Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nidblödning? av Citte 83 Gravidit­etssymto­m 432 0 Behöver hjälp här ????🙂😀Hade mens 21 kom något på 20 på kvällen men räknar... Gravidit­etssymto­m Obesvarade
0
432
Tourettes av ABcde­0­98 Barn/fun­ktionshi­nder 432 0 Hej! Jag gör ett försök för att nå ut till så många som möjligt då jag googlat i flera år... Barn/fun­ktionshi­nder Obesvarade
0
432
Valaciclovir mot ME/CFS, fler? av Anony­m (Undr­a­ndetj­e­j) Kroppsli­gt 215 0 Fler här inne som får Valaciclovir mot ME/CFS? Hur länge har ni tagit det? Vilken dos? På... Kroppsli­gt Obesvarade
0
215
Langare använder allt oftare sociala medier för att sälja sprit till minderåriga – hjälp oss hitta deltagare till vår studie av GreyM­a­rketM­a­uStud­i­e Efterlys­ning - media 348 0   Det blir allt vanligare att sociala medier används för att sälja alkohol till ungdomar.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
348
Är IES i Täby en bra skola? av HHL Skola 1,0k 0 Hej, Ni som har erfarenheter om Täby IES, Kan du snälla dela med dig av några tankar om Tä... Skola Obesvarade
0
1,0k
Slinda p-piller av Anony­m (Juli­2­024) Övrigt 359 0 Hej. Nån mer här inne som inte fått sin mens efter att man avslutat med ppillret Slinda. H... Övrigt Obesvarade
0
359
Omvårdnadsbidrag - sjukdom? av Anony­m (ts) Myndighe­tskontak­t 430 0 Jag har ett son med npf som nylogen också fått en inflammatorisk tarmsjukdom. Det stökar t... Myndighe­tskontak­t Obesvarade
0
430
Förstoppning, movicol av Anony­m (adri­a­nalam­a­) Övrigt 178 0 Hej.Jag har länge haft en känslig mage och blir lätt förstoppad, varit på sjukhus flera gå... Övrigt Obesvarade
0
178
Kan hpv försvåra en graviditet? av Anony­m (Skur­) Utrednin­g 650 0 Hej, Jag undrar om någon fått information om eller fått det bekräftat att hpv kan försvåra... Utrednin­g Obesvarade
0
650
Nya vänner Stockholm 🌸 av Anony­m (Girl­0­8) Övrigt 128 0 Hej! Jag har lessnat på mina vänner som aldrig orkar hitta på nåt eller kan pga barn vecka... Övrigt Obesvarade
0
128
Bästa hjälpen mot hemmorojder/analsprickor? av Anony­m (Ont) Hälsa 183 0 Fick en analspricka troligen i samband med mycket diarré. Inne på 3e dagen nu och det svid... Hälsa Obesvarade
0
183
Ni som tagit ur hormonspiral efter flera års användande, hur mådde ni efter fått den uttagen? av Anony­m (Anon­y­m) Övrigt 183 0 Jag har haft hormonspiralen i 6 år och nu tagit ur den och jag mår verkligen inte bra. Kän... Övrigt Obesvarade
0
183
Frustrerad och mår dåligt av nått så konstigt... av Anony­m (Förv­i­rrad) Psykisk ohälsa 214 0 Ska försöka göra en lång historia kort... för drygt 3 år sedan skiljde jag mig. Det var en... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
214
Sjuk på resa, kan man få försäkring? av Anony­m (Resn­i­ng) Resor: Resor 783 0 Jag har en hemförsäkring via ICA banken. Jag var bortrest i 3 veckor och under första veck... Resor: Resor Obesvarade
0
783
Nidblödning eller mens? av emmas­v­123 Fertilit­et & Kropp 188 0 Hej! För 7 dagar sen fick jag utslag på ägglossningstest som visade positivt. Har sen någr... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
188
Ont efter VUL? av Anony­m (TS) Gravidit­et 293 0 Gjorde VUL idag och allt såg bra ut med bebisen , är i vecka 8+2 enligt VUL och 7+6 enligt... Gravidit­et Obesvarade
0
293
Tecken på missfall? av Anony­m (Anon­y­m) Oro för missfall 523 0 Hej!Jag och min sambo har bestämt oss för att försöka skaffa barn. Jag har sen ett år till... Oro för missfall Obesvarade
0
523
Semester på egen hand av Anony­m (Seme­s­tra ensam­) Övrigt 228 0 Hejsan, vet inte var jag ska posta detta riktigt men tycker att det iaf hör hemma under kr... Övrigt Obesvarade
0
228
Resa eller köpa möbler av Anony­m (Vill­r­ådig) Sport & Fritid 230 0 Jag är sugen på att boka en sista minuten  där jag skulle betala en del av resan för oss(f... Sport & Fritid Obesvarade
0
230
HJÄLP! Sjukpenning, arvode brf av Anony­m (Trög­) Ekonomi 190 0 Hej,Jag fick sjukskrivning 1 månad. Nu är det dag 15 och jag ska skicka en ansökan om sjuk... Ekonomi Obesvarade
0
190