Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Stress i v.39 av Sucke­n Tredje trimeste­rn 964 0 Går in i v.39+0 idag. Gravid med mitt andra barn och den första kom v. 38+4, så känns som... Tredje trimeste­rn Obesvarade
0
964
Löneanspråk Store Manager/Butikschef av Anony­m (J.) Ekonomi 200 0 Jag är 40 år, har ca 15 års gedigen erfarenhet i ledarposition inom modebranschen med doku... Ekonomi Obesvarade
0
200
Plussat 6+äl möjligt? av Anony­m (Nann­a­) Gravidit­etssymto­m 440 0 Hej! Jag undrar om man kan plussa på äl+6? Har ganska kort mellan ägglossning å mens. Hade... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
440
Åtal för terroristbrott? av Tom Araya Juridik 350 0 Är det någon här som känner till hur många som i Sverige har-Utretts för...-Åtalats för...... Juridik Obesvarade
0
350
Ingen matlust, försöker bli gravid av Anony­m (Orol­i­g) Fertilit­et & Kropp 204 0 Jag fick reda på att jag fått MA 30/4 och har sedan dess inte haft någon matlust eller hun... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
204
🚀 Ni som handlar med raketer (aktier) 🚀 av Anony­m (Newb­i­e :)) Ekonomi 209 0 Hej på er Ni som handlar mycket med raketer, och mer kortsiktiga investeringar, har ni någ... Ekonomi Obesvarade
0
209
Få vänner av Anony­m (Bell­) Relation­sproblem 126 0 Har i perioder haft många vänner och bekanta jag umgåtts med men har främst känt det varit... Relation­sproblem Obesvarade
0
126
Arbeta som ledsagare av Anony­m (Undr­a­r) Övrigt 148 0 Hej!Någon här inne som är ledsagare? Hur mkt får ni betalt? Får ni timlön? Lämnar ni in kv... Övrigt Obesvarade
0
148
Osäker över mina fötter av Anony­m (Osäk­e­r tjeja­) Kroppsli­gt 220 0 Jag har under hela min uppväxt fram tills idag, haft problem med hur mina fötter ser ut. J... Kroppsli­gt Obesvarade
0
220
Dela din streamingupplevelse av johan­d­otter­n­sfar Nöje 123 0 Hej!Jag håller på med en undersökning gällande människors streamingupplevelse. Jag har på... Nöje Obesvarade
0
123
Betalat fordonskatt försent av Anony­m (Bajs­) Övrigt 214 0 Trodde verkligen jag hade betalat den förbannade fordonskatten men det hade jag icke! Har... Övrigt Obesvarade
0
214
SKABB!?!? av Anony­m (Jb) Åkomma/s­jukdom 1,3k 0 Hej! Jag har sedan 8 dagar tillbaka haft en klåda och utslag främst på armar, ben och rump... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
1,3k
Er erfarenhet av testlagret testa tidigt test av Anony­m (Sara­) Gravidit­et 439 0 Hej. Är på BIM-4 å har i tre dagar fått super svaga plus på testlagret testa tidigt sticko... Gravidit­et Obesvarade
0
439
Nubteori av Anony­m (Anon­y­m) Fosterdi­agnostik 802 0 Jag har noll koll på NUB och förmodligen får det heller inte att se utifrån denna bild. Me... Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
802
Ångra sig under betänketiden? av Anony­m (Veli­g­) Skilsmäs­sa/Separ­ation 324 0 Hej är det någon här som har erfarenhet av att ångra sin skilsmässa under betänketiden? Be... Skilsmäs­sa/Separ­ation Obesvarade
0
324
Förhållande av Isak jonss­o­n Relation­er 196 0 Hej,jag o min tjej/crach har varit med varandra nu i 4 månader snart och har tagit de lung... Relation­er Obesvarade
0
196
Gapar Ryssland efter för mycket? av Anony­m (Man) Samhälle 135 0 Nu är perfekt förhandlingsläge för Ryssland. Dom kan ta en väsentlig bit av Ukraina med om... Samhälle Obesvarade
0
135
ANR av Anony­m (Demp­a­) Sex & Sånt 377 0 ANR står för Adult Nursing Relationship, och är betydligt mer accepterat i USA, Storbritan... Sex & Sånt Obesvarade
0
377
Tveksam Etik Svensk Vård av Anony­m (M) Etik 269 0 Har dom senaste åren läst om två enligt mig mycket märkliga fenomen som fått mig att bli v... Etik Obesvarade
0
269
P piller av angel­i­caost­b­lom Övrigt 487 0 Har börjar äta p piller, men har börjat blöda lite nu när jag precis börjat. Är det normal... Övrigt Obesvarade
0
487