Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Trött på att passa barnbarnen? av SR Mikae­l Sjöde­l­l Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej! Jag heter Mikael Sjödell och jobbar på programmet P1-morgon på Sveriges Radio. Jag s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Är du en nörd? av MåBra Efterlys­ning - media molly01
Äldre 22 May 10:56
1,2k 3 Hej, jag skriver en artikel om nördar till tidningen Må Bra, och jag söker dig som är en t... Efterlys­ning - media molly­0­1 Äldre 22 May 10:56
3
1,2k
Blonda pojkar till blöjreklam! av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media 1,6k 0 Vi söker blonda pojkar med nordiskt utseende (16-17 mån, om man är tidigt utvecklad)18-24... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Sökes: Invandrare som etablerat sig i Kalmar av missk­7­9 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag heter Karin Lagerström och är journalist. Jag söker personer för intervju som ko... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Ungdomar som vill blogga om ett liv fritt från tobak? av Tobak­s­fritt Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag letar efter ungdomar, främst i Göteborgsområdet, som vill inspirera andra att... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Förbättra bokhandeln av hinwe­i­s Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Mitt namn är Emelie och jag är en blivande butikskommunikatör/dekoratör. Jag hålle... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
hjälp mig med mitt examensarbete, svara på min enkät om applikationer till mobiltelefoner av Karim Efterlys­ning - media Karim
Äldre 13 May 16:41
1,4k 8 Hej på er alla! Jag heter Karim och tillsammans med två andra herrar har vi gjort en we... Efterlys­ning - media Karim Äldre 13 May 16:41
8
1,4k
familjelivs motsvarighet i englnad? av litet­p­yre Efterlys­ning - media Agamemnon
Äldre 12 May 15:13
1,2k 2 är det någon som vet om det finns någon motsvarighet till familjeliv i england? Efterlys­ning - media Agame­m­non Äldre 12 May 15:13
2
1,2k
Dokumentär om barnlösa! av Ingel­a­02 Efterlys­ning - media 1,5k 0 Vi söker par till dokumentärserie!   Vi ska producera en dokumentärserie och vill under en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Har du hämnats på ett ex? av Catha­r­inaRe­p­orter Efterlys­ning - media CatharinaReporter
Äldre 11 May 10:17
955 2 Hej! Räkskal i gardinstången och avklippta strumpor.  Kreativiteten verkar flöda när d... Efterlys­ning - media Catha­r­inaRe­p­orter Äldre 11 May 10:17
2
955
Vi söker par som ska adoptera! av Ingel­a­02 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Vi söker par till dokumentärserie!   Vi ska producera en dokumentärserie och skulle vilja... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
När barnen bor mest hos pappa av Malin­a­nna Efterlys­ning - media ludentass
Äldre 10 May 20:12
1,2k 1 Hej! Jag jobbar på Insidan, Dagens Nyheter och håller på med en artikel om hur olika omgiv... Efterlys­ning - media luden­t­ass Äldre 10 May 20:12
1
1,2k
Projektarbete av Sanna 1 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Vi är två tjejer som studerar på omvårdnadsprogrammet andra året. Vi har börjat att planer... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Vi söker pojkar 16-24 mån till blöjreklam! av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media cojo jones casting
Äldre 9 May 17:42
2,1k 3 Vi söker POJKAR med nordiskt utseende 16-24 månader med full av energi och utstrålning.... Efterlys­ning - media cojo jones casti­n­g Äldre 9 May 17:42
3
2,1k
Vi söker tvillingpar pojkar 16-24 mån till blöjreklam av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media 1,0k 0 Vi söker ett tvillingpar pojkar med nordiskt utseende 16-24 månader med full av energi o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Hemmaföräldrar efterlyses! av Mia Sjöst­r­öm Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag håller på med en artikelserie om Hemmaföräldrar för Svenska Dagbladets Idagsid... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Vad tycker ni om ungdomsmottagningen på nätet? av Sofia­1­0 Efterlys­ning - media 862 0 Jag jobbar i ett forskningsprojekt på Södertörns högskola med frågor om utformning av sajt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
862
Singelpappor sökes! av Tvätt­L­ina Efterlys­ning - media upyours
Äldre 6 May 17:51
1,3k 10 Jag söker underbara, härliga och fina singelpappor till en ny TV-produktion! Alla tips mot... Efterlys­ning - media upyou­r­s Äldre 6 May 17:51
10
1,3k
hur hämnades du? av MåBra Efterlys­ning - media puss
Äldre 6 May 12:25
1,1k 2 Har du hämnats på någon? En otrogen pojkvän, en vän som svikit dig, en orättvis lapplisa?... Efterlys­ning - media puss Äldre 6 May 12:25
2
1,1k
Behöver hjälp till företaget! OBS söker ingen att anställa! av Jessi­e­1990 Efterlys­ning - media Jessie1990
Äldre 5 May 20:44
1,4k 6 Hej! Vet inte alls vad jag ska ha för rubrik på denna tråd... Men det är såhär att jag är... Efterlys­ning - media Jessi­e­1990 Äldre 5 May 20:44
6
1,4k