Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mallorca med 10-åring av Anony­m (Ts) Resor: Resor 563 0 Hej!Vi planerar åka till Mallorca i sommar med vår 10-åring. Hon har inte varit utomlands... Resor: Resor Obesvarade
0
563
Implantation och implantationsdipp? av Anony­m (Hopp­f­ull) Övrigt 177 0 Läser egentligen på för mycket och huvudet snurrar.. :)Tempar med NC och Apple Watch. Är i... Övrigt Obesvarade
0
177
Småblödningar från v 6+1 av Oroli­g­7 Oro för missfall 1,1k 0 Detta är min första och väldigt efterlängtade graviditet, därav mycket oro. Idag är jag i... Oro för missfall Obesvarade
0
1,1k
Era erfarenheter av abort i tidigt skede av Anony­m (Olyc­k­lig) Abort 680 0 Jag är gravid i v.5, plussade nyligen, och kan inte behålla barnet. Vad har ni för erfaren... Abort Obesvarade
0
680
Rollspel roll20 av Verru­c­kt Övrigt 756 0 Är det någon som spelat/spelar via roll20? Är det okej eller? Vore asnice om det fungerade... Övrigt Obesvarade
0
756
Mammor som bor i Stockholm av Anony­m (B) Hemmaför­älder 1,4k 0 Jag är en 25 åring som precis har flyttat till Stockholm och tycker att det är skönt att b... Hemmaför­älder Obesvarade
0
1,4k
Jobb som USKA, erfarenheter och utveckling av Anony­m (Bliv­a­nde uska?­) Övrigt 394 0 Hej!Funderar på att utbilda mig till uska, men är rädd att man fastnar i typ hemtjänsten r... Övrigt Obesvarade
0
394
Han stalkar ALLT av Anony­m (Ts) Övrigt 290 0 Jag skulle behöva prata men det går inte. Han kolar och är dömd för det gan gjort. Har för... Övrigt Obesvarade
0
290
Fixering- andra förlossningen av Anony­m (Tagg­a­d omföd­e­rska) Tredje trimeste­rn 607 0 Halloj! Är lite nyfiken på att höra er som född mer än ett barn angående fixering av huvud... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
607
Fixerat huvud- andra förlossningen av Anony­m (Omfö­d­erska­n­) Tredje trimeste­rn 504 0 Halloj!Är lite nyfiken på att höra er som född mer än ett barn angående fixering av huvude... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
504
Bara en tanke.... av Anony­m (Nyfi­k­en) Sex & Sånt 307 0 Läste en tråd här om män som inte kan hålla sig och det blev ett kalsongskott.Har inte råk... Sex & Sånt Obesvarade
0
307
Ort Skåne att flytta till av Linda­1­23abc Övrigt 398 0 Hej, Finns det ngn medelålders kvinna utan partner och barn som flyttat till mindre samhäl... Övrigt Obesvarade
0
398
Lvu av Anony­m (Ensl­i­ga mamma­n­) Barnomso­rg 987 0 Mitt barn togs 6h efter förlossningen. Jag var fysiskt och psykiskt svag. Jag överklagade... Barnomso­rg Obesvarade
0
987
Vet inte hur jag ska tolka honom av Anony­m (Fegi­s­en) Relation­sproblem 178 0 En kille jag går samma kurs som .Vi är 20 st tot och ganska ofta hamnar ham nära mig på lu... Relation­sproblem Obesvarade
0
178
Hjälp två glada studenter - vad tycker folk om unga i beroende egentligen? av tilda­j­anzon Övrigt 302 0 Hej! Jag läser termin 9 på psykologprogrammet i Göteborg och genomför pilotprojekt nu i ju... Övrigt Obesvarade
0
302
Studie om svenskarnas lek- och spelvanor av Timpo­r­tant Övrigt 246 0 Hej, bäste användare på Familjeliv! Har du lekt och spelat någonting under ditt liv? Mest... Övrigt Obesvarade
0
246
Hur ser en typisk vecka ut för ssk student av Floop­y­112 Samhälle 166 0 Hej! Jag ska söka till sjuksköterskeprogrammet till nästa höst och jag undrar om någon kan... Samhälle Obesvarade
0
166
Fotona Smooth eyes av Anony­m (Lady­2­6) Skönhet 924 0 Hej!Undrar om någon har gjort Fotona smooth eyes behandling och vad tyckte ni? Jag har bok... Skönhet Obesvarade
0
924
Sy en gris (mönster någon) av Anony­m (Mamm­a­till3­) Barn 6-12 år 230 0 Hej ! Har någon ett mönster, jag vill sy en gris till min sonMvh Barn 6-12 år Obesvarade
0
230
Insemination? av Lamme­t­44 Övrigt 193 0 Jag vet inte vilken kategori som jag ska skriva detta i men undrar om någon över 45 år har... Övrigt Obesvarade
0
193