Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Nyfödd bebis till reklamfilm! av cojo jones casti­n­g Efterlys­ning - media 1,5k 0 Vi söker nyfödd bebis! 1 insp.dag 1 eller 2 /12 till reklamfilm för mäklarföretag. Be... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Vill du delta i test av måltidsersättningar? av Maria Wånge­r­sjö Efterlys­ning - media 1,7k 0 Hej, jag heter Maria Wångersjö och är frilansjournalist. För en större dagstidning genomfö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,7k
18-35 med barn? av Darwi­n­sänd Efterlys­ning - media Miraklet09
Äldre 14 Nov 11:06
1,5k 6 Hej alla! Jag har tidigare skrivit i forumet på familjeliv om en undersökning jag gör i s... Efterlys­ning - media Mirak­l­et09 Äldre 14 Nov 11:06
6
1,5k
Duschalarm, intressant? av beva Efterlys­ning - media höbåtsolle
Äldre 13 Nov 21:50
2,5k 21 Hej! Jag håller på att utveckla en adapter som kommer att passa alla slags duschslangar... Efterlys­ning - media höbåt­s­olle Äldre 13 Nov 21:50
21
2,5k
Luleå: särlevande föräldrar av Karin på Augur Efterlys­ning - media 950 0 Försäkringskassan har gett Augur Marknadsanalys i uppdrag att intervjua särlevande föräldr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
950
Homosexuella par sökes till intervju för C-uppsats av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 1,2k 0 Barnlängtan - patientföreningen för ofrivilligt barnlösa på uppdrag åt två studenter på So... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Till olika Ameliareportage sökes medverkande av journ­a­lista Efterlys­ning - media M C
Äldre 10 Nov 18:42
1,3k 1 Till många olika reportage i Amelia, Tara och M Magazine söker jag medverkande. Alla som i... Efterlys­ning - media M C Äldre 10 Nov 18:42
1
1,3k
Par med bröllopsdrömmar av anr Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej Vi söker ett par som drömmer om bröllop till programmet Plus. Har ni inte riktigt... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Har du eller någon du känner varit SOLDAT i UTLANDET????? av Essic­a Efterlys­ning - media Essica
Äldre 8 Nov 16:39
1,5k 6 2010-10-26 LUNDS UNIVERSITET                                                ... Efterlys­ning - media EssiC­a Äldre 8 Nov 16:39
6
1,5k
Hem med barn (och leksaker) nära Stockholm city! av Annik­a­Wi Efterlys­ning - media 1,0k 0 "Visste du att man i en dammråtta från ett helt vanligt hem kan identifiera upp till etthu... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
SVT Plus söker dig som drömmer om en bil av SVT Plus Efterlys­ning - media Mymlan L
Äldre 3 Nov 22:30
1,3k 1 Plus är Sveriges Televisions program om konsumentfrågor. Snart kommer vi att börja sända p... Efterlys­ning - media Mymla­n L Äldre 3 Nov 22:30
1
1,3k
Skulle du kunna tänka dig att köpa en sådan här till ditt barn? av Tre små grodo­r Efterlys­ning - media La Lola
Äldre 3 Nov 07:55
2,4k 28 Ett "lek- &kladdbord" formad som en bil som barnet kan sitta i och rita/måla/äta. Den s... Efterlys­ning - media La Lola Äldre 3 Nov 07:55
28
2,4k
Barnprogram, SVT, söker storfamilj som ska fira jul av CaroG­i­n Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej Vi på Rea, SVT:s konsumentprogram för barn, söker en storfamilj som ska fira jul. Vi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Barnprogram, SVT, söker barn som önskar sig husdjur i julklapp av CaroG­i­n Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej Är du förälder till en 8-12-åring som hett och innerligt önskar sig ett husdjur i jul... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Mammor sökes i Sthlm (för intervju, SF-bio checkar i potten) av Socio­l­og Erik Löfma­r­ck Efterlys­ning - media 973 0 Mammor sökes till en sociologisk undersökning om barnmat (och om alla goda råd man får som... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
973
Erfarenhet av begravning? av There­s­eAnde­r­sson Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, Jag skriver ett reportage om begravningar. Om det är någon som skulle kunna tänka... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Kan du tänka dig att köpa en kul stol/matplats till ditt barn? av Tre små grodo­r Efterlys­ning - media Frila2
Äldre 22 Oct 18:58
2,4k 25 Jag håller på med ett projekt i skolan där jag ska konstruera en rolig matplats för barn.... Efterlys­ning - media Frila­2 Äldre 22 Oct 18:58
25
2,4k
Hjälp Expressen Söndag – efterlysning! av Karin­P­ersso­n­Expre­s­sen Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, Jag heter Karin Persson och skriver för Expressens söndagsbilaga.  Nu söker jag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Förtroende för forum... av Claud­e­Benne­d­ahl Efterlys­ning - media GoldenG
Äldre 21 Oct 14:22
2,0k 8 Hur mycket litar ni på saker som skrivs på forum? Denna tråden är skapad för en netnografi... Efterlys­ning - media Golde­n­G Äldre 21 Oct 14:22
8
2,0k
Handsprit av Tv4 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag jobbar med tv-programmet "Kvällsöppet med Ekdal" på Tv4 och söker nu en perso... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k