Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Ni som fått ok från er parner att ha sex med andra trots skeptisk av Nonam­e­00 Minskad lust 453 0 Ni som har ett sexlöst förhållande och pratat med er partner om att få ha sex på annat hål... Minskad lust Obesvarade
0
453
Snabb igångsättning, risk för snabb förlossning? av Anony­m (Mamm­a­) Övrigt 176 0 Blev igångsatt förra graviditeten i 41+2, vid undersökning var jag 3 cm öppen och 1 cm tap... Övrigt Obesvarade
0
176
Gravid med nr 5 av Anony­m (Grav­i­dmedn­r­5) Första trimeste­rn 307 0 Hej,Jag är gravid i v 10 med min och sambons gemensamma 2:a. Vi har en son tillsammans som... Första trimeste­rn Obesvarade
0
307
Jag vill veta vad föräldrar tycker❗️ av gabbi­q Förälder 422 0 Hej! Jag och min man håller just nu på att utveckla en app för barn som på ett lekfullt oc... Förälder Obesvarade
0
422
Ivf av Anony­m (Mary­) Övrigt 162 0 Hej,   Jag har blivit gravid två gånger naturligt, men båda gångerna slutade med kemisk mi... Övrigt Obesvarade
0
162
Någon mer med HA (hypotalam amnorré) av Anony­m (HA men inte som i gänge­t­) Hälsa 278 0 Jag har sedan jag slutade med P-piller för 15 år sedan haft mens fem?! gånger. första barn... Hälsa Obesvarade
0
278
Omföderskor, förlossningar? av Anony­m (Tred­j­e gravi­d­itete­n­) Tredje trimeste­rn 787 0 Hej!  Nyfiken på hur era förlossningar gått till. Mina två tidigare har varit igångsättnin... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
787
Ni som har erfarenhet av Elvanse av Pärla Psykolog­i 456 0 Hej!Jag har höjt min dos på Elvanse från 20 mg till 40. Jag har hört så olika om biverknin... Psykolog­i Obesvarade
0
456
Nya VAB-regler av Anony­m (Funk­i­s-mam­m­a) Barn/fun­ktionshi­nder 395 0 Om jag förstått rätt kan man vabba t.o.m gymnasiet om ungdomen tillhör LSS-krets och går p... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
395
Ser ingen lycka i Sverige längre. av Anony­m (Dark­n­ess) Psykisk ohälsa 265 0 Läste en tråd på Flashback precis där en frågar "Hur skulle ni klara er om eran närmaste g... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
265
Vilket område nära Malmö är bäst för barnfamilj? av Blink­r­eal19­8­0 Övrigt 290 0 Hej! Jag skulle vilja be om era råd – vi håller på att leta hus nära Malmö och känner att... Övrigt Obesvarade
0
290
Testa och ge feedback på app för nyblivna mammor av Bella­z Hälsa 178 0 Alldeles för lite forskning och pengar läggs på oss mammor som går igenom så mycket första... Hälsa Obesvarade
0
178
Vattkoppor/eller inte? av bexii­h Åkomma/s­jukdom 984 0 dag1Dag2   Min dotter fick vattkoppor på julledigheten. Hennes första symtom var på julaf... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
984
Rektus diastas operation efter graviditet av Jacob­s­mamma Övrigt 172 0 Hej är det någon här som gjort en rektusdiastas operation efter förlossning? Möjligtvis på... Övrigt Obesvarade
0
172
Andra barnet med äggdonation? av Anony­m (råd) Äggdonat­ion 590 0 Vi har försökt få barn med IVF i många år nu. Tre år och 4 IVFer tog det för oss att få vå... Äggdonat­ion Obesvarade
0
590
Duschfilter - kalk av Anony­m (Träå­) Övrigt 183 0 Har insett efter 2år att vattnet i hemmet har mycket kalk, huden blir irriterad efter hud... Övrigt Obesvarade
0
183
Ni som skriver pm.. av Anony­m (För evigt anony­m­) Övrigt 346 0 Ja vad vill ni få ut av det? Skriver man inlägg utan att göra sig anonym så får man ofta f... Övrigt Obesvarade
0
346
Kan man få två förkylningar med någon veckas mellanrum? av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 252 0 Nojar eftersom jag aldrig brukar vara sjuk. Först sjuk med  förhöjd temp (37.7) och halson... Hälsa Obesvarade
0
252
Ni med TMD, hjälp! av Anony­m (Garb­o­) Kroppsli­gt 250 0 Kan ni beskriva era symtom? Har tagit massor med röntgen hos tandläkaren men dom hittar in... Kroppsli­gt Obesvarade
0
250
Mallorca med 10-åring av Anony­m (Ts) Resor: Resor 563 0 Hej!Vi planerar åka till Mallorca i sommar med vår 10-åring. Hon har inte varit utomlands... Resor: Resor Obesvarade
0
563