Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Förskjuten inkomst. av Anony­m (Rökt­) Ekonomi 638 0 Gah, snart börjar helvete igen.Räkningar ska betalas måste ju få stoppa näring i kroppen.G... Ekonomi Obesvarade
0
638
Skydda SGI vid sänkt lön av Anony­m (Helz­) Barnomso­rg 1,5k 0 Hej! Har varit i kontakt med FK som säger att jag kan skydda min SGI om jag byter jobb och... Barnomso­rg Obesvarade
0
1,5k
Natural cycles av olleb­o­lle21 Fertilit­et & Kropp 173 0 Hej, länge försökt bli gravid och käkat diverse tillskot, läst allt som går att läsa osv.... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
173
Budapest av Anony­m (Rese­n­ärer) Resor: Resor 629 0 Någon som har tips och råd om Budapest vi ska dit i sommar verkar vara en fin stad och att... Resor: Resor Obesvarade
0
629
Blodprov? av Anony­m (Anon­y­m) Kroppsli­gt 179 0 Jag är kvinna 28+ alla mina blodvärden har varit bra fram tills nyligen! MCV värde förh... Kroppsli­gt Obesvarade
0
179
Inte längre ömma bröst innan mens efter tredje barnet av Anony­m (TS) Kroppsli­gt 92 0 Det här kanske är en lite konstig fråga.. Men förut brukade jag ha jätteömma bröst innan m... Kroppsli­gt Obesvarade
0
92
Blodprovstagning provsvar? av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 135 0 Jag är kvinna 28+ alla mina blodvärden har varit bra fram tills nyligen! MCV värde förhöjt... Hälsa Obesvarade
0
135
Får det gå till såhär på fritids? av Anony­m (Vadg­ö­ra) Föräldra­skap 221 0 Jag kommer och ska hämta min 10-åring igår på fritids. Det har varit final i en talangjakt... Föräldra­skap Obesvarade
0
221
Vätska i buken - gravid av Jsblo­p­pan Ultralju­d 175 0 Hej! Jag var på TUL idag då min bm igår mätte att magen är större är den ska. Allt gick br... Ultralju­d Obesvarade
0
175
Någon som besökt en cirkus? Cirkus Brazil? av Anony­m (Förs­t­a gångs besök­a­re) Sport & Fritid 243 0 Finns det flera ingångar till ett cirkustält beroende på vilken sektion man sitter på? Ell... Sport & Fritid Obesvarade
0
243
Molvärk efter IVF, ET, ruvardag 3 med 3-dagars av Prett­y­TiedU­p Provrörs­befr. / IVF 168 0 Hej!Någon som gjort ET och känt molvärk från som i mitt fall med en 3-dagars på ruvardag 2... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
168
Efter 4 MA på raken är vi gravida igen...Hur många har vart med om att det gått vägen efter så många missfall? av Anony­m (Känn­s­Hoppl­ö­st) Oro för missfall 491 0 Precis som frågan lyder. Har fått till mig att risken för mf ökar för varje missfall man f... Oro för missfall Obesvarade
0
491
Lättare mens med illamående av hyjg9­5­03 Gravidit­etssymto­m 517 0 Har sen i torsdags plötsligt börjat kräkas efter min morgonkopp, dagen innan bim, och sen... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
517
Tidig mens som försvann, kom tillbaka? av Anony­m (Undr­a­r) Barnläng­tan 112 0 Nu förstår jag ingenting.. Jag har använt mig av ÄL tester och tagit test både morgon och... Barnläng­tan Obesvarade
0
112
Tips på hur man släpper hoppet efter att ha blivit dumpad? av Anony­m (Aa) Skilsmäs­sa/Separ­ation 278 0 Blev dumpad av min tjej för ca 2-3 månader sen. Vi var tillsammans i 3 år och planerade at... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
278
Hur är det att plugga till grundskollärare av Anony­m (Hej) Samhälle 172 0 Hej!Har lite planer på att plugga till grundskollärare F-3 till hösten och har lite frågor... Samhälle Obesvarade
0
172
Kåt hela tiden efter att ha slutat med minipiller av Anony­m (Mizz­y­) Sex & Sånt 290 0 Är det flera kvinnor som känner sig plötsligt jätte kåta hela tiden efter att ha slutat me... Sex & Sånt Obesvarade
0
290
Undersköterska distans av Anony­m (Hann­a­) Övrigt 178 0 Hej! Vickar som vårdbiträde nu och har tankar på att plugga till undersköterska. Någon som... Övrigt Obesvarade
0
178
Misslyckades med alla mina relationer (ej bara partnerskap) av Anony­m (Look­i­ng in the mirro­r n just want to fade away) Relation­sproblem 158 0 Som liten var jag en väldigt söt omtänksam litet barn. Med stora psykiska sår men värdesat... Relation­sproblem Obesvarade
0
158
Moweo bedside crib, small eller large? av Anony­m (Jenn­y­) Inhandla 2,2k 0 Hej! Kan ni snälla dela med er av egna erfarenhet, moweo bedside crib ska man helst välja... Inhandla Obesvarade
0
2,2k