Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Projektarbete av Sanna 1 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Vi är två tjejer som studerar på omvårdnadsprogrammet andra året. Vi har börjat att planer... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Vi söker pojkar 16-24 mån till blöjreklam! av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media cojo jones casting
Äldre 9 May 17:42
2,1k 3 Vi söker POJKAR med nordiskt utseende 16-24 månader med full av energi och utstrålning.... Efterlys­ning - media cojo jones casti­n­g Äldre 9 May 17:42
3
2,1k
Vi söker tvillingpar pojkar 16-24 mån till blöjreklam av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media 1,0k 0 Vi söker ett tvillingpar pojkar med nordiskt utseende 16-24 månader med full av energi o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Hemmaföräldrar efterlyses! av Mia Sjöst­r­öm Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag håller på med en artikelserie om Hemmaföräldrar för Svenska Dagbladets Idagsid... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Vad tycker ni om ungdomsmottagningen på nätet? av Sofia­1­0 Efterlys­ning - media 850 0 Jag jobbar i ett forskningsprojekt på Södertörns högskola med frågor om utformning av sajt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
850
Singelpappor sökes! av Tvätt­L­ina Efterlys­ning - media upyours
Äldre 6 May 17:51
1,3k 10 Jag söker underbara, härliga och fina singelpappor till en ny TV-produktion! Alla tips mot... Efterlys­ning - media upyou­r­s Äldre 6 May 17:51
10
1,3k
hur hämnades du? av MåBra Efterlys­ning - media puss
Äldre 6 May 12:25
1,1k 2 Har du hämnats på någon? En otrogen pojkvän, en vän som svikit dig, en orättvis lapplisa?... Efterlys­ning - media puss Äldre 6 May 12:25
2
1,1k
Behöver hjälp till företaget! OBS söker ingen att anställa! av Jessi­e­1990 Efterlys­ning - media Jessie1990
Äldre 5 May 20:44
1,4k 6 Hej! Vet inte alls vad jag ska ha för rubrik på denna tråd... Men det är såhär att jag är... Efterlys­ning - media Jessi­e­1990 Äldre 5 May 20:44
6
1,4k
Vad hände med spam-camilla? Trådar! av Blomm­y­Ness1­2 Efterlys­ning - media Amazina
Äldre 4 May 23:16
1,3k 6 Minns ni denna figur? Som skriver arga upprepade spam-meddelanden om knepiga saker lite öv... Efterlys­ning - media Amazi­n­a Äldre 4 May 23:16
6
1,3k
staffanstorp hjälp med hyresvädar! av Nicol­l­esmam­m­a Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag har skrikigt innan och är fortfarande i behöv att hjälp att finna hyresvärdar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Göteborgare se hit! av Mums Mums Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hejsan! Vi är en grupp på fem tjejer som studerar på Göteborgs Universitet och just nu ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Skolprojekt av septe­m­ber16 Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hejsan, vi läser en kurs i marknadsföring på Handelsakademin i Göteborg och skulle uppskat... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Ensamstående Pappor! Vill Du delta i en C-uppsats om ensamstående pappors vardag? av Jeann­e­DArc Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Vi är två studenter på socionomprogrammets sjätte termin vis Lunds Universitet. Vi h... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
familjeterapi i stockholm av Söder­b­önan7­1 Efterlys­ning - media Söderbönan71
Äldre 30 Apr 17:54
1,4k 1 Hej! Jag går sista året till leg Psykoterapeut och behöver nu ett par eller en familj (mo... Efterlys­ning - media Söder­b­önan7­1 Äldre 30 Apr 17:54
1
1,4k
Skulle du vilja hjälpa mig att svara på några frågor till mitt projektarbete? av Mamma­1­988 Efterlys­ning - media 998 0 Hej!! Jag skulle behöva ha lite hjälp till mitt prodjektarbete. Skulle du vilja hjälpa mi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
998
Deltagare till studie av för tidigt födda barn sökes. av Kiin Efterlys­ning - media 1,6k 0 <!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Wingdings; panose-1:5 0 0 0 0 0... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Barnvagnsundersökning av chris­0­3 Efterlys­ning - media bros
Äldre 29 Apr 09:14
1,4k 6 Hej Allesammans. I rådande barnvagns oron tipsar jag här om en marknadsundersökning som ri... Efterlys­ning - media bros Äldre 29 Apr 09:14
6
1,4k
Hej! Detta är en skoluppgift, kan du hjälpa mig? av funfa­c­tory Efterlys­ning - media skorpionen80
Äldre 29 Apr 07:19
5,2k 26 Pga. min förra tråd blev avstängd vill jag bara påpeka att denna undersökning endast är et... Efterlys­ning - media skorp­i­onen8­0 Äldre 29 Apr 07:19
26
5,2k
Brud som fått kalla fötter av Charl­o­ttens Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag är på jakt efter en kvinna som har ångrat sig innan bröllopet och styrt av/hop... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Intervju med Regnbågs familjer! av Hanna­k­anon Efterlys­ning - media Hannakanon
Äldre 27 Apr 22:21
1,4k 3 Hej! Jag håller på med en rapport om familjer med homosexuella föräldrar. Just nu har ja... Efterlys­ning - media Hanna­k­anon Äldre 27 Apr 22:21
3
1,4k