Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Babyplan gravid testremsor HJÄLP mig av Anony­m (anxi­o­usgir­l­) Oro för missfall 142 0 Hej allihopa, jag testade positivt för graviditet på morgonen äl +9 så idag är jag på äl+... Oro för missfall Obesvarade
0
142
Babyplan gravid testremsor HJÄLP mig av Anony­m (anxi­o­usgir­l­) Oro för missfall 153 0 Hej allihopa, jag testade positivt för graviditet på morgonen äl +9 så idag är jag på äl+... Oro för missfall Obesvarade
0
153
Två missfall, TSH: 3,2 – kan jag få behandling? av Anony­m (Jane Doe) Upprepad­e missfall 1,1k 0 Jag har haft två tidiga missfall, båda slutade utvecklas runt vecka 6. Vid min första grav... Upprepad­e missfall Obesvarade
0
1,1k
Skatteverket ska utreda vart barnet ska vara skrivet av Anony­m (Anon­y­m) Varannan­-veckas förälder 655 0 Jag och mitt ex har separerat i början på sommaren. sedan dess har jag och vår son bott me... Varannan­-veckas förälder Obesvarade
0
655
Adressändring av barn - Skatteverket startar utredning av Anony­m (Anon­y­m) Familjel­iv - sajten 303 0 Jag och mitt ex har separerat i början på sommaren. sedan dess har jag och vår son bott me... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
303
Robinson 2025 av Anony­m (Gnäl­l­igt) Nöje 173 0 Hjälp gnäll damen i svart på gränslandet O hjälp mig någon o det har precis börjat.  Nöje Obesvarade
0
173
”Lurad” av en firma av Reon5­4 Juridik 850 0 Hej,   Jag behöver hjälp att reda ut min situation med ett takvårdsföretag.   Jag beställd... Juridik Obesvarade
0
850
Män som skriver till unga tjejer av Anony­m (Leds­e­n) Övrigt 192 0 Jag har med egna ögon sett konversationer (PM) mellan en tonåring och medelålders män på F... Övrigt Obesvarade
0
192
Ingen PMS = ingen ägglossning? av Mogen­b­anana­s­plit Fertilit­et & Kropp 304 0 Jag har alltid pms (stora, ömma bröst) nästan direkt efter ägglossning, 1-3 dagar efter oc... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
304
Crohns och gravid. av Anony­m (Mamm­a­till4­) Övrigt 159 0 Hej! Jag har precis fått diagnosen mild crohns och har just nu en aktiv inflammation. Mår... Övrigt Obesvarade
0
159
Endometrios/PCOS erfarenheter efterfrågas av Katti­g­loo Kroppsli­gt 175 0 Hej!  Hur yttrar sig endometrios och/eller PCOS för er? Det vore spännande att höra olika... Kroppsli­gt Obesvarade
0
175
Gravid och känslan i brösten av Anony­m (Kli) Amning 1,6k 0 Hejsan, Jag är gravid med barn nummer 4 nu och är just nu i v. 25.Mina bröst har börjat kl... Amning Obesvarade
0
1,6k
Ehler danlos syndrom av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 268 0 HejJag har eds och jobbar som städerska. Jag har ett knä som gör ont, skulle damma högt up... Hälsa Obesvarade
0
268
Jobba i bokhandel av Anony­m (Boki­s­) Övrigt 229 0 Någon som jobbar i bokhandel och kan berätta hur det är?Arbetsuppgifter, lön, fördelar, na... Övrigt Obesvarade
0
229
Pdg tester ?? någon som tagit det ? av Anony­m (Prog­e­storo­n­kvinn­a­n) Fertilit­et & Kropp 219 0 Hej, någon som tagit PDG tester som man kissar på ? hur har era sett ut isåfall cd 21, cd... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
219
Biverkning/symtom efter fettsugning av venusberg av Anony­m (Orol­i­g) Hälsa 330 0 Är det någon mer som fått täta och kompakt fibros på hela venusberg efter fettsugning?jag... Hälsa Obesvarade
0
330
Oklar viktnedgång av Magnu­s­800 Hälsa 459 0 Jag är en man som är snart 49 år gammal. Jag har en hjärtsjukdom, alltså det som kallas h... Hälsa Obesvarade
0
459
Finns här någon som har döpts i Svenska Kyrkan som vuxen? av Hylle­m­or Anonyma diskussi­oner 188 0 Är det någon här som vill dela med sig kring hur ett vuxendop i Svenska kyrkan ser ut? Jag... Anonyma diskussi­oner Obesvarade
0
188
Tappar hår av Anony­m (X) Kroppsli­gt 295 0 Någon annan som tappat mycket hår under bantning? Slutade det efter ett tag eller var du t... Kroppsli­gt Obesvarade
0
295
Svettas floder på natten? av Anony­m (Låt mig sova) Hälsa 239 0 Flera gånger i veckan svettas jag floder på natten. Alltså så mycket att jag vaknar mitt i... Hälsa Obesvarade
0
239