Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hur får ni barnen att hjälpa till hemma? av sol21 Efterlys­ning - media lövet2
Äldre 26 Jan 16:52
472 1 TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-26 16:52 Jag är journalist på Hyresgästfören... Efterlys­ning - media lövet­2 Äldre 26 Jan 16:52
1
472
Marknadsundersökning av jeajo­n Efterlys­ning - media 899 0 Hej! Svara gärna på följande marknadsundersökning för att bidra till två studenters exame... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
899
Ni som är arbetslösa! av Peppa Efterlys­ning - media Orustbon
Äldre 23 Jan 15:03
1,3k 16 Hej! Gör ett sista försök att få tag i arbetssökande som kan tänka sig att besvara en kort... Efterlys­ning - media Orust­b­on Äldre 23 Jan 15:03
16
1,3k
Blivande regnbågsföräldrar sökes till Svt dokumentär av Evalo­t­ta Helme­r­son Efterlys­ning - media alessandrosthlm82
Äldre 21 Jan 19:53
1,4k 3 Svt gör lång dokumentärserie om barn födda 2010 och ska under ett flertal år framöver följ... Efterlys­ning - media aless­a­ndros­t­hlm82 Äldre 21 Jan 19:53
3
1,4k
Nyfödd, gullig bebis sökes till filminspelning av filml­a­nce Efterlys­ning - media alexandra01
Äldre 20 Jan 18:48
1,3k 2 Hej alla nyblivna föräldrar,   Filmlance är ett produktionsbolag som bl.a. gjort Beck-film... Efterlys­ning - media Alexa­n­dra01 Äldre 20 Jan 18:48
2
1,3k
Amelia och Tara söker deltagare till olika reportage. av journ­a­lista Efterlys­ning - media 2,1k 0   Deltagare sökes till olika reportage i Amelia och Tara, se nedan. Svar mejlas med telefo... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,1k
Söker ung kvinna med PMDD/PMS av Stell­y Efterlys­ning - media 835 0 Hej! Jag letar efter en ung kvinna mellan 18 och 25 ungefär som lider av, eller har lid... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
835
Mörkrädsla (Värmland) av LenaM­a­ria Efterlys­ning - media 828 0  Jag, som är reporter på Värmlands Folkblad, ska skriva om mörkrädda barn. Expert ska berä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
828
Söker barn för konstprojekt av Azra h Efterlys­ning - media Azra h
Äldre 17 Jan 22:51
753 2 Hej! Mitt namn är Azra, jag studerar på Högskolan för fotografi i Göteborg. Gör just n... Efterlys­ning - media Azra h Äldre 17 Jan 22:51
2
753
Ska ni skiljas? av anr Efterlys­ning - media 817 0  Plus i SVT söker någon som står inför en skillsmässa. Hör av er! Efterlys­ning - media Obesvarade
0
817
Sveriges Radio söker skuldsatt av SR Mikae­l Sjöde­l­l Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag heter Mikael Sjödell och arbetar som journalist på Sveriges Radio, P1-morgon.  Ja... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Mitt Nytt söker par som både har och inte har fått sin IVF-behandling som en löneförmån genom sitt arbete av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 896 0 Barnlängtan - patientföreningen för ofrivilligt barnlösa på uppdrag åt journalist på tidni... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
896
Sökes par som haft problem med att bli gravida pga mannens slöa spermier av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 1,3k 0 Barnlängtan - patientföreningen för ofrivilligt barnlösa på uppdrag åt journalist på tidni... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Visa ert annorlunda bröllopsfoto – få goodiebag! av Majvo­r­F Efterlys­ning - media 950 0 Tog du och din partner ett annorlunda bröllopsfoto? Ni kanske hade på er annorlunda bröll... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
950
Plus söker föräldrar med hemmaboende ungdomar 19+ av anr Efterlys­ning - media 913 0 Hej på er! Vi söker efter föräldrar som har ungdomar boendes i hemmet och som undrar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
913
Drömmer ni om något men har inte råd? av anr Efterlys­ning - media Gurkan
Äldre 6 Jan 12:23
976 4 Hej på er PLUS söker drömmare... Vi söker personer med drömmar som vill med hjälp av e... Efterlys­ning - media Gurka­n Äldre 6 Jan 12:23
4
976
Vi söker någon som vill flytta hemifrån.. av anr Efterlys­ning - media Kojbe
Äldre 4 Jan 20:46
981 3  Vi söker någon som planerar att eller drömmer om att flytta till en egen bostad till prog... Efterlys­ning - media Kojbe Äldre 4 Jan 20:46
3
981
Enkät - Föräldrars attityder till datorspel! av Jonas Bahri Efterlys­ning - media Jonas Bahri
Äldre 4 Jan 12:47
1,1k 3 Hej vi är två studenter på Örebro Universitet som håller på och skriver en C-uppsats inom... Efterlys­ning - media Jonas Bahri Äldre 4 Jan 12:47
3
1,1k
se hit ensam pappa av NinaM­I­TV Efterlys­ning - media 1,1k 0 Har du en speciell relation till din dotter?  Vi söker nu dig, karaktäristiska, ensamståen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Svara på min enkät för min uppsats i etnologi C, tack! :) av netza Efterlys­ning - media netza
Äldre 28 Dec 13:43
1,1k 7 Enkäten handlar om immateriellt kulturarv. Detta innefattar hantverksutövande och hantverk... Efterlys­ning - media netza Äldre 28 Dec 13:43
7
1,1k