Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Söker baby max 6 månader (gärna tvillingar) till roll i Solsidan säsong 2! av Solca­s­ting Efterlys­ning - media Solcasting
Äldre 3 Aug 21:34
2,5k 2 Jag heter Therece Gåvsten  och arbetar som SAD på humorserien Solsidan på TV4 Jag söker n... Efterlys­ning - media Solca­s­ting Äldre 3 Aug 21:34
2
2,5k
Ditt bästa hålla-vikten-tips? av MåBra Efterlys­ning - media Julias Farsa
Äldre 2 Aug 00:01
2,1k 5 Kan man gå ner i vikt genom små, små förändringar i kost- eller motionsvanor? Jag vill hör... Efterlys­ning - media Julia­s Farsa Äldre 2 Aug 00:01
5
2,1k
Nya regler för bostadslån av Charl­o­tt b Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag är reporter på Sveriges Radio Blekinge och söker någon/några som köper bostad... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Efterlysning: Är DU Sveriges värsta bilförare? av vikto­r­ialar­s­son Efterlys­ning - media M C
Äldre 22 Jul 02:01
3,9k 3 Succén Sveriges värsta bilförare kommer tillbaka till TV4. Är du, eller någon du känner... Efterlys­ning - media M C Äldre 22 Jul 02:01
3
3,9k
Smarta tankar för att gå ner i vikt? Vinn goodiebag! av MåBra Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej, vi efterlyser smarta tankesätt för att gå ner i vikt! Har du något knep att dela med... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Giftiga barnskor på ICA av saral­i­ndh Efterlys­ning - media saralindh
Äldre 13 Jul 14:05
1,8k 2 GP skriver idag om att ICA Disney cars- och Hello Kitty-sandaler innehåller höga halter av... Efterlys­ning - media saral­i­ndh Äldre 13 Jul 14:05
2
1,8k
Vill intervjua Stockholmsmamma av maria­s­u01 Efterlys­ning - media La Lola
Äldre 12 Jul 11:51