Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Röstat på Sverigedemokraterna? av Kväll­s­öppet Efterlys­ning - media JuliaåRonjasmammis
Äldre 27 Sep 15:30
910 2 Röstade du på Sverigedemokraterna och känner att ditt val gjort att vänner, familj eller b... Efterlys­ning - media Julia­å­Ronja­s­mammi­s Äldre 27 Sep 15:30
2
910
Leksak av Paolo b Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej ! Vi är tre studerande teknologer vid KTH som läser en kurs som heter form och funktio... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
gravida för konstfotoprojekt Göteborg av emila­n­na Efterlys­ning - media Novaleesmamma
Äldre 23 Sep 22:16
1,2k 2 Hej! Jag söker gravida i Göteborg som vill fotograferas i ett konstfotoprojekt. Jag bet... Efterlys­ning - media Noval­e­esmam­m­a Äldre 23 Sep 22:16
2
1,2k
Undersökninga av läkemedelsförpacknignar. av Chris­t­opher Scheu­t­z Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hejsan . Vi är fyra Designstudenter som i samråd med ett läkemedelsföretag håller på a... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Att få reda på spermadonatorns identitet av Olivi­e­r01 Efterlys­ning - media Olivier01
Äldre 21 Sep 19:02
1,1k 6 Hej, jag letar efter (äldre) barn som tillkommit genom assisterad befruktning med donerade... Efterlys­ning - media Olivi­e­r01 Äldre 21 Sep 19:02
6
1,1k
söker ensamstående gravid tjej som vill dela erfarenhet prata om hur det är att vara gravid utan pappa eller inte veta vem pappan är av micha­e­la ts Efterlys­ning - media mammi
Äldre 19 Sep 11:51
1,1k 2 Efterlys­ning - media Mammi Äldre 19 Sep 11:51
2
1,1k
DIN säkerhet? En undersökning... av putte­g­bg Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej. Jag läser på Chalmers i Göteborg och håller för närvarande på med ett grupparbete.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Ni som haft självskadebeteende och varit i kontakt med BUP / SOCIALTJÄNSTEN av Anony­m (Stud­e­rande­) Efterlys­ning - media HelenFr
Äldre 15 Sep 10:33
1,4k 10 Hej! Jag söker personer (15-17 år) som har/haft självskadebeteende och uttalade självmo... Efterlys­ning - media Helen­F­r Äldre 15 Sep 10:33
10
1,4k
Har du barn med någon form av funktionsnedsättning, och fick veta tidigt? av Ellie­o­tt Efterlys­ning - media Ellieott
Äldre 14 Sep 18:19
2,2k 15 Jag läser till socionom med inr. äldre och funktionshindrade, termin 6. Jag ska skriva min... Efterlys­ning - media Ellie­o­tt Äldre 14 Sep 18:19
15
2,2k
Artikel i DN av Lotte­n Wiklu­n­d Efterlys­ning - media Kurreburre
Äldre 13 Sep 09:48
1,7k 3 Hej jag heter Lotten Wiklund och arbetar som reporter på Dagens Nyheter, Insidan. Jag ska... Efterlys­ning - media Kurre­b­urre Äldre 13 Sep 09:48
3
1,7k
Är du arbetslös? Vill du vara med i TV? av Lotta­m­adeto­j­a Efterlys­ning - media FruSen
Äldre 8 Sep 15:32
1,6k 3 Vill du vara med i TV? Är du eller flera i din familj arbetslösa och vill få hjälp av en... Efterlys­ning - media FruSe­n Äldre 8 Sep 15:32
3
1,6k
Söker pesoner som har genomgått en gasticbypassoperation för en kanidatuppsats i omvårdad. av ElinH­a Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! VI är två sjuksköterskestudenter som studerar på Sophiahemmet högskola. Vi börjar nu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Enkät - Problem med att montera ihop en möbel ifrån IKEA? av ranel Efterlys­ning - media Gaalen
Äldre 7 Sep 13:36
976 1 Hej! Jag gör en undersökning angående hur stora problem det finns med att bygga ihop möble... Efterlys­ning - media Gaale­n Äldre 7 Sep 13:36
1
976
Barn sökes till barnpanel för Scan av lilla­s­yster­p­rod Efterlys­ning - media lillasysterprod
Äldre 7 Sep 11:41
1,4k 4 I höst skall Scan lansera en ny produktlinje med ”Mina favoriter”. Vi på Lilla... Efterlys­ning - media lilla­s­yster­p­rod Äldre 7 Sep 11:41
4
1,4k
Var tog BAM vägen? av Ökänd Efterlys­ning - media Ökänd
Äldre 5 Sep 08:22
1,7k 13 Bam! Var tog du vägen? Har du bytt namn så skriv i min gästbok. Eller om någon annan vet.... Efterlys­ning - media okänd Äldre 5 Sep 08:22
13
1,7k
Är ni ett par som fått hjälp genom sexterapi? av idaa8­2 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Jag är journalist och söker ett par som har fått hjälp genom sexterapi och kan tän... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Kvinnor och grått hår av Emili­e frila­n­s Efterlys­ning - media 1,4k 0 Har du fått dina första gråa hårstrån? Kom det som en total chock eller tog du det med ro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Är din partner lik din bror - få goodiebag! av Majvo­r­F Efterlys­ning - media 1,3k 0 Jag arbetar med ett reportage för tidningen MåBra som handlar om att bli kär i någon som l... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Svårt att fixa ekonomin och studera? av Jonna­B­urén Efterlys­ning - media jaghopparhögt
Äldre 26 Aug 14:36
1,1k 1 Jag funderar på om vem som helst kan läsa - och hur mycket ekonomin avgör? Hör gärna av er... Efterlys­ning - media jagho­p­parhö­g­t Äldre 26 Aug 14:36
1
1,1k
Vill du och ditt barn medverka i ett arbetsminnesträningsprogram? av Arbet­s­minne­s­träni­n­g Efterlys­ning - media 1,5k 0 Inom ramen för examensuppsatsen på psykologprogrammet utvärderar vi i höst ett minnesträni... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k