Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Söker testpersoner av nexa7­9 Efterlys­ning - media nexa79
Äldre 18 Mar 22:32
1,7k 17 Jag sitter och skriver en bok om hem och hushåll, där jag beskriver mina metoder för att h... Efterlys­ning - media nexa7­9 Äldre 18 Mar 22:32
17
1,7k
Berätta hur ni möttes i tidningen – få goodie bag! av Majvo­r­F Efterlys­ning - media 1,2k 0 Jag är journalist och ska skriva i tidningen MåBra om hur man kan träffa kärleken på ovänt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Känner du någon som har kort stubin av Donal­d Efterlys­ning - media Gnagarn
Äldre 12 Mar 19:38
984 2 Känner du någon som har en form av vardagsilska? Det kan vara bakom ratten i en bilkö l... Efterlys­ning - media Gnaga­r­n Äldre 12 Mar 19:38
2
984
P-piller: Dina erfarenheter av Fokus­L­isa Efterlys­ning - media 820 0 Nyhetsmagasinet Fokus ska skriva om p-piller och hur förskrivningen av p-piller har utveck... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
820
Har du haft biverkningar av dina p-piller? av Emma TV4 Efterlys­ning - media MammaM
Äldre 10 Mar 15:15
1,2k 4 Hej! TV4:s lokala nyheter kommer att uppmärksamma biverkningar av p-piller. Har du... Efterlys­ning - media Mamma­M Äldre 10 Mar 15:15
4
1,2k
Städschema eller andra smarta tips? av sol21 Efterlys­ning - media 1,4k 0 Finns det något par där ute som har löst dispyter kring städningen på ett jämlikt och fung... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
jag behövar hjälp! av MonaK­a­thari­n­a Efterlys­ning - media 1,2k 0 jag söker personer som är giftat eller sambo som hjälpa mig med min kandidatuppsats och fy... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Efterlysning för artikel av lekvi­k Efterlys­ning - media 951 0 Hej. Söker kvinna 40 plus. Det jag ångrat. Är det något i livet som du ångrar? Att du i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
951
Skulle du vilja ha denna produkt? av Tekni­k­elev Efterlys­ning - media pluvdo
Äldre 7 Mar 05:44
3,3k 35 Jag går i ettan på den tekniska linjen på gymnasiet och vi har ett projektarbete där vi sk... Efterlys­ning - media pluvd­o Äldre 7 Mar 05:44
35
3,3k
Svärmor av Vikto­r­iahh1 Efterlys­ning - media 948 0 Gillar du din svärmor? Hur lyckas ni komma överens? Hur var vägen dit? Jag söker själva sv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
948
Var med i radioprogram av danie­l pm Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Jag arbetar som radioreporter på Utbildningsradion. Precis när jag började jobba... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Hjälp med en marknadsundersökning för en framtida produkt? av tle eriks­s­on Efterlys­ning - media Vaniljkex
Äldre 23 Feb 14:49
1,6k 12 Hej alla! Vi är tre tjejer som just nu arbetar med att ta fram några olika möbler som ä... Efterlys­ning - media Vanil­j­kex Äldre 23 Feb 14:49
12
1,6k
Intresserad av att delta i en studie ang. hur det är att vara förälder till adopterade barn? av Nina Eriks­s­on Efterlys­ning - media Nina Eriksson
Äldre 23 Feb 07:55
1,1k 3 Vill du delta i en studie angående på vilket sätt det är annorlunda att vara förälder till... Efterlys­ning - media Nina Eriks­s­on Äldre 23 Feb 07:55
3
1,1k
Du som reser med långfärdsbuss, vill du fylla i en enkät? av India­n­somma­r Efterlys­ning - media Indiansommar
Äldre 22 Feb 22:36
972 1 Jag läser på kom vux och läser markandsföring. Nu ska vi göra en enkät och jag söker folk... Efterlys­ning - media India­n­somma­r Äldre 22 Feb 22:36
1
972
Är ni ett pirr-par? av Majvo­r­F Efterlys­ning - media 980 0 Hur gör ni för att hålla lusten vid liv i förhållandet? Tidningen MåBra letar efter par so... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
980
Har du erfarenheter av äggdonation? av MiaIs­a­bella Efterlys­ning - media WildaMathilda
Äldre 22 Feb 07:26
1,0k 1 Sajten villhabarn.nu kommer under våren att publicera flera artiklar på tema äggdonation.... Efterlys­ning - media Wilda­M­athil­d­a Äldre 22 Feb 07:26
1
1,0k
iPhone Undersökning för kvinnor i 30-35 av Annal­i­na Efterlys­ning - media Margaux
Äldre 19 Feb 10:38
1,0k 3 iPhone 3G enkät Följande frågor gäller en målgruppsanalys för kvinnor i åldersgruppen 30-3... Efterlys­ning - media Marga­u­x Äldre 19 Feb 10:38
3
1,0k
Vet du om ditt barn sitter säkert i bilen?! Kolla in det här inlägget! av Rufox Efterlys­ning - media Moyo
Äldre 18 Feb 13:53
1,3k 6 Vi gör en undersökning för att se hur mycket ni föräldrar egentligen vet om era barns säke... Efterlys­ning - media Moyo Äldre 18 Feb 13:53
6
1,3k
Har du tatuerat in ditt barns namn av Terri­3­3 Efterlys­ning - media Buggster
Äldre 18 Feb 13:29
1,2k 7 Hej. Jag är för Amelia Babys räkning på jakt efter vanliga babyföräldrar som har tatue... Efterlys­ning - media Buggs­t­er Äldre 18 Feb 13:29
7
1,2k
Studie i föräldraledighet - män och kvinnor av liea0­1 Efterlys­ning - media 889 0 Hej föräldrer! Mitt namn är Linnea Andersson och jag är studerande vid Göteborgs Univ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
889