Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Dagmamma i Ekeby! Finns behov? Ev nattis! av marys­o­ul Efterlys­ning - media Kiira
Äldre 27 Dec 13:51
2,4k 16 Hej!  Jag vill bli dagmamma och tänkte kolla om det först finns behov av en privat dagmam... Efterlys­ning - media Kiira Äldre 27 Dec 13:51
16
2,4k
Ensamstående som gjort insemination, IVF eller liknande sökes till intervju i tidningen Topphälsa av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media Astakvasta
Äldre 26 Dec 00:11
1,4k 4 EFTERLYSNING! Tidningen Topphälsa letar efter en ensamstående mamma som pga den biologi... Efterlys­ning - media Astak­v­asta Äldre 26 Dec 00:11
4
1,4k
Separerat med bebis av Björk­y Efterlys­ning - media 943 0 Hej! Jag är journalist och söker för ett reportage i en föräldratidning mammor och papp... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
943
HJÄÄÄÄÄLP? av Nathy­B Efterlys­ning - media Ammi84
Äldre 18 Dec 22:41
900 3 Hej på er! Jag behöver hjälp med att hitta en film. Den är några år gammal och handlar... Efterlys­ning - media Ammi8­4 Äldre 18 Dec 22:41
3
900
Föräldrar till IVFbarn sökes till repotage i Linköping till Corren av Heavy Efterlys­ning - media Heavy
Äldre 10 Dec 17:59
976 7 Idag har jag fått ett till mail från en journalist :-) Tyvärr kan jag inte hjälpa till... Efterlys­ning - media Heavy Äldre 10 Dec 17:59
7
976
Snabb efterlysning! av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 1,2k 0 Vi blev precis kontaktade av Sveriges Radio Värmland som ville intervjua ett par s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Delta i undersökning om förlossningsrädsla...? Tack av nassi­m­smor Efterlys­ning - media nassimsmor
Äldre 9 Dec 10:33
1,9k 18 Jag gör ett examensarbete om förlossningsrädsla och skulle vara otroligt tacksam om förlos... Efterlys­ning - media nassi­m­smor Äldre 9 Dec 10:33
18
1,9k
Söker case till artikel om fördomar av Journ­a­list Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag är frilansjournalist i Stockholm och söker nu tre case till en artikel om förd... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
socionom, socialpedagog eller annan som vill hjälpa förening ideelt av hjert Efterlys­ning - media citrus
Äldre 3 Dec 01:45
1,9k 12 Hej, söker socionomer, socialpedagoger, beteendevetare eller andra människor som brinner f... Efterlys­ning - media citru­s Äldre 3 Dec 01:45
12
1,9k
Till Mama söks berättelser om underlivet efter förlossningen av journ­a­lista Efterlys­ning - media citrus
Äldre 3 Dec 01:32
910 2 Hej, jag är journalist och håller på med ett reportage till Mama där jag ska intervjua fyr... Efterlys­ning - media citru­s Äldre 3 Dec 01:32
2
910
Journalist söker vd med jämställt familjeliv av saraw­1 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, jag är journalist på Vd-tidningen i Umeå. Tidningen riktar sig just till vd:ar och t... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Undvika plötslig spädbarnsdöd av Ricka­r­d A Efterlys­ning - media Rickard A
Äldre 1 Dec 01:00
3,6k 36 Hej, Observera att detta inte är samma undersökning jag har haft här på forumet tidigar... Efterlys­ning - media Ricka­r­d A Äldre 1 Dec 01:00
36
3,6k
Pojke i klänning? av Mia Sjöst­r­öm Efterlys­ning - media 944 0 Hej! Har du en son som sedan en längre tid, kanske flera år, ofta klär sig i klänning?... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
944
Par som hittat tillbaka? av Journ­a­list Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag skriver en relationsartikel för en stor svensk tidning och söker ett par som sep... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Bilder på MAXI-COSI bilbarnstolar i snölandskap av Lolli­s Efterlys­ning - media 910 0 Hej Vi söker bilder åt MAXI-COSI där bilbarnstol (MAXI-COSI)  med barn är fotograferat... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
910
Vill intervjua par om vardagssysslor av Maja-­S­tina Efterlys­ning - media Primrose
Äldre 24 Nov 03:45
1,3k 14 Hej! Jag är frilansjournalist, jobbar för Aftonbladet och håller på med ett reportage o... Efterlys­ning - media Primr­o­se Äldre 24 Nov 03:45
14
1,3k
Kolik? Är du pappa och vill du berätta om dina erfarenheter i Vi Föräldrar? av Frila­n­sjour­n­alist AccS Efterlys­ning - media Frilansjournalist AccS
Äldre 22 Nov 19:26
1,1k 2 Hej! Jag skriver en artikel om kolik för tidningen Vi Föräldrar. Har du barn med ko... Efterlys­ning - media Frila­n­sjour­n­alist AccS Äldre 22 Nov 19:26
2
1,1k
Par som ska göra äggdonation utomlands sökes till Korrespondenterna i SVT av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 3,7k 0 Efterlysning från SVT via Barnlängtan - patientföreningen för ofrvilligt barnlösa Hej, Jag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
3,7k
Vi söker dig i Nyköping/ Stockholm som har svårt att sova. av anr Efterlys­ning - media 895 0 Vi söker ett antal personer i Nyköpingstrakten och Stockholmstrakten som kan tänka sig med... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
895
Du som är gravid! Snälla hjälp mig ang Babymoonresor av Leone­l­l Efterlys­ning - media Mrsmansson
Äldre 17 Nov 20:41
1,6k 10 Hej! Jag heter Leonell Bäck o jag läser just nu kursen Marknad för Turism. Jag undrar o... Efterlys­ning - media Mrsma­n­sson Äldre 17 Nov 20:41
10
1,6k