Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Studie om svullna ben och kramp! av Tovan­7­8 Efterlys­ning - media Tovan78
Äldre 27 Apr 19:45
1,3k 2 Hej! Jag heter Tove och studerar till barnmorska! Jag håller på med en studie om ett... Efterlys­ning - media Tovan­7­8 Äldre 27 Apr 19:45
2
1,3k
Sexåringars oro och rädslor av A08 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej på er alla föräldrar till i barn i 6års åldern! Vad har era barn för rädslor? Har d... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
ssri under graviditet.... av Ville­m­o Efterlys­ning - media 990 0 Håller på att plugga distriktssköterska och gör ett arbete och är intresserad av att veta... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
990
Hjälp oss undersöka effektiviteten i Försäkringskassans kundtjänst av Vinky­8­4 Efterlys­ning - media t0va
Äldre 23 Apr 12:45
1,1k 2 Vi är två studenter som ska skriva en C-uppsats inom Nationalekonomi.  I vår uppsats ska... Efterlys­ning - media t0va Äldre 23 Apr 12:45
2
1,1k
nån som inte är gravid, eller sambo? av norro­n­a Efterlys­ning - media 1,1k 0 verkar mest vara gravida eller upptagna flickor på denna sajt, ingen som vill bli gravid e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Tonårsmammor och karriärsmorsor i malmötrakten? av Journ­a­listl­o­tta Efterlys­ning - media Journalistlotta
Äldre 20 Apr 13:42
978 5 Hej! Jag heter Charlotte Lundqvist och är frilansjournalist. Just nu skriver jag en artik... Efterlys­ning - media Journ­a­listl­o­tta Äldre 20 Apr 13:42
5
978
barn och elektronik av gunil­l­a1122 Efterlys­ning - media 2,8k 0 Hej, Jag håller på med en artikel om barn och elektronik och jag söker kontakt med försko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,8k
Vad hette journalisten som dog av muskelsjukdom? av burri­b­urrbl­o­ggen Efterlys­ning - media FreeForAll
Äldre 19 Apr 14:50
2,1k 7 Hon var journalist och reporter för aktuellt/rapport. Hon dog från nån knasig muskelsjukdo... Efterlys­ning - media FreeF­o­rAll Äldre 19 Apr 14:50
7
2,1k
Sökes: Singelmän till eventuellt TV-program av Tvätt­L­ina Efterlys­ning - media 1,1k 0 Får du ofta höra "Jag fattar inte att du är singel, du är ju världens bästa!"? Eller har d... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Söker enkätdeltagare till C-uppsats av wolf Efterlys­ning - media wolf
Äldre 18 Apr 19:22
23,1k 13 Söker personer som kan tänka sig att fylla i en enkät som ska ligga till grund för en C-up... Efterlys­ning - media Wolf Äldre 18 Apr 19:22
13
23,1k
Ditt barn,du och Musikskola? av mande­l­n Efterlys­ning - media 993 0 Hej allihop här på familjeliv! Jag heter Malin och gör just nu ett projektarbete i skol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
993
Emmaljunga Cannon two! av Furby Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hejsan! Finns det någon som har en fräch Emmaljunga Cannon Two att sälja till oss?! Sök... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Frågor ang. genus och barnkläder av Kajsa­L­innea Efterlys­ning - media enny signatur
Äldre 14 Apr 14:12
3,3k 13 <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:"Cambria Math"; panose-1:2 4 5... Efterlys­ning - media enny signa­t­ur Äldre 14 Apr 14:12
13
3,3k
Söker intervjupersoner för examensarbete av Johan­n­aSP6 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Mitt namn är Johanna och jag läser på socialhögskolan i Stockholm. Jag och en klassko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Efterlyses!!! Har ditt barn NPF diagnos?! av Örebr­o unive­r­sitet Efterlys­ning - media Örebro universitet
Äldre 14 Apr 09:41
1,1k 2 Hejsan! Vi är två socionomstudenter som skriver vår C-uppsats om neuropsykiatriska funk... Efterlys­ning - media Örebr­o unive­r­sitet Äldre 14 Apr 09:41
2
1,1k
Efterlysning tjejpar med barn av sofka­t Efterlys­ning - media Ahdela
Äldre 14 Apr 09:38
1,2k 1 HEJ! Jag och min klasskompis går på socionomprogrammet och ska skriva en c-uppsats. Vi är... Efterlys­ning - media Ahdel­a Äldre 14 Apr 09:38
1
1,2k
om er tonåring skulle åka dit för något... av lülü Efterlys­ning - media lülü
Äldre 13 Apr 09:51
1,1k 2 Hejsan! jag håller på att göra ett fördjupningsarbete ang akut föräldra stöd och skulle be... Efterlys­ning - media LuLu Äldre 13 Apr 09:51
2
1,1k
Barn på sjukhus av LenaM­a­ria Efterlys­ning - media 1,1k 0 På Värmlands Folkblads temasidor "Familjeliv", varje onsdag berör vi vitt skilda familjere... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Är du lik din partners mamma? av Majvo­r­F Efterlys­ning - media 1,2k 0 Är du lik din partners mamma? Eller är han lik din pappa? Jag skriver om relationer i MåBr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Kan ni dagisfröknar svara på det här av essam­i­no Efterlys­ning - media CCA
Äldre 11 Apr 23:35
1,8k 5 Hej, vi är två elever från Välkommaskolan som heter Malin och Jenny och vi har som projekt... Efterlys­ning - media CCA Äldre 11 Apr 23:35
5
1,8k