de som inte vet så är det alltså ett band som man sätter runt livmoderhalsen för att d... Gravidit­et Obesvarade
0
277
Vad anser Islam om katter? av Anony­m (Förv­i­rrad) Katter 306 0 har en bekant som är extrem troende men har hotat med att döda katter tidigare.  Nu ser ja... Katter Obesvarade
0
306
Gamla plastleksaker innehåller giftiga kemikalier av Anony­m (Vikt­i­gt) Övrigt 142 0 Det här med återvinning har ju varit på tapeten länge och många köper gamla leksaker och m... Övrigt Obesvarade
0
142
Vad tjänar ni målare? av Anony­m (Måla­r­tjeje­n­) Ekonomi 281 0 Hur mycket tjänar man som färdigutbildad målare efter att ha avslutat en yrkesutbildning?... Ekonomi Obesvarade
0
281
Provsvar av emeli­i­ee Utrednin­g 482 0 Hej! Jag och sambon har påbörjat en fertilitetsutredning och jag lämnade blodprover igår,... Utrednin­g Obesvarade
0
482
Tecknat om far och son av Vårsa­g­a Förälder 293 0 Ville bara dela med mig av en tecknad serie som jag hoppas kan få andra föräldrar att le.... Förälder Obesvarade
0
293
Knöl eller finne på bröstvårtan? av Anony­m (Ylva­) Hälsa 233 0 Hej,Igår upptäckte jag vad jag trodde var en liten finne på ena bröstet. Alldeles intill b... Hälsa Obesvarade
0
233
Föräldrapenning utbetalning? av Anony­m (Jess­i­) Övrigt 510 0 Har sökt föräldraledigheten  lämnade in 3 juli, nu den 30 augusti har dom godkänt min ansö... Övrigt Obesvarade
0
510
Problem i vardagen! av Julle­0­603 Övrigt 311 0 Hej! det är nämligen så att jag och några klasskamrater ska starta ett UF-Företag. Så jag... Övrigt Obesvarade
0
311
Hej! av Anony­m (blom­m­an) Skola 283 0 Vill flytta till mariefred och undrar hur skolorna är där både för nackdelar? Och vill äve... Skola Obesvarade
0
283
Mens igen efter avslutad mens? av Anony­m (Loll­o­s87) Fertilit­et & Kropp 104 0 Kortfattat: Jag brukar ha mens var 4dje vecka, brukar komma punkligt på dag 28.Förra månad... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
104
Sökes: Föräldrar till barn med ulcerös kolit av north­b­ynort­h­west Åkomma/s­jukdom 894 0 Jag är översättare och konsult för ett översättningsföretag, POW Translations. I mitt arbe... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
894
Njurmedicin av Techn­i­calre­g­ular2 Katter 258 0 Hej! Jag gör ett desperat försök här och hoppas att någon har semintra(njurmedicin till ka... Katter Obesvarade
0
258
Sola av Jimms­y Övrigt 179 0 Hej! jag tänkte börja sola på solstudio. Hur fungerar det ? Ska man ha med sig något ? Övrigt Obesvarade
0
179
Järnsmak/blodsmak i munnen. av Smile­f­ink Hälsa 224 0 Ni vet hur man ibland får blodsmak i munnen efter att man har ansträngt sig? Detta är inge... Hälsa Obesvarade
0
224
Tromboser i placenta av Marvy Grav. komplika­tioner 352 0 Hej, Vi förlorade vårt första barn under graviditeten tidigare i år på grund av tromboser... Grav. komplika­tioner Obesvarade
0
352
Molande värk 5-6 efter ÄL av Anony­m (Anna­) Gravidit­etssymto­m 269 0 Hade sex på ägglossning 25/8 söndag och under fre-lör 30-31/8 hade jag molande värk i nedr... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
269
Omföderskor som blivit igångsatt med omogen tapp, fick ni komplikationer? av dujag­o­chbeb­i­sen Tredje trimeste­rn 304 0 Jag är omföderska och har en omogen tapp, 4 cm lång, bakåtriktad, hård - men öppen 2 cm. F... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
304