Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Söker baby max 6 månader (gärna tvillingar) till roll i Solsidan säsong 2! av Solca­s­ting Efterlys­ning - media Solcasting
Äldre 3 Aug 21:34
2,5k 2 Jag heter Therece Gåvsten  och arbetar som SAD på humorserien Solsidan på TV4 Jag söker n... Efterlys­ning - media Solca­s­ting Äldre 3 Aug 21:34
2
2,5k
Ditt bästa hålla-vikten-tips? av MåBra Efterlys­ning - media Julias Farsa
Äldre 2 Aug 00:01
2,1k 5 Kan man gå ner i vikt genom små, små förändringar i kost- eller motionsvanor? Jag vill hör... Efterlys­ning - media Julia­s Farsa Äldre 2 Aug 00:01
5
2,1k
Nya regler för bostadslån av Charl­o­tt b Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag är reporter på Sveriges Radio Blekinge och söker någon/några som köper bostad... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Efterlysning: Är DU Sveriges värsta bilförare? av vikto­r­ialar­s­son Efterlys­ning - media M C
Äldre 22 Jul 02:01
3,9k 3 Succén Sveriges värsta bilförare kommer tillbaka till TV4. Är du, eller någon du känner... Efterlys­ning - media M C Äldre 22 Jul 02:01
3
3,9k
Smarta tankar för att gå ner i vikt? Vinn goodiebag! av MåBra Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej, vi efterlyser smarta tankesätt för att gå ner i vikt! Har du något knep att dela med... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Giftiga barnskor på ICA av saral­i­ndh Efterlys­ning - media saralindh
Äldre 13 Jul 14:05
1,8k 2 GP skriver idag om att ICA Disney cars- och Hello Kitty-sandaler innehåller höga halter av... Efterlys­ning - media saral­i­ndh Äldre 13 Jul 14:05
2
1,8k
Vill intervjua Stockholmsmamma av maria­s­u01 Efterlys­ning - media La Lola
Äldre 12 Jul 11:51
1,1k 1 Hej! Jag är journalist (och gravid dessutom, därav intresset för ämnet...) och skriver en... Efterlys­ning - media La Lola Äldre 12 Jul 11:51
1
1,1k
Du som har provat KBT/mindfulness! av MåBra Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, jag söker dig som har provat KBT och/eller mindfulness, och gärna i kombination med... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Rör inte min mage!- efterlysning Aftonbladet av Terri­3­3 Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej. Jag skriver en artikel för Aftonbladets räkning om hur gravida och ammande kvinnor... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Marknadsundersökning, terapi av lean Efterlys­ning - media lean
Äldre 2 Jul 22:48
1,2k 1 Hej! Jag startar ett företag som kommer att erbjuda terapi. För att utforma tjänsterna... Efterlys­ning - media lean Äldre 2 Jul 22:48
1
1,2k
Söker äldre par som e barnlösa av Deivi Efterlys­ning - media 1,4k 0 Hej! Är ni ett äldre par mellan 55- 75 som aldrig fått några barn så se hit. Känner du... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Har du tid att fylla i en enkät om all-inclusive? av elsaa­n­na Efterlys­ning - media Kvisten07
Äldre 30 Jun 22:50
2,3k 12 Hej! Jag heter Anna och läser turismvetenskap vid Karlstads universitet . Jag och en klass... Efterlys­ning - media Kvist­e­n07 Äldre 30 Jun 22:50
12
2,3k
Om man har en programidé, what to do? av Itchy Efterlys­ning - media 1,9k 0 Om man har en idé till en reality-serie för tv, hur går man till väga för att tjäna pengar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Deltagare till nytt livsstilsprogram sökes! av missm­8­7 Efterlys­ning - media Gubbas
Äldre 21 Jun 08:48
2,7k 13  Deltagare till nytt livsstilsprogram sökes. Vi söker nu deltagare till ett nytt livsst... Efterlys­ning - media Gubba­s Äldre 21 Jun 08:48
13
2,7k
Söker ett par... av IVF Efterlys­ning - media Zelmilainen
Äldre 20 Jun 21:51
1,3k 3  ...som ska göra en ivf inom kort och som skulle kunna tänka sig att vara med i ett report... Efterlys­ning - media Zelmi­l­ainen Äldre 20 Jun 21:51
3
1,3k
moderna familjer sökes till pilotinspelning av Anith­a­01 Efterlys­ning - media Zelmilainen
Äldre 20 Jun 19:00
1,6k 1 Hej, Jag kontaktar er på uppdrag av Meter television, ett av Sveriges  största TV... Efterlys­ning - media Zelmi­l­ainen Äldre 20 Jun 19:00
1
1,6k
TV-dokumentär om ofrivilliga barnlösa par! av Ingel­a­02 Efterlys­ning - media Zelmilainen
Äldre 20 Jun 18:53
1,5k 1 Vi söker par till dokumentärserie!   Vi ska producera en dokumentärserie och vill under en... Efterlys­ning - media Zelmi­l­ainen Äldre 20 Jun 18:53
1
1,5k
Har du gått ner i vikt? av MåBra Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej, jag söker personer som har gått ned i vikt med hjälp av KBT eller mindfulness. Det är... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Organdonering av Repor­t­er Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej! Jag arbetar med researchen inför en dokumentär-teater som Riksteatern ska sätta up... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Sjuksköterska som vill svara på lite frågor? av gabbi­l­w Efterlys­ning - media gabbilw
Äldre 16 Jun 21:40
2,3k 9 Gör en kort litet arbete till skolan där jag behöver svar på lite frågor! Någon som vill h... Efterlys­ning - media gabbi­l­w Äldre 16 Jun 21:40
9
2,3k