Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Förälder med internetberoende? av bonad­e­a Efterlys­ning - media idiblon
Äldre 21 Jan 12:09
927 1 Hej, Jag heter Susannah, är frilansjournalist och arbetar med en artikel om spelberoende... Efterlys­ning - media idibl­o­n Äldre 21 Jan 12:09
1
927
Östgötar som gått föräldrakurs av CiL Efterlys­ning - media 840 0 Söker föräldrar som gått föräldrarkurser. Tex Komet, Aktiva Föräldrar eller andra kurser.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
840
Program om aggression av Stock­h­olmKö­p­enham­n Efterlys­ning - media 829 0 Vi söker dig med kort stubin och hett temperament som kan tänka sig att provfilma för ett... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
829
Skolelever av skole­l­ever Efterlys­ning - media skolelever
Äldre 11 Jan 14:44
1,4k 16 Vi är en grupp studerande ungdommar som har fått i uppgift att ta reda på vilka bokhyllor... Efterlys­ning - media skole­l­ever Äldre 11 Jan 14:44
16
1,4k
Hjälp! Varför handlar ni/ handlar ni inte barnkläder på internet? av Micke­m­olle Efterlys­ning - media liv10
Äldre 9 Jan 21:50
1,9k 17 Hej Alla! Vi arbetar med ett skolprojekt som berör att handla barnkläder online, och eft... Efterlys­ning - media liv10 Äldre 9 Jan 21:50
17
1,9k
Intervjuad av Malin­Z­etter­l­und Efterlys­ning - media Anna Paulita
Äldre 6 Jan 00:03
1,1k 4 Har du fött barn och vill bli intervjuad kring något som rör graviditet, födsel eller tide... Efterlys­ning - media Anna Pauli­t­a Äldre 6 Jan 00:03
4
1,1k
ensam ? se hit ! av lilfi­s­en Efterlys­ning - media lilfisen
Äldre 5 Jan 21:51
1,4k 4 Hej där Minna-mamma, eller du ensama mamma! Jag är en tidigare minna mamma och jag håller... Efterlys­ning - media lilfi­s­en Äldre 5 Jan 21:51
4
1,4k
Föräldrar som vill hjälpa till att förbättra den palliativa vården av barn efterlyses. av Cinza Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Jag heter Anna och läser till ssk i Göteborg. Vi påbörjar nu en delkurs om palliativ... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Särbo i Västsverige? av K A Efterlys­ning - media 886 0 Hej, Jag heter Katarina och jobbar som frilansjournalist i Göteborg. Jag ska göra ett rep... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
886
Ditt lilla barns matvanor, puréer av k a t t a Efterlys­ning - media 826 0 Hej! Jag läsr till kostvetare vid Uppsala Universitet och arbetar just nu med barnmat, nä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
826
Finns det några romer här som jag kan få ställa några frågor till? av Ms M Efterlys­ning - media Ms M
Äldre 2 Dec 11:25
1,5k 2 Gör ett arbete om romer och skulle gärna vilja prata med ngn och ställa några korta frågor... Efterlys­ning - media Ms M Äldre 2 Dec 11:25
2
1,5k
Jag behöver din hjälp! av Uppsa­l­aUniv­e­rsite­t Efterlys­ning - media VeraVera
Äldre 29 Nov 20:51
1,3k 6 Hej! Vi arbetar med en undersökning som gäller den nya apoteksmarknaden. Just nu har vi ri... Efterlys­ning - media VeraV­e­ra Äldre 29 Nov 20:51
6
1,3k
Har du upprätthållit/utvecklat karriären under föräldraledigheten? av Famil­j­OchKa­r­riär Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag söker personer som har upprätthållit eller utvecklat sin karriär under föräldr... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Medicin mot PMS-besvär av erikn­o­rberg Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag är journalist på TV4 och söker intervjuperson för ett nyhetsreportage om PMS-besvär.... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Vill ni vara med och skriva en bok? av Berät­t­elser Efterlys­ning - media 1,2k 0 ag söker kvinnor som är intresserad att berätta om sin eller sina förlossningar. Jag och s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Sökes! Positiva förlossningsberättelser! av Victo­r­ius Efterlys­ning - media Victorius
Äldre 25 Nov 12:09
1,4k 1 Hej alla föräldrar! Jag söker positiva förlossningar! Gå in på min hemsida: www.123mins... Efterlys­ning - media Victo­r­ius Äldre 25 Nov 12:09
1
1,4k
Brandskydd- vad tycker du? av utvec­k­lings­i­ngenj­o­rerna Efterlys­ning - media 967 0 Hej! Brandskydd är en billig livförsäkring, men vad tycker du om dem? Det finns en unders... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
967
fått nej p.g.a arbetslöshet? av hanna­m­a Efterlys­ning - media Singeladopt
Äldre 14 Nov 21:10
1,1k 1 Hej, jag jobbar för Ekonominyheterna på TV4 och vill ha kontakt med par som kommit en bit... Efterlys­ning - media Singe­l­adopt Äldre 14 Nov 21:10
1
1,1k
IVF av journ­a­liste­n­01 Efterlys­ning - media 1,0k 0 I en serie som börjar sändas nästa vecka granskar vi på TV4 Uppsala regler kring IVF-behan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
söker intervjuperson i Norrbotten av Erica på Tv4 i Luleå Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Jag heter Erica Sundén och jobbar på Tv4 i Luleå. Vi ska göra ett inslag om de olika... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k