Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Efterlysning: Hur gör ni för att hålla sexlusten vid liv? av idaa8­2 Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Jag är journalist och håller på med ett jobb om hur par i olika åldrar lyckas håll... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Dokumentärfilm om pappaledighet av Pappa­d­oku Efterlys­ning - media Moderator
Äldre 24 Aug 11:15
1,6k 6 Vi är två dokumentärfilmare som håller på att starta upp ett projekt om pappaledighet och... Efterlys­ning - media Moder­a­tor Äldre 24 Aug 11:15
6
1,6k
ditt barns språkutveckling!!!! av dujag­o­chbeb­i­sen Efterlys­ning - media dujagochbebisen
Äldre 24 Aug 09:07
1,6k 3 Hej alla föräldrar! :)  Jag och två kompisar har ett projekt i skolan som angår ditt ba... Efterlys­ning - media dujag­o­chbeb­i­sen Äldre 24 Aug 09:07
3
1,6k
Vill du vara med i ett konstprojekt? av emeli­e­emeli­e Efterlys­ning - media 1,1k 0 Min vision är att  tankar och känslor ska få komma ut precis som de vill och hamna på PLAN... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Har du och din partner äktenskapstycke? av Majvo­r­F Efterlys­ning - media 2,8k 0 Jag söker ett par till en artikel – heterosexuellt eller homosexuellt – som ha... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,8k
Regnbågsfamilj sökes till Svt-dokumentär av Evalo­t­ta Helme­r­son Efterlys­ning - media livet leker
Äldre 21 Aug 15:46
4,2k 23 Regnbågsfamilj sökes till dokumentär Svt gör lång dokumentärserie och ska under ett fle... Efterlys­ning - media Livet leker Äldre 21 Aug 15:46
23
4,2k
Förlossningsrädd? Vill du berätta om varför i radioprogram? av Hedvi­g­sofia Efterlys­ning - media Marleen
Äldre 21 Aug 10:35
991 1 Hej, Jag är radiojournalist och letar efter kvinnor som kan berätta om sin förlossnings... Efterlys­ning - media Marle­e­n Äldre 21 Aug 10:35
1
991
REA(Svt) söker barn som vill ha vår hjälp! av CaroG­i­n Efterlys­ning - media 2,1k 0 Hej Nu startar Svt en ny säsong av REA, konsumentprogrammet för barn. Vi är nu på jakt ef... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,1k
Söker familj till TV-promo där en eller båda föräldrarna saknar arbete. av Hanna Rebec­k­a Efterlys­ning - media tamate
Äldre 18 Aug 23:44
1,7k 5 Produktionsbolaget Mastiff söker efter en familj där en eller båda föräldrarna är arbetslö... Efterlys­ning - media tamat­e Äldre 18 Aug 23:44
5
1,7k
Vill du hjälpa till/delta i Tjejmilen? av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media Kurreburre
Äldre 18 Aug 13:23
1,1k 1 Vill du hjälpa till att sprida information om ofrivillig barnlöshet under Tjejmilen-helgen... Efterlys­ning - media Kurre­b­urre Äldre 18 Aug 13:23
1
1,1k
Svt söker familj som väntar barn i år av Evalo­t­ta Helme­r­son Efterlys­ning - media artax
Äldre 18 Aug 12:17
1,8k 14 Svt påbörjar i år en stor dokumentärsatsning, där ett tiotal familjer kommer att följas un... Efterlys­ning - media Artax Äldre 18 Aug 12:17
14
1,8k
Hur hämnades du? av MåBra Efterlys­ning - media tamate
Äldre 17 Aug 16:27
1,8k 14 Har du hämnats på någon? En otrogen pojkvän, en vän som svikit dig, en orättvis lapplisa?... Efterlys­ning - media tamat­e Äldre 17 Aug 16:27
14
1,8k
Har ditt barn haft kolik? Vill du berätta om det i en intervju? av Frila­n­sjour­n­alist AccS Efterlys­ning - media 1,2k 0 Hej! Har eller har ditt/dina barn haft kolik? Kan du tänka dig att berätta om dina erfa... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Stränga föräldrar med god diciplin sökes till TV-promo. av Hanna Rebec­k­a Efterlys­ning - media 1,4k 0   Ett nytt spännande TV-projekt ska provinspelas där vi letar efter er som har stenkoll på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Vill du hjälpa till/delta i Tjejmilen? av Kurre­b­urre Efterlys­ning - media 1,1k 0 Vill du hjälpa till att sprida information om ofrivillig barnlöshet under Tjejmilen-helgen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
familj sökes... av annaf­y­ra Efterlys­ning - media 1,6k 0 Hej jag är frilansjournalist och håller på med en artikel om adoption. Har intervjuat... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,6k
Är din partner lik din pappa – få goodie bag! av Majvo­r­F Efterlys­ning - media DalaPetra
Äldre 10 Aug 13:53
1,9k 8 Är du tillsammans med en man som är lik din pappa? Eller är du lik hans mamma? Tidningen M... Efterlys­ning - media DalaP­e­tra Äldre 10 Aug 13:53
8
1,9k
Sökes: Gravid för filmning i konstverk! av Teate­r Tribu­n­alen Efterlys­ning - media 1,1k 0 Sökes: Gravid för filmning i konstverk! Teater Tribunalen söker gravid, mörkhårig nakenmod... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Söker pedagoger till intervju av krabe­d Efterlys­ning - media chacha
Äldre 4 Aug 07:14
1,5k 9 Jag skriver just nu min c-uppsats i ämnet pedagogik. Jag vill gärna komma i kontakt med pe... Efterlys­ning - media chach­a Äldre 4 Aug 07:14
9
1,5k
"Det okända" Vi behöver fler respondenter av Det okänd­a Efterlys­ning - media Obsessed Feelings
Äldre 4 Aug 01:35
2,0k 6 Vi har tidigare postat en undersökning här på familjeliv, men tyvärr inte fått in det anta... Efterlys­ning - media Obses­s­ed Feeli­n­gs Äldre 4 Aug 01:35
6
2,0k