Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Efterlyses: Aborthistorier av Snugg­l­es Efterlys­ning - media Moderator
Äldre 24 Feb 10:21
2,3k 7 Ännu en gång har jag ingen aning om ifall det här blev rätt forum, försökte hitta någon ef... Efterlys­ning - media Moder­a­tor Äldre 24 Feb 10:21
7
2,3k
SÖKES: Någon som fått tandimplantat utomlands av Mande­l­biskv­i Efterlys­ning - media Menhir
Äldre 22 Feb 17:42
856 2 Jag söker en intervjuperson som har fått tandimplantat ("skruvar i käkbenet") gjorda utoml... Efterlys­ning - media Menhi­r Äldre 22 Feb 17:42
2
856
Söker familj med barn som har diabetes av fredr­i­khed Efterlys­ning - media 996 0 Hej Jag är redaktör för tidningen Apoteket, som är Apoteket ABs kundtidning. Den ligger... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
996
Hej alla föräldrar! Vi behöver er hjälp! av Amand­a­Wirhe­d Efterlys­ning - media jamasen
Äldre 18 Feb 09:14
983 3 Hej alla föräldrar! Jag har min praktik under tredje året på gymnasiet på en bemanningsbyr... Efterlys­ning - media jamas­e­n Äldre 18 Feb 09:14
3
983
Lycklig skilsmässa? reportage i tidningen Må Bra av Nilla­R­71 Efterlys­ning - media 2,2k 0 Lycklig skilsmässa? Jag är frilansjournalist och ska skriva en artikel om lyckliga skilsmä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,2k
blivande mammor nära Västerås? av emeli­e v Efterlys­ning - media 711 0 Att vara blivande förälder kan vara en livshändelse fylld av nya erfarenheter.  Skulle du... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
711
deltagare till undersökning av Mrsma­n­sson Efterlys­ning - media mjau84
Äldre 14 Feb 23:50
745 1 Jag håller på med en undersökning om shopping. Ser gärna att du som vill svara: planerar b... Efterlys­ning - media mjau8­4 Äldre 14 Feb 23:50
1
745
Kvinnor som inte vill ha barn av Krist­i­nBagi­s Efterlys­ning - media 830 0 Jag är journalist och letar efter kvinnor som inte vill ha barn. Helst kvinnor som är i e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
830
Utveckling av handledsortoser för reumatiker av chris­t­opher scheu­t­z01 Efterlys­ning - media 905 0 Hej, Mitt namn är Christopher Scheutz och jag studerar vid Mittuniversitet och jag behöv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
905
Intervjupersoner sökes! av Jessi­c­a7704 Efterlys­ning - media 997 0 Jag är frilansjournalist och söker intervjupersoner till: 1. Artikel om kärlek på jobbe... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
997
Vill du fria under bästa sändningstid? -ACNE Production- av Krist­o­fer Efterlys­ning - media Kristofer
Äldre 9 Feb 14:25
1,5k 1 Acne Production ska spela in reklamfilm där vi söker en kvinna eller man som vill visa si... Efterlys­ning - media krist­o­fer Äldre 9 Feb 14:25
1
1,5k
Sökes: föräldrar som blivit drabbade av vräkning för intervju av asape­r­sson Efterlys­ning - media 853 0 Hej, Vi är två journaliststudenter som just nu håller på med vårat examensprojekt där vi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
853
Ni som lever enbart på lägstanivån 180 kr/dagen av Disne Efterlys­ning - media Fantasia78
Äldre 5 Feb 23:54
1,1k 1 Hej! Jag heter Stina Selin och jobbar på Göteborgs-Posten. Jag håller på med ett reportag... Efterlys­ning - media Fanta­s­ia78 Äldre 5 Feb 23:54
1
1,1k
Frågor om barnomsorgen! av inr socia­l Efterlys­ning - media fostermamma
Äldre 5 Feb 14:24
909 4 Hej Alla föräldrar! Ida heter jag och bor i Dalarna. Jag pluggar just nu en social inr... Efterlys­ning - media Foste­r­mamma Äldre 5 Feb 14:24
4
909
Par som funderar kring separat / gemensam ekonomi av anr Efterlys­ning - media 854 0 Vi söker ett par till programmet Plus som undrar om man ska ha separat eller gemensam ekon... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
854
Hur håller ni liv i relationen? av Journ­a­list Efterlys­ning - media 774 0 Hej, jag jobbar som journalist och ska skriva en artikel om hur man håller kärleken vid l... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
774
Sökes: deltagare med bristande sexlust till en enkätstudie av evaca­r­ina Efterlys­ning - media 871 0 Hej! Jag söker kvinnor med bristande sexlust till en enkätstudie. Studien är en examensu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
871
Hur fick ni er bebis att somna och sova bra på natten? av journ­a­listj­o­sse Efterlys­ning - media Mrs K
Äldre 31 Jan 10:32
1,4k 8 Jag söker familjer som vill berätta om hur de fick ordning på nätterna och sömnen med sina... Efterlys­ning - media Mrs K Äldre 31 Jan 10:32
8
1,4k
par som slutat skuldbelägga... av annaf­y­ra Efterlys­ning - media Maria 1977
Äldre 30 Jan 21:29
714 1 Håller på med ett reportage för hälsomagasin kring skuld i relationer, i stort och smått.... Efterlys­ning - media Maria 1977 Äldre 30 Jan 21:29
1
714
Män som ammar efterlyses för medverkan i konstprojekt av proje­k­t manli­g amnin­g Efterlys­ning - media alessandrosthlm82
Äldre 27 Jan 17:44
3,1k 7 Hej! Jag heter Mira Dolk Flodin och går Konstskolan 1 på Ölands folkhögskola. Jag arbet... Efterlys­ning - media aless­a­ndros­t­hlm82 Äldre 27 Jan 17:44
7
3,1k